![]() |
Menstruatie dag vroeger door orgasme?
Het is niet de eerste keer dat ik het denk te merken, maar gister was het heel duidelijk. Ik ben altijd heel stipt wat menstruatie betreft, vaak tot op het uur correct. Maar als ik de dag voordien heb gerandjesfietst, zorgt dat ene mega-orgasme er blijkbaar voor dat mijn menstruatie gewoon een stuk sneller begint! Hebben jullie ook al zoiets gemerkt? Het is wel handig, op deze manier kan ik dus wat heen en weer schuiven om een examen of een vakantie menstruatie-loos te maken. Bij een 'normaal' orgasme schuift er niets op, ik heb het alleen bij een zeer hevig orgasme, met diepe, lang uithalende en lang durende samentrekkingen (bij het randjesfietsen dus). :confused:
|
Volgens mij kan dat, ja. Alsof het dan makkelijker doorbreekt ofzo.
|
gerandjesfietst, ?
|
ik heb dat ook
Ik heb ook dat als mn menstruatie eigelijk weg is en ik die dag een orgasme krijg, ik weer bloed gaat verliezen (n) wel maar een kleine beetje, maar toch vervelend. |
Ja, dat kan :) Door dat orgasme trekt je baarmoeder samen, zeg maar, en daardoor komt het bloed makkelijker of sneller vrij.
|
Dat kan, heb het zelf net gisteren ervaren, mijn menstruatie was ook een dag te vroeg (rara ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weer een reden om vaker sex te hebben (y)
|
Randjesfietsen? :confused:
|
Door het hebben van sex zet je menstruatie ook beter en makkelijker door zonder teveel buikkrampen. Even doorprikken, noemen wij dat thuis. Maar als je het te vroeg doet, werkt het niet, je moet er wel echt tegenaan zitten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |