![]() |
Strung Out / Death Before Disco / Useless ID: 24/25 mei
24 mei in W2 in Den Bosch
25 mei in 't Bolwerk in Sneek beide shows entree 8 euro en in de w2 Antillectual er nog bij in Sneek 50/50 er nog bij ik ga naar beide shows iig |
die gasten van Useless ID zijn erg tof(y) al vind ik de muziek dus echt geen fuck aan
|
Death Before Disco, vanmiddag nog geluisterd (y)
Ik ben present in den bosch :) |
DBD ben ik errrrrrrrrrg benieuwd naar live, party bullet trek ik iig dik goed
|
oee leuk!
|
Het enige goede aan Death before Disco is hun bandnaam
|
de muziek is anders ook teringfijn ouwe
|
ik heb ze eens in de melkweg gezien en ik heb me kapot gelachen om:
-hoe gay die gasten er uitzien -wat een jengelende bagger ze maakten -hoe alleen de meisjes in het publiek het leuk vonden en alle hc gozers pissig achterin de zaal gingen staan omdat ze toch geen aandacht meer kregen van het vrouwvolk hehe dat was wel lachwekkend |
Ik was gegaan als ik had gekund.
Maar ik kan niet. Dus ik ga niet. |
Citaat:
beter dan mistake iig ;) |
haha mijn beste vriendin zei na dat optreden, als er ook maar een jongen die dit goed vind bestaat dan moet hij zeker de grootste relnicht op aarde zijn:p
|
ze was zeker straalbezopen ofnie? ;)
|
Citaat:
erg goeie cd! moet zeggen dat die show in de melkweg wat minder was.. kutgeluid.. week later in een klein zaaltje gezien, SUPER ! .... en nog relaxte gasten ook! |
angela is er in de w2.
|
Citaat:
en useless ID live lijkt me ook erg vet, hopelijk spelen ze veel ouwe shit (nieuwe album vind ik maar paar leuke dingen op staan), en tsja strung out is zowiezo goed welke nummers ze ook spelen |
Citaat:
hehe yes indeed.. als ik terugdenk aan DIE melkweg show... hotDAMN! |
Useless ID heeft gecancelled.
|
Citaat:
|
Strung Out......waarom nokken ze niet?
|
Citaat:
|
Ik ben er 1 vd 2 keer :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Strung out is vervelend, de rest ken ik eigenlijk alleen van naam.
Dus nee, afwezig. |
Citaat:
|
Het beste album blijft Twisted bij design!! ban strung out Ik ben er zeker bij in W2, niet alleen omdat ik er werk, maar omdat strung out gewoon heerst! Wel erg baklen dat usseles ID gecanceld heeft, maargoed niets aan te doen ze doen nog wel eigen tour met twee dates in nederland.
|
iemand toevallig 2 slaapplekken voor na de show in sneek. de laatste trein terug naar hier (den haag) gaat al om 21.30 :|
edit: of misschien vervoer terug richting den haag ?? :) |
nog mensen geweest hier? beetje laat hehe
maar death before disco was geweldig, strung out speelde ook fijn |
w2 was een leuke show ja, vooral dbd vond ik erg prettig. Verder was ik verbaasd over het enthousiasme van het publiek. Heb ze wel vaker gezien maar zoveel reactie heb ik eigenlijk nooit gezien.. Ik vond het wel leuk ze weer te zien maar ken er maar weinig van.. Tis nooit mijn band geweest.
|
reactie op welke band???
op dbd of op SO? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoe strak ook verdomme en strung out ach ja moeilijk om niet los te gaan met zo'n setlist.. paperwalls, firecracker en wrong side of the tracks zegt wel genoeg |
Citaat:
|
hoezo?
|
sjah belgen he!
ace is de vetste drummer! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33. |