![]() |
Nirvana in Library of Congress
Nirvana will be added to the Library of Congress.
hele verhaal: http://www.cbsnews.com/stories/2005/...in685635.shtml wat vinden jullie hiervan? let the flamewar begin ;) |
Wat een onoverzichtelijke kutsite, leg es gewoon uit wat er is...? Alsjeblieft?
|
pfff... boeiend.
|
Boeiend.
|
Is dat een soort rock n roll hall of fame?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.cbsnews.com/stories/2005/...le685635.shtml |
Ik zeg, terecht verdomme.
|
dr staat helemaal niks over bad religion op die site
|
Koester dat verleden, gezien ze het niet van het heden moeten hebben.
|
Citaat:
|
Good point!
Blij dat men eindelijk Nirvana en daarmee Kurt kan waarderen! Voor Nirvana fans; www.endlessnameless.nl (Nirvana tribute) Grtz! Rick. |
Citaat:
Ach wat stelt het voor eigenlijk? De bijbel is kut, de maanlanding was kut en Nirvana is ook kut. lol nutteloze post #zoveel in nutteloos topic #zoveel. |
Interessant in ieder geval zoiets.
En dat Endless Nameless, jammer dat die zanger zo wanhopig als Kurt Cobain probeert te klinken. Ik vind een zeker "Demolution" (ook een Nirvana cover band) het in ieder geval stukken beter doen. |
Citaat:
meest overgewaardeerde band ooit, en dan nog spreken over 'eindelijk waarderen'. ^stating the obvious maargoed, ik ben in een lame bui. |
Citaat:
en ik vraag me af welke groepen er nog meer in the library of congress zitten dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nja eh, net alsof er nu meer of minder mensen weer naar gaan luisteren. wtf boeit mij zo'n kutlijstje.
en die endless nameless band is ronduit kut. zo. |
Had het op de radio gehoord. Ik vind het wel terecht, ik bedoel, zo ongeveer niemand kent Nirvana niet tegenwoordig en het is Amerikaans dus...
Ik had ook gehoord wie er nog bijzat, maar mijn geheugen protesteert tegen overvloedig alcoholgebruik en werkt dus niet meer mee. Ik weet wel dat ik nog dacht, he? En de Beatles dan? En meteen blij was dat er niemand was om dat te horen omdat het verdomme Britten zijn. |
Citaat:
|
Het is maar net de waarde die je aan zoiets wil geven. Ik vind het een behoorlijk nietszeggende 'prestatie', net als in het Guiness book of records komen omdat je snor de langste is die ooit is opgemeten. Daar kun je waarde aan hechten, maar wie wil nou de langste snor ooit?
|
Citaat:
|
gelukkig maar dat Bad Religion die 'impact' niet heeft gemaakt. nirvana, kutband
|
smaken verschillen, ik vind nirvana een goeie band
mja of ze nou in een bibliotheek van belangrijke amerikaanse dingen moeten komen? zon band moet niet gerelateerd worden aan amerika ( of watvoor land dan ook mja..)........ achja |
Het is wel Amerika gerelateerd. Amerika's grootste prestaties of belangrijkste dingen of weetikhet. Het heeft iets met Amerika te maken.
En het gaat hier niet over Nirvana als kutband of woohoo Kurt Cobain is te lekker. Het gaat over de prestatie van een band en wat dat heeft betekend voor Amerika. Pet Sounds van Beach Boys, die zit er ook in, met dank aan goformusic die wél daarover mailtjes kan schrijven maar niet over wanneer ze de werchtertickets sturen. |
Nirvana in de hall of fame, prachtig, ja blijft een gek land he, Amerika
|
Typisch Amerikaans.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |