![]() |
Road to perdition
ik vroeg me af of jullie deze film gezien hebben en of het de moeite waard was.
|
Ja en ja.
|
Citaat:
|
Meeslepend en prachtig gefilmd.
|
Een schitterend verhaal over een vader en zoon, maar volgens mij heeft de film nooit echt zoveel bekendheid gekregen als dat het echt verdiend.
|
Zeer zeker een goede mafiafilm, snap niet waarom hij zo onbekend is gebleven. Kan hem zeker aanraden. (y)
|
Tom Hanks is zoals altijd geweldig!
Ik ben echt fan van hem sinds....ja wanneer eigenlijk niet? |
Laatste scene van Paul Newman was geweldig.
Hij had hierna eigenlijk ook zijn carriere moeten beëindigen, dat zou een prachtig slot zijn geweest. |
People always thought I grew up on a farm. And I guess, in a way, I did. But I lived a lifetime before that, in those 6 weeks on the road in the winter of 1931.
When people ask me if Michael Sullivan was a good man, or if there was just no good in him at all, I always give the same answer. I just tell them "he was my father". Wat een prachtig einde. |
Verdomd goeie film, aan het begin misschien een klein beetje traag, maar zodra de film op gang komt valt er niets anders te doen dan te genieten van het mooie verhaal, de prachtige muziek, het sterke acteerwerk en de mooie uitspraken, zoals dat einde inderdaad en deze van paul newman:
"There are only murderers in this room! Michael! Open your eyes! This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee: none of us will see heaven." :cool: Past wat mij betreft in het rijtje, once upon a time in america, scarface, goodfellas. |
Ik vond het een erg goede film, ontzettend mooi gefilmd en in elkaar gezet. Hele mooie film muziek. Het verhaal is erg realistisch en het eind is inderdaad heel mooi, dat vergeet je echt nooit meer. (y)
|
Ik vond het wel een mooi geschoten film, met enkele memorabele scenes. Paul Newman was top.
Maar er zat toch ook zeker wat Hollywood-cliché in. |
Ik heb de CD ook, prachtig!
|
Nee, kutfilm.
|
prachtige film met prachtige muziek en sfeer en goed acteerwerk...alleen het einde kan voor sommige onbevredigend zijn
|
Een up. Hij was gister op tv. De regisseur is wel gek op piano muziek. ;) Na het maken van american beauty weer een erg goede film. (y)
|
Hmm ik weet nog dat toen ie uitkwam de mensen minder enthousiast waren op de een of andere manier..
Tijd geleden dat ik m heb gezien, maar het was een goeie film geloof ik |
Vond 'm niet echt bijzonder eigenlijk.
|
Mooie film! Idd het einde was (y)
|
Ook gezien zaterdag. Zoals al werd gezegd mooi geschoten en sfeervol. (y)
|
Erg goede film :)
|
Goede film, goed verhaal. De film is goed in beeld gebracht, mooie effecten zoals kleur en hoek van de camera. Meeslepend topfilm! :eek: (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56. |