![]() |
[WIN 98]instellingen m.b.t. pictogram/lettertype en grote van alle weergaves
ja wat een titel :D
Maar goed, het is chaos op de computer van Super Eend :D http://www.mijnalbum.nl/Foto=CHT8UCQD Nou dit is ff een printscreen van het forum. In de adres balk zijn enorm kleine letters, op het forum is alles enorm overdreven groot. Op het bureaublad zijn de teksten onder de pictogrammen heel klein, de pictogrammen van de actieve programma's in de taakbalk zijn groter en wazig. Ik klikte net op eigenschappen van een foto daar is een vreemd lettertype, iig absoluut geen arial of wat het normaal ook hoort te zijn. Ja dit is niet goed :o Ik heb al gekeken bij configuratiescherm, beeldscherm, instellingen, (geavanceerd). Daar kon ik echt niks vinden. Hoe het is gebeurd? Mja geen idee. Ze heeft gister avond wel wat lettertypes verwijdert in configuratiescherm, lettertypen. Na goed, iig hopen wij dat er iemand is die weet hoe het weer hersteld kan worden :bloos: groetjes Super Eend en marrel |
Als je een muis hebt scrollwieltje hebt, doe je het volgende:
|
Citaat:
wat wel werkt is eigenschappen van het bureaublad -> instellingen -> geavanceerd -> algemeen -> daar de lettergrootte op 100% (normaal) zetten en even checken of bij de eigenschappen -> vormgeving niet een of ander groot lettertypenschema is geselecteerd. neem Windows-standaard, ofzo. |
Citaat:
Of in internet explorer: beeld -> tekengroote -> normaal. * kijkt goed naar de screenshot * :eek: Citaat:
Dit zou ook wel eens kunnen helpen, phoxetis. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en toen? |
Citaat:
|
En als je in IE bij beeld -> tekengrootte kijkt, staat die dan op normaal of op groot ofzo?
|
Citaat:
Dus Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Daantje_0705: en bij beeld -> tekengrootte staat ie ook op normaal @ Krummeltje: en nee, het bureaublad is NIET normaal |
na 2 weken heb ik dit probleem nog steeds... iemand anders een oplossing miss??
|
Citaat:
|
Start -> Configuratiescherm -> Display -> "Appearance" -> Font-size instellen op "normal"
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |