![]() |
Kannibalisme, hoe bereiden, wat lekkerste onderdelen
Tja, titel zegt genoeg :D.
Wat zou bij een mens het lekkerste onderdeel zijn, of zijn de lekkerste onderdelen. En hoe kan je die onderdelen of specifieke onderdelen het beste bereiden. Moet er nog iets van saus toegevoegd worden of specereien? Laat die lugubere gedachtes daar maar eventjes over nadenken :) (en ja, heb weer eens Silence of the lambs gekeken) |
billetjes zijn het lekkerst denk ik, kinderbilletjes, misschien met een beetje van die zoete saus die over de loumpia's gaat en een parapluutje erin !
|
Winterteentjes. (y)
|
Omdat je toch te belazerd bent om de boel uit te benen kan je beter het vlees eraf koken.. Aan een flink grote pan is wel te komen, maak je meteen voor 't komende jaar fond.
|
Zoals iemand al zei: De billen. En de achterkant van het scheenbeen. Maar de duim lijk me ook lekker. Maar niet bij te gespierde mensen. Anders is het vlees hard :p
Hoe zal ik het kruiden? In ieder geval ananas schijfjes want het vlees zal wel hard zijn. Daarna kruiden naar de gebruikelijke. Want ik dus gebruik om vlees te kruiden. Wat is dit voor een rare topic btw. At TS: tips om iemand te bereiden of maar een dood gewone vraag? ;) |
Citaat:
Hehe, wees gerust... beetje van verveling eens een topic hier geopend, waaraan ik moest denken :p... mijn gedachten zijn wel vaker luguber, maar kan me er maar niet toe zetten ze in prijktijk te brengen :p... ieder is dus veilig ;) |
Hahaha ok dan TS. Want ik wilde al alarmsystemen instaleren :p
|
Citaat:
hoe meer smaak te brengen in beveiligingssystemen |
peper en zout
|
Citaat:
|
De stukje van je handpalm onder je duim schijnt het lekkerst te zijn.
|
'k Heb het idee dat het meeste vlees te taai zal worden.. Ik zou gaan voor billen/achterkant bovenbenen. De rest hoef ik niet :P En dan even in de marinade (beetje zoet/zuur), voorzichtig bakken, en lekker opeten met een frisse salade.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb dit overigens gehoord van de oma van een vriendin. Zij kwam uit Indonesië en haar grootmoeder had ooit mensenvlees op. |
Persoonlijk vind ik dij en een stuk bovenbeen erg smakelijk! Een stukje schouder is ook best te pruimen!
Gewoon een klontje boter in de pan en dan braden maar! Wel uitkijken dat je geen orgaanvlees eet, want daar kan je ziektes van oplopen! |
mensenvlees lijkt qua structuur en smaak het meest op varkensvlees, schijnt, maar dan bij een gezond mens wat magerder (of nouja, een gezond varken heeft bijna even mager vlees als een gezond mens, maar een vleesvarken heeft over het algemeen overgewicht).
|
De ham (y)
|
Citaat:
|
hehe, grappig topic :)
Het lekkerst lijkt mij ook de ham en kuit. Gebakken en gekruid. @zuster: Eten ze in Indonesië mensen? (ik krijg dan zo'n beeld van een mens in een pot boven het vuur idee, waar negertjes met botjes in de neus rondom springen met speren :S) |
Citaat:
Kuit lekker. Fillet van maken. Hmmmm lekker grillen en dan wijn erop rozenmarijn. Smullen (wat klink ik opeens eng) |
Maar wat dachten jullie van de darmen? Dunne darm uithollen schoonmaken. En vuillen met kuit vlees. Worstjes van maken. En lekker grillen.
Met brood enzo :p |
Citaat:
|
Het vlees van de rug en dijen.
|
We lijken er nog niet helemaal uit te geraken... wellicht dat we dan toch een keertje de proef op de som moeten nemen :D.
Ahum Of toch maar niet aan gebrek van vrijwilligers :p |
Citaat:
|
Tong in een zacht en romig sausje.
|
Gefrituurde huig met adersalade op een bedje van oogbollen
|
Citaat:
|
een of andere soep met oogballen erin
|
De billen (y) en kuiten
beetje knoflook erbij en pittige kruiden. Even grillen en serveren maar :) |
hersentjes, opbakken en in het vliegtuig aan ondeugende kindertjes voeren. :p
(ja, hannibal heb ik hier liggen. :P) |
Citaat:
dan wel in een sausje (roomsausje ofzo) met een beetje peper en knoflook. |
De hersens, die schijn je goed te kunnen uitkoken
|
Of de wangen. Of de ingewanden. Zouden de ogen ook lekker zijn?
|
Citaat:
|
recept:
voor 10 personen benodigdheden: tadziki, 2 zakken friet (1000 gram), saus naar keuze, sla, sla-saus, ketjup, curry, kruiden naar keuze (eventueel wortel). bereidingstijd: ca. 7-9 uur bereiden: vergeet niet de oven voor te verwarmen en op 220 graden te zetten! snijdt het slachtoffer in stukken, dwz alle ledenmaten doormidden en netjes op een grote bakplaat leggen. doe deze in de oven en laat deze ongeveer 7 uur in de oven (6 uur voor rosé, 8 uur voor doorbakken :p ) ondertussen tadziki (of hoe je dat ook spelt: komkommersalade uit Griekenland) en een saus naar keuze maken (liefst pittige chili-saus). bak de frietjes, maar zorg dat deze niet te vroeg klaar zijn. tadziki daarentegen kan gewoon in de koelkast. maak ook nog een grote salade, met sla, sla-saus, ketjup, curry en wat pittige kruiden. eventueel een worteltje toevoegen. serveren: bak met sla op tafel zetten, met saus ernaast. vlees verdelen over borden, friet in een aparte schaal. tadziki kan bij de salade, maar ook los. vergeet niet extra veel knoflook in de tadziki te doen dat geeft een goede bijsmaak bij het vlees :p ------------------------------------------------------------------------------------- ok dat is wel het toppunt van vaagheid :p best wel eng eigelijk ook :eek: :eek: wat denken jullie lekker? |
Citaat:
|
Gevuld mensenhoofd
Benodigdheden: - 1 Afgehakt mensenhoofd - 2 ons lever - 1/2 milt - 100 gram hersenen - 2 meter dunne darm - 100 ml bloed - 25 gram aardappelzetmeel Bereidingswijze: - Verwarm de oven ten eerste voor op 180 graden. - Verwijder de bovenkant van de schedel, maar gooi deze niet weg. - Wees voorzichtig, verwijder de ogen niet! - Hol ondertussen het hoofd uit, hou de hersens apart. Snij / schaaf / rasp hierna de huid van het hoofd, maar laat alle spieren zitten. Verwijder wel het kraakbeen van het oor en de neus. - Snijd de tong eruit. - Rasp de tong met de fijne rasp, en gooi het restant in het uitgeholde hoofd. - Plet 100 gram hersenen en doe deze er ook bij. - Weeg 2 ons lever van het slachtoffer af, en snijd deze in blokjes van 1 centimeter groot. Gooi deze er ook bij. - Sla de halve milt beurs tegen de achterkant van het hoofd, zodat de milt openbarst en het hoofd alvast iets zachter word. Snijd de milt in blokjes en gooi deze in het hoofd. - Doe de dunne darm in de fruitpers, zodat een saus ontstaat. Vergeet niet de inhoud van de darm er van te voren uit te knijpen. - Voeg hieraan het bloed en het aardappelzetmeel toe, en blijf roeren tot je een stevig papje krijgt. - Deponeer de saus in het hoofd, en hussel alles goed door elkaar. - Zet de bovenkant van de schedel er weer op, en bind / niet deze vast. - Stop het hoofd in de oven, nadat deze 15 minuten is voorverwarmd. - Haal na 3 uur het hoofd eruit. - Eet smakelijk! Een heerlijk kanibalistisch gerecht voor 6 personen. PS: U kunt dit gerecht ook bereiden met een levend slachtoffer, waarbij het verwijderen van de hersenen en het afhakken van het hoofd als laatste komen (voor het bakken). |
Citaat:
|
Ik zie het al mijn vriendje badmutss en een normale vriend van mij namnatulco zijn niet helemaal normaal. :D
Maar rouw kan ook hoor :) :evil: |
:eek: dat ie nog niet dicht zich, ik vind dit echt etisch niet kunnen..
|
Citaat:
Dit is gewoon zwarte humor niks mis mee toch :) ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlees en groenten is toch gezond? |
"I'm having an old friend for dinner..." :|
|
Citaat:
|
het stukje vlees net boven de billen......zou dat te vergelijken zijn met de haas van de koe? want dan zal het wel heel lekker zijn!
en verder natuurlijk de billetjes! |
denkt niemand aan de spare-ribs! lekker lange ribben en er zit vast wel wat vlees tussen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |