![]() |
Hoe voel jij je op dit moment?!
NOU? HUH?!
En wat heeft dat te maken met je lifestyle?! Ik voel dat ik moet schijten en dat ga ik straks doen op de wc met een discman met cher er in. |
Ooh ik voel me gooedd want ik kreeg net een smsje van mn vriendje
en dat past bij mn lifestyle want mn vriendje past bij mn lifestyle want hij zit in een band en ik hou van muziek. |
ik ben immens gelukkig met mijn 50 balpennen. :confused: (y)
ohja en ik heb een lifestyle waarin ik al mijn pennen kwijt raak dus daarom passen vijftig nieuwe balpennen wel goed bij mijn lifestyle |
NOU? HUH?!
En wat heeft dat te maken met je lifestyle?! ik voel me rrrrrrrrrot |
Dolblij en kut tegelijk, want ik krijg aandacht en daar geil ik op en ik moet een betoog voor morgen afmaken. :confused:
|
ik luister king of sorrow van Sade :(
|
Citaat:
JEZUS NICK WAT EEN KUTTOPIC!! ik voel me al twee weken kut ivm met geen geld.. kuttentamens/projectweken, koortslip, kapotte telefoon en koptelefoon en ik luister nu zero7 hmpf |
Citaat:
|
eigenlijk best wel goed :)
|
hoi ik voel me kut :):):)
want dit forum is eigenlijk prut het heeft helemaal geen nut enz |
Moe.
|
Citaat:
ik voel me gewoon. :confused: |
Ik voel me slecht want ik heb geen geld en geld is een belangrijk deel van mijn lifestyle want als ik het niet heb kan ik niets kopen en doen en als ik het wel heb kan ik leuke dingen doen dus is het goed voor mijn sociale leven. :mad:
|
ik voel me keigoed ;):P:)
|
Nu heb ik weer hoop dat ik m'n betoog afkrijg want ik heb mijn geschiedenisboek teruggevonden en daar staat alles in. Dus ik ben weer blij.
|
--> Psychologie :)
Loontjuh en ******** hebben hier vast wel een antwoordje op klaarliggen ;) |
Citaat:
Ik voel me gewoon Goed en dat heeft alles met mijn Lifestyle te maken want dan lach ik en ik lach graag :mad: . En ik Luister Groove Mix 2 van DJ Vince want dat vinden we leuk om op te swingen :o |
Ik voel me fantastisch, PSV is door naar de halve finale van de CL.
|
kvoel me erug moe!! ;) en moet morge alweer om 8.15 op sgool zijn :mad:
|
IK HEB HOOFDPIJN omdat ik n kwartier bezig was met t repareren van mn muis :( mehhhh
|
ik ben gefrustreerd :mad: want sinds ik weer werk heb kom ik nergens meer aan toe, ik heb al 3 weken mijn piano en cello niet aangeraakt! :mad: en ik wil maar al te graag, maar 's avonds ben ik gewoon te moe en lui om nog te gaan oefenen en dan ga ik gewoon een film kijken of een beetje loos zitten internetten, terwijl ik beter andere dingen zou kunnen doen! :mad:
en daarnaast heb ik al heel lang allerlei hele vervelende lichamelijke klachten waar ik echt erg veel last van heb, daar word ik helemaal gek van en nóg gefrustreerder :mad:, ik heb al tig bloedonderzoeken laten doen maar ze vinden telkens niets :( dus kan ik er ook niets aan doen en het maakt me knettergek! :mad: |
Ik voel me een vreetzak want ik eet terwijl ik zo ga slapen, oh schande! Verder veel te wakker voor dit tijdstip, en ik wilde nog wel vroeg naar bed. Pfft. Dat maakt me een doorgewinterde falende studente. (y)
En verder een beetje moe in mijn beentjes van werken. |
^^zeiken mag op psych.
ik voel me goed en dat hoort bij mijn lifestyle :confused: |
Citaat:
|
omg freakjuh dat je dit laat staan!
biiiigg nono! :nono: |
Citaat:
ik bedoelde eigenlijk dat die tenenboom niet zo'n lang zeikverhaal hoeft neer te zetten. :) :) :) :) |
Citaat:
|
:d
|
zenuwachtig
ik heb om 11 uur een tentamen en daarna moet ik naar een laatste training voor mn werk om te leren omgaan met telefoontjes en computers ofzo :confused: maar eigenlijk is dat wel fijn want dan kan ik volgende week beginnen met werken, en dan heb ik meer geld!!! |
Ohja, ik voel me wel goed hoor. :)
|
nog steeds goed, alleen heb ik n beetje kriebels in mn buik :bloos:
|
voel me.. vrij! :p
|
Citaat:
en die lippenstift staat me ook zo goed, vind je niet? :eek: |
ik voel me niet zo heel ok, en daarom zie ik er niet goed uit dus heeft het wel degelijk invloed op nm lifestyle
|
Ik voel me brak en wil slapen maar als ik in mijn bed ga liggen kom ik niet in slaap :mad:
verder ben ik wel blij met mijn KUT buttons :cool: |
mwah...Tis weer zo'n dag....
|
kut :mad:
|
Ik voel me hongerig en dat past bij mijn lifestyle omdat ik anorectische perfectionist ben :mad: (y)
|
Ik voel me net zoals Loontjuh :(
|
Wat emo :(
|
Ja binnenkort zeg ik ook tegen iedereen *sterkte* *Knuf* :(
|
Hey meis, kom op, he! Jij bent bijzonder, dat moet je onthouden! *knuff* :(
|
Citaat:
*knuffelt en kus geeft* |
kut
|
primaa
|
Freakjuh ik open een nieuw verkiezingstopic als je deze niet dichtgooit :evil:
|
er staat 1 pluk rechtovereind in mijn haar en hij wil niet plat, dus ik voel me kut nu :eek:
|
Citaat:
vandaag voel ik me slaperig, maar goed. :o |
Slapjes, en verder wel redelijk okay. Zo maar eens even een wandelingetje maken (y)
|
Ik voel me beschaamd. Ik ga nooit meer dronken achter een computer zitten :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10. |