![]() |
Metal/Hiphop gaan niet samen?
ik had discussie met een vriend van me...of metal en hiphop samengaan...ik vond van niet, hij van wel..
dus.... kan het samen of zijn de verschillen te groot en klinkt het kut? (non phixion - the cia is still tryin' to kill me digg ik trouwens wel, rest metal/hiphop combinaties dus niet....) |
'doh
|
nsbm hiphop crossover!
|
Bring the noise!
|
Negers moeten dood
|
alle zwarten moeten het land uit!
|
Eigen beats eerst!
\o |
Luister de cd van Osdorp Posse met Nembrionic (Briljant, hard en geslepen) en je vraag dit soort dingen niet........
|
Citaat:
|
You're just another victim KID!
|
Citaat:
|
Citaat:
*uch*Smogus*uch* |
Bodycount
|
Het is heel goed te doen.
De cd van Nembrionic en O.P. is geslaagd, maar bewijst ook dat het nog beter kan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis wel cult ja.
|
Ik vind het nix.
|
kan heel vet klinken.
|
'hey aren't you...'
*BLAM* |
Dan krijg je toch logischerwijs rapmetal? Nouja, dan is de vraag wel beantwoord lijkt me.
|
Citaat:
|
ik speel in n bandje waarin we metal en hiphop combineren
... maar of het samen gaat weet ik niet |
rap nummers op de nieuwe Dwarves plaat <3
|
Bodycount en E.Townconcrete doen het bij mij erg goed
wil zelfs wel de eerste cd van Limp Bizkit nomineren voor het feit dat hip hop en metal goed te doen zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Metal gaat niet samen.
|
ik wacht met smart op de split-cd van Graveland en 50 Cent.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke er gaat hier wat fout:
Hiphop heeft altijd een binding gehad met metal(check de slayerriffs bij de beasties van Kerry King Hier wat voorbeelden RUNDMC/earodinges-walk this way Anthtrax/PublicEnemy-Bring the noize Biohazerd/CypressHill heel de fucking judgement night cd Shootzegroove Downset(de eerste ep) ANNNNNNNNNNNGGGGGGGEEER NIHAO(uit nederland) NEuk En de laatste cd van necro natuurlijk, verder doet mosdef nog wat met metal en zo zijn er nog veel meer voorbeelden. |
Citaat:
|
Citaat:
N3uk! mixt hiphop gewoon met hardcore, maar is wel damn geniaal...... [spam] 23 april, de Kade, Zaandam: N3uk! afscheidsshow op Riot On The Dancefloor [/spam] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gaat wel samen maar moet wel goed gedaan worden, heel vaak hoor je metalbands die voor de veranderig iets met hiphop willen doen en wat dan helemaal verrot klinkt omdat ze eigenlijk niet weten hoe...
en zo ook andersom, dj's en mc's die iets met metal willen maar er totaal geen verstand van hebben klinkt meestal ook niet... als het van beide kanten goed gedaan word en goed gecombineerd word klinkt het supervet... (y) |
wat is dat?
|
Citaat:
|
ik vind necro zowieso (wat ik van hem ken) niet gaaf.
maar die hatebreed nummers moeten cool zijn! |
Citaat:
Maar op cd zijn ze damn goed. |
Whatever metal/hardcore . Spacemarine ook leuk.
E town eerste cd mega goed. :) |
Citaat:
"Zie je een d-r-u-g-d-e-a-l-e-r...........kukeleku" (n) |
Tony je moet de kunst ervan in zien en die teksten zijn hilarisch.
|
kukeluku? :cool:
|
maar ja alles beter dan die blingbling hiphop van nu.
|
Bij Necro lukt me dat gewoon niet, ik kan hem alleen waarderen om de paar coole beats die hij gemaakt heeft.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |