![]() |
[kort verhaaltje]De liefde na het feest
Hey,
Ben benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind het één van mn minder goede teksten... Bedankt voor jullie comments! Grtz, Atox Citaat:
|
Wauw, nul comments... :rolleyes:
Iemand? :) |
Vooruit, ik zal reageren ;)
Ik vind het best aardig, maar toch, ik mis wat. Die enerlaatste alinea vind ik niet zo. Waar dat aan ligt, ik heb geen idee, maar toch. De tweede alinea vind ik dan wel weer goed! :) |
zelfs
emailaddres, je bent wel lekker bij de tijd he |
Citaat:
Bedankt voor je comments! @snoodaard: Zelfs zal ik verbeteren, gaat niet meer in startpost. Wat ben ik met die emailopmerking? :rolleyes: Grtz, Atox |
Meer zelf, hij heeft haar emailadres kunnen bemachtigen. Ze leek zelf gecharmeerd dat hij het gevraagd had.
Dit vond ik nogal storend. Dat emailadres verbreekt alle mogelijke romantiek die in dit stukje kon opbloeien. Maar ook dat deed het niet echt, het is te oppervlakkig, je beschrijft niet heel erg gevoelens ofzo en het is allemaal zo bekend. Nee niet echt bijzonder. edit: waarom post je iets wat minder goed is van jezelf?? Waarom niet iets waar je echt trots op bent? Of wil je dat niet delen met ons letteraars ;) |
Hehe, technologie... Tblijkt toch nog niet echt bij te kunnen dragen tot romantiek :)
Mja het stukje begon ik gewoon na verloop van tijd wel te appreciëren op zijn eigen manier. Maar het blijft inderdaad niet mn lievelingsstukje. En ik heb iets geschreven waar ik wel fier op ben, dat staat hier :) Bedankt voor je reactie! Grtz, Atox |
Ik vind het iets te hard gesproken dat een stuk technologie de romance zou kunnen verbreken. Dat je scheikunde aanhaalt in je stuk stoort ook niemand, dus niet zeuren.
Het is wel een lief klein stukje, mooi in vier alinea's met ieder een verschillend moment verdeeld. Eigenlijk zijn het dus vier situatiebeschrijvingen, niet echt een verhaal. Ook leuk, maar misschien is dat de reden dat niet iedereen er de lijn in kan vinden die 'raakt' bij dit soort onderwerpen. |
Hey! Ik zeur niet! :p
Heel leuk dat je het een lief klein stukje vind, I like that comment ;) In ieder geval: het was niet de bedoeling van dat stukje om te 'raken'. Er was eigenlijk geen bedoeling denk ik... Gewoon iets geschreven. Heel snel en heel impulsief. Waarschijnlijk daarom dat het ook zo brokkig is. Wel handig om samen met 'publiek' ff je eigen teksten te analyseren. Leve het bijleren! Grtz, Atox |
Ik vind hem wel... een beetje... lief, maar meer ook niet.
|
lief is ok hoor, ik weet dat het beter kan :)
Bedankt voor je comment! Grtz, Atox |
Citaat:
En comment vind ik echt een raar woord, gebruik wat Nederlands of zo:S Ik vind hem wel oké:) |
Citaat:
|
Citaat:
Wie bent u eigenlijk? :bloos: Ok, ik zal in plaats van comment vanaf nu reactie of opmerking gebruiken, speciaal voor u dan nog wel! :o Groetjes, Atox |
Niemand zeurt, ik waarschuw alleen maar, voor ALS... ;)
Maar als we dan toch zo gezellig aan het analyseren zijn; het is wel handig als we met z'n allen een doel voor dit stukje bedenken, als je dan niet direct ermee wil 'raken'. :) |
Sounds like fun :)
Het begin van een reclamespot voor anticonceptiemiddelen? ;) Grtz, Atox |
Citaat:
|
Ja, en om het technologie idee te implementeren:
Reclame voor een manier om via sms condooms te bestellen :o Aan huis geleverd :p |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar ben ik blij om! |
Ja, de naam Monrath herinner ik me nog :) Alleen weet ik niet meer zo goed hoe die persoon was enzo. Ik kan er geen karakter op plakken, zeg maar.
In ieder geval fijn om je terug te zien :) (Jij kent me wss nog uit mn spam periode op onzin? :p ) Grtz, Atox |
Citaat:
|
Citaat:
@ Roosieh: Nu wel wat minder dan vroeger, ik ben er echt heel fel op geweest, maar je zult me inderdaad nog steeds geen Engelse zinnen horen gebruiken. |
Spam is best wel een Engels woord;):D.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |