![]() |
Blue balls?
heej iedereen, ik had ff een vraagje......
vanmiddag zat k zown beetje te kloten met een meisje uit me klas, beetje elkaar strelen onder de les.....maar er is verder nix gebeurt, maar het lesuur daarna, kreeg ik super pijn aan me ballen! weet iemand hoe dit komt? ik heb wel iets gelezen over blue balls ofzo.... groetjes! |
mja, blauwe ballen kan erg vervelend zijn, als je daarna nog 30 minuten moet fietsen bijvoorbeeld :o :(
|
thnx mate
|
Heeft een jongen dat altijd? Als hij niet klaar komt, maar wel opgewonden is, dat hij dan daarna 'blauwe ballen' krijgt?
|
nog nooit last van gehad :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, moet je ook niet doen he? :D Daar krijg je dit soort ellende van :D Laat het een wijze les zijn. En als je het dan doet, doe het dan het laatste uur ofzow zodat je daarna meteen ergens heen kan rennen om te fappen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: vindt hier een oud topic van mezelf terug :D http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=568717 |
naar mijn idee is het een broodje aap verhaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nou nou nou, mensen, een beetje lief blijven mag ook hoor... :nono:
|
Ik dacht dat dat een mythe was.
|
Citaat:
|
jezus, hoe geil kun je zijn tijdens de les :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het ook wel eens gehad, het is niet dat je dan echt blauwe balllen hebt maar het is wel pijnlijk
|
Citaat:
|
Nou geloof me mense.....het doet egt pijn, en hoe geil kun je zijn tijdens de les, nou heel geil :D .............en het is egt geen roddel ofzo hoor, maar je balle worde ook niet helemaal blauw, het doet gewoon vet pijn
|
nee, een roddel over jezelf verspreiden lijkt me idd een beetje fout
|
Verder denk ik ook dat hier geen zinnige reactie meer uit voort gaat komen, het antwoord is al gegeven, daarbij is dit eigenlijk meer iets voor L&G, maar goed. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |