![]() |
beste wiet verkiezing
wat vinden jullie de beste wiet,??
ik vind zelf als je goede white widow hebt dat je dan erg knetter bent. |
onzin hoor! het ligt vooral aan de manier waarop ie geteeld is, vochtiggheid, licht enz. spelen een grote rol. En ook hoe ie gedroogt is.
Maar jah soorten: JACK HERER! |
Jack Herrer idd..
|
Jack Herrer
|
jack herer is een lekker wietje inderdaad, en wordt op grote schaal gekweekt :)
|
Super Saiyin.
|
White Widow
|
the flying dutchman
|
white widow is wel relax en soms heb ik ook nog een andere maar kan niet op de naam komen...
fuck hoe heet die nou...? eeeeehmz........ noujah weet ik niet... ik haal hem ook niet zelf daarom...(ik krijg dat toch niet mee) |
uhmmm , als jullie jack herrer zo goed vinden waar kan ik dan een jack herrer wietje halen van hele goede kwaliteit , welke coffeeshop?
|
1.Silverpearl...
2.White widow... 3.XX..... da wast.... |
k2
afgan white widow van de rest merk ik weinig |
Citaat:
|
K2....maar afghaanse schijnt egt super te zijn...geen ervaring mee
|
hmmz ik vind blowen niks meer aan maar als ik t doe dan liever hash of skuff
|
Citaat:
|
Citaat:
Neville haze Icolator Super Silver haze Bigbang Nortern Ligt (X) AK47 hawaian haze kalimist dat zijn pas echte wietsoorten :P |
white widow.
|
Blueberry is ook goed spul
|
hee ik wil ook wel s bleuberry smoken een vrind van mij zij dat het
chillwiet was. psilo, waar haal je die bleuberry??? |
Blue berry knalt wel jah....
verders vind ik super silver haze heel lekker |
heb al vet veel geprobeerd ,maar ik merk echt NIKS...dus val altijd maar weer terug... :(
|
Citaat:
ehh blueberry had een vriend van me meegenomen uit Amsterdam, weet niet precies welke shop |
doe ik wel hoor....ik zal wel gewoon raar zijn :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shiva, Katsu
|
White Widow :D
|
Ik blijf gewoon lekker bij
White Widow en bij Northernlight Blijven lekker, maar ik ga ook een keer voor de ect hardere Wiet (als je dat woord kan gebruiken) Dus misscjien een keer die AK47 waar wazaahp t over had :p |
Citaat:
|
weet ik t....
zien we dan wel :D |
dutch star
|
Citaat:
BXL via de waterpijp...das pas lekkerrrrrrrrrrr :p |
Citaat:
enige wietsoort die ik wel koop. |
Heb dr niet zoveel ervaring mee, maar weet nog wel dat ik mexican haze heel lekker vond..
zal es moeten vragen aan bianca wat wij altijd hebben.. k weet t geeneens :s |
gewoon eige teelt......
|
Citaat:
zeker de moeite waard |
northern light, zeker wel
maar eigelijk rook ik meer hasj de laatste tijd.. (lees: laatste 4 dagen) :D |
K2
|
Black Domina :D
|
Wat heeft iedereen met die white widow, das gewoon standaard skunk man.
Je moet echt gewoon thai roken, das echt compleet anders, wordt je veel meer high van en minder duf het is wel ff wennen aan de smaak maar als je hem leert waarderen wil je niks anders meer. Ja-Roen -smoke weed everyday- -no prob- |
K2
er is geen wiet waar ik me lekkerder voel op dan dat.. "een goede wiet hoeft niet altijd de pan uit te knallen" |
ik had laatst Snow Emerald,
dat knalt!!! :eek: |
Hallo iedereen,
het beste weed vinden wij BOB MARLEY'S BEST. waarom: omdat het een lekkere dikke top had!!!!!!!!!!!!! nou mazzel he!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) :rolleyes: :rolleyes: :mad: :mad: (y) (y) |
k2 heerscht :D
maar magichaze is nog beter.. |
Citaat:
uuuh bij ons in afghaan opzich best ontiegelijk hasj. en dat weet k eigenlijk wel 100 % dus uuuuhhh bestaat er ook wiet van offuuuhhh hoe zit t? xm |
k2
white widow powerplant purple :P |
edelweiss met grote voorsprong op 1
k2 ww sheeva |
Beste die ik ooit heb gerookt werd toen verkocht onder de naam Diamond...
Zeer Zeer Zeer Zeer goed spul nooit meer gezien die kwaliteit was ook gruwelijk duur b.t.w. maar man... net HD |
(green) crystal, white widow, jack herrer..
das zo vaak datek echt yummie wiet 'vind', mar hier in belgie weetek meestal zelfs ni welke dak inmn pollen krijg.. (altijd via via..) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |