![]() |
Open Hand goes 'indie' (ofwel rock).
Ik weet niet of iemand hen nog herinnert als redelijk technische emocore band? Ben een keer zelfs met een link naar tool geconfronteerd, daar kon ik me nog net niet in vinden. Met 'The Dream' leverden ze in 2003 dus een leuk album af. Deze schijf bevatte een aantal mooie nummers, waaronder de titeltrack, maar ook veel werk dat ik 2 jaar na dato niet echt als memorabel kan bestempelen. De show op groezrock was wel echt onnoemelijk strak, die drummer....
Tweeduizendvijf. Blijkt dat alleen de gitarist/zanger overgebleven is uit de oude bezetting. Open Hand ontdoet zich bij deze van het technische aspect. Deze nieuwe shit is catchy, deze shit is 'rock n roll'. "Indie" (kan het niet echt in een hokje stoppen), wat overgebleven emo, beetje stoner-like riffjes. Ik denk dat ik dit wel kan gaan waarderen met de zomer op komst. Check het clipje. http://www.trustkill.com/multimedia/...ghgirl_480.mov |
best vet.
|
Het is een iets anders (y). Maar ik kan het weer niet vinden op slsk. :mad:
|
je indie-emo-stoner-omschrijving klinkt zeer aantrekkelijk, even checken...
|
Het doet me denken aan DfA1979, klinkt lekker alleen wil slsk niet connecten.
|
bleh als t indie heet kan t al aan mn reet roesten, al ken ik wel een vet nummer van ze
|
Citaat:
in ieder geval geen emocore meer |
hun nieuwe album is in een woord GEWELDIG
maar indie noem ik het niet |
Citaat:
maar indie... wat een kutterm t komt toch niet uit indonesië |
Citaat:
|
Citaat:
En ik wil em van je downloaden ofzo ok? |
da's waar :p
mn soulseek nick is muziekvlinder alleen konnen mensen een tijdje geleden niet mijn files browsen, weet niet of dat nu nog een probleem is... |
alles wat ik niet echt in een hokje kan duwen en wat eigenzinnig is is voor mij indie
|
Indie, Emo, Rock n Roll, Stoner. Klinkt behoorlijk kut hehe ;)
|
haha grapjas ;).
|
Citaat:
Ik had dat ook eens... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou niet van indie dat zei ik toch net ;)
|
De clip is niet zo, er gebeurt niet zoveel in :p
Het album daarentegen is wel vet. Wel even wennen in vergelijking met het vorige album, wat toegankelijker wel. |
Nummer uit clip klinkt wel aardig.
Ik kan het album niet downen :( |
geniale plaat geworden, is al vele malen voorbij gekomen in huize Carn
|
super plaat inderdaad, draait weer rondjes
ik heb weer vertrouwen in roadrunner -kuchhhh- :D |
Citaat:
Roadrunner heb Opeth schijnbaar getekend, raar. die Open Hand rockt aars, alleen verlies ik de aandacht bij de laatste paar nummers. |
Voor nieuwe releases moet je ook niet op slsk zijn, maar gewoon lekker IRC gebruiken...
En ´t gaat nog een shitload sneller ook. |
Citaat:
|
Damn wat een lekker nummer!!!
|
Citaat:
|
Ik heb trouwens alleen de promo kunnen vinden, heeft iemand de retail toevallig?
|
ja heb de retail...
maar SLSK doet t nie bij mij op t moment. :( |
13 juni in de melkweg
|
12 juni tivoli de helling
|
wat een keuze!
|
ik denk Melkweg :)
|
Citaat:
|
cut_off wat is je soulseek nick? (y)
|
support act: These arms are snakes
|
Citaat:
|
vetttttttttt
these arms are snakes:cool: |
Citaat:
|
Best gaaf. Alleen de zanger ziet er britpop-like uit.
|
In Tivoli de Helling met These Arms are Snakes dus ook, maar ook met Green Lizard, hmm vaag.
Ach Green Lizard speelt toch als eerst, dus kan ik toch later komen. Heb wel zin in weer een echte stevige indierock avond, en wat moet je anders op zondag. |
Ik ga ws maandag naar melkweg omdat het free for yearmembers is. Moet dan wel alleen gaan, maar ach.
|
ik wil zooo graag maandag gaan :| maar fantomas is dan ook :) maar toch een beetje :(
|
in de rocksound heb ik er veel over gelezen, wilde er maandag nog heen gaan, ze speelden in londen, maar bij nader inzien niet meer gegaan. maar het klinkt best wel aardig (y)
|
Citaat:
Ik ga ook maandag :) |
ik ben er vanavond ook in mn eentje
gezellig joh |
Green Lizard.. blijft in mijn ogen slecht, geen passie, geen gevoel en ze stonden maar wat aan te kloten.
These Arms Are Snakes: Beetje vreemd maar wel lekker :p alleen denk ik dat het zonder show een stuk minder aantrekkelijk is, wat een rare gasten zijn dat zeg! Open Hand: Geniaal, goed, geweldig, niet te beschrijven hoe magisch die band is! Bijna alleen maar nieuw materiaal, alleen The Dream werd op aanvraag nog gespeeld toen ze eigenlijk al aan het opruimen waren. Ze zeiden dat ze het moeilijk vonden om met publiek te communiceren tussen nummers maar ze deden het leuk, was wel een 'band' en publiek genoot duidelijk! (y) |
Kut, ik wil vanavond. Maar niet zo'n zin om alleen te gaan, en te short on cash, en te veel te doen nog.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |