![]() |
Kung Fu Hustle
Film moet nog in de bios komen, ik hem wel al gezien.
Maar het is een topper. Van de maker van Shoalin Soccer. Het is een Kung Fu Matrix zeg maar, special effects leuk gedaan. Soms een beetje te. Maar zeker een versmakelijke film. :) Iemand anders hem al gezien? http://www.monkeypeaches.com/pix/041107am.jpg |
Volgens mijn broertje is het een leuke film. Zelf heb ik hem nog niet gezien.
|
Volgens het broertje van Vice is het een leuke film. Zelf heb ik 'm nog niet gezien.
|
Mwoa, wel leuk, net zoals Chow's andere films. Maar ik ben geen fan en zal dat ook nooit worden.
|
Heb hem net van een vriend gehad, dus moet hem nog kijken..
|
de andere films van chow waren veeeeel leuker
en kfh was een beetje te gelikt |
Citaat:
Shoalin Soccer toch alleen? |
Citaat:
kvond de new fist of fury zo cool van hem :o |
Eh even denken.. met dat rennen, die messen en die slangen enzo toch? Die is echt geweldig :D
|
Citaat:
|
psst, starwars is met ruimteschepen en lightsabers!
oh en jurassic park is met dino's!!! wist je trouwens dat lord of the rings een ring bevat in de film?? Pirates of the caribbean heeft trouwens piraten er in, en piratenschepen, in de caribbean! oh kut, spoilers vergeten. als er iets over het verhaal wordt gezegd zal ik het spoilertaggen, een object dat in de film zit maar geen significante betekenis heeft of géén deel van het verhaal verklapt zodat je van te voren weet wat er exact gaat gebeuren, nope, heeft geen tag nodig. Toch? |
Citaat:
|
Ik heb ook gehoord dat het een koele film is, en hij staat al in mn to-see-lijstje :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |