![]() |
Cabaret DVD's
wie heeft welke? en waar kan je ze goedkoop kopen?
- De Vliegende Panters (sex&hype) - Daar Vliegen de Panters (tv serie) - Rooyackers, Kamps & Kamps - Theo Maassen (TM4 (funtioneel naakt)) |
Al bij van Leest of de FRS gekocht? Je vind ze daar zo voor 15-20 euri.
|
Citaat:
|
ja ik vind ze echt duur (N)
heb alleen 2 dvd's van bert visscher.. |
Bert Visscher: Don Chaot (en de foute architect)
Bert Visscher: Jammer Bert Visscher: Fijne nuances Bert Visscher: Voor ons hoeft het niet Najib Amhali: Veni vidi vici Het cabaret van Kopspijkers II |
Mja, ik heb dan ook de shows van Youp gekocht. 4 shows in 1 dooske voor 15-24 euro (laatste die ik kocht was maar 15 euro, de rest 24 :o)
|
HIer in huis slingeren:
Guzman deelt uit! Guzman deelt uit! 3 Theo Maassen - TM4 Marc- Marie Huibregts - Marc Marie H. Klaas van der Eerden - Extreem Het Cabaret van Kopspijkers 1 Vliegende Panters - Sex/Hype Verder in betselling: Guzman deelt uit 2 Volgende aanschaf: Javier Guzman - Bot Mja ik vind ze ook aan de dure kant, ik koop alleen van Guzman en Maassen alles andere dvds koop ik alleen in de aanbieding. |
DVD's, flikker op met je DVD's.
Het volgende heb ik op VIDEO (zo'n aan DVD superieure band die je gewoon in je tv stopt): Finkers- De zon gaat zinloos onder, morgen moet ze toch weer op De Vliegende Panters- De Grote Drie Teeuwen- Alles (vijf shows dus) Waardenberg en de Jong- Waardenberg en de Jong |
Citaat:
Ok, dan begin ik ook met mijn VIDEO-verzameling. Hans Teeuwen: ja, allevijf. Theo Maassen: ja, alle...vier ofzo? Vliegende Panters: De grote drie Rooyackers, Kamps en Kamps 2 NUHR: Hangplek en Over de Top dat was het geloof ik.. |
Citaat:
|
Op video heb ik:
Het beste van Toon Hermans- deel 2 Bert Visscher- Geluk zit in hele grote dingen Van Muiswinkel & Van Vleuten- Mannen met vaste lasten Theo Maassen- Functioneel naakt Lebbis & Janssen- Oudejaarsconference 2004 Geert Hoste- Geert Hoste Patat! |
op video zijn ze stukken goedkoper (y)
|
Citaat:
|
lach je dan ook telkens om dezelfde grappen?
|
Citaat:
Een video is een grote rechthoekige band. Maar daar gaat het niet om. Ik vind het alleen irritant dat men tegenwoordig alleen nog maar over DVD's lult. |
Hans teeuwen - Hard & zielig
Hans teeuwen - Dat dan weer wel Hans teeuwen - Industry of Love Lebbis & Jansen - overdrijf Guzman deelt uit 2002 Theo maassen - TM4 Jochem Myjer - Adéhadé Nopspijkers dvd geen één in de winkel gekocht :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen DVD's, wel video's ;)
- Alle shows van Hans Teeuwen (allen op video) - Bert Visscher - Fijne Nuances (die wel op DVD) Mja... moet maar eens wat meer Theo Maassen en Bert Visscher gaan kopen. :p |
Citaat:
ff denken wat hier ligt. DVD 2 keer guzman deelt uit tm 4 Vliegende Panters sex/hype, Daar vliegende Panters Klaas-Extreem Marc-Marie-Marc-Marie H VHS: Vliegende Panters-Sex en Hype Harrie Jekkers-Goudvis naar zee en nog wat van de tv getapet spul, oa Maassen, Teeuwen, Visscher, Panters, Lebbis met en zonder Janssen |
Citaat:
|
nu we het hier tog ook cabaret hebben:
weet iemand hoe die cabratier heette, die op 30 December bij Yorin optrad? Hij kwam uit Bos en Lommer, en droeg een bril. meer weet ik niet van hem, alleen dat ik heel erg genoten heb. weet iemand misschien wie ik bedoel? |
Kom maar met kritiek ofzo...
maar ik heb de dvd van de lama's, heb 'm nu denk ik 10x gezien en vind het nog steeds geweldig! Verder heb ik Jochem Meyjer natuurlijk, heb ik ook in 't eggie gezien, hoe geweldig!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: nee heb geen video's/dvd's, zoek ze ook goedkoop! |
Citaat:
Wat ik wel een minpunt vind bij cabaret dvd's dat veel dvd's maar karig zijn wat betreft de extra's |
Citaat:
was btw niet echt cabaret maar meer Stand-up comedy. is ook een dvd van dacht ik, maar pin me er niet op vast |
Citaat:
dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee, ik heb een heleboel op video en een aantal op DVD. En daar zal ik nu mee gaan patsen (haha!):
Najib Amhali - Freefight Najib Amhali - Vol=Vol Najib Amhali - Veni Vidi Vici Mike Bodde - He Ja Hmm Fijn Herman Finkers - EHBO is mijn lust en mijn leven Herman Finkers - Het meisje van de slijterij Herman Finkers - Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig Herman Finkers - geen spatader veranderd Herman Finkers - Kalm aan en rap een beetje Theo Maassen - Ruwe Pit Theo Maassen - Functioneel Naakt NUHR - Hangplek NUHR - De nacht van NUHR NUHR - NUHR TV NUHR - Over De Top Rooyackers, Kamps en Kamps - 1 + 2 Eric Van Sauers - is Eric van Sauers Eric Van Sauers - Een fijn warm mens Javier Guzman - deelt uit (2003 + 2004) Youp van 't Hek - Scherven Youp van 't Hek - De wereld draait door Youp van 't Hek - Alles of Nooit Harrie Jekkers - Met een goudvis naar zee Harrie Jekkers - Het gelijk van de koffietent Harrie Jekkers - Jekkers & Koos Brigitte Kaandorp - Kunst Brigitte Kaandorp - Badwater Kommil Foo - IJdele hoop Lebbis - Zwart Lebbis - Vuur Lebbis & Jansen - Oudejaars '98 t\m 2004 Thomas van Luyn - Het heelal Hans Teeuwen - Met een breierdeck Hans Teeuwen - Trui Hans Teeuwen - Dat dan weer wel Hans Teeuwen - Industry of Love Bert Visscher - Don Chaot en de foute Architect Bert Visscher - Jammer Bert Visscher - Fijne Nuances Bert Visscher - Nee, Dan Lourdes Vliegende Panters - Sex Vliegende Panters - Hype Vliegende Panters - De grote 3 Vliegende Panters - Daar vliegende panters Waardenberg en de Jong - Jool Hul Waardenberg en de Jong - Naggelwauz Waardenberg en de Jong - Bandkaai En dan heb ik 't geneens over al de programma's die ik op CD heb. |
Thomas van Luyn! Ja! Dié was ik vergeten! En ij si nog wel zo fantastisch! 'Kijk mij'! :cool: :D (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo hé!
ons ben zuunig hierboven, of ligt het aan mij? 20 euro te duur voor een dvdtje? pfrt..... mijn collectie: Alle dvd's van Bert Visscher (2 met handtekening) stuk of wat vliegende panters, Hans Teeuwen, Theo Maassen (met handtekening), Herman Finkers (abn en plat), Toon Hermans-box, Arie en Silverster en nog meer..... Mijn favoriete: de Lama's MAARRRRR: ik heb ook iets vrij weinig mensen hebben: 3 dvd's met mezelf als cabaretier op het podium. (nog geen volle shows, maar daar wordt aan gewerkt) |
Is er trouwens ooit iets van Purper op VHS of DVD uitgebracht? Ik kan me niet herinneren het ooit in de winkel te hebben gezien...
|
Citaat:
Of ligt dat aan mij? :o |
Citaat:
|
Youp van 't Hek
20 jaar, 15 voorstellingen, 10 DVD's |
Juh, die heb ik dus los gekocht. Behalve dan de laatste dvd met 2 shows erop :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |