![]() |
Eyebrows
Jaaa, wenkbrauwen. Heb jij een monobrow? Of getattoeerde wenkbrauwen! :eek:
En epileer je ze heel vaak of heb je er nog nooit iets aan gedaan? Of heb je er een piercing door? Vertel! Ik epileer ze best vaak anders ziet het er heel onverzorgd uit en ik kan het niet uitstaan als er een haartje tussen m'n wenkbrauwen verschijnt en dat is een van mijn verwijfde obsessies. En nu jullie! |
Ik heb mooie wenkbrauwen en ik epileer/laat epileren.
|
ik heb wel leuke eyebrows en ik hou ze bij want dat moet wel.
|
ik pluk mijn wenkbrauwen altijd lekker uit zodat ze wat dunner zijn maar nu ga ik sparen voor mooie volle, niet van die vieze monobrows maar zoals audrey hepburn.
|
Ik heb hele lichte wenkbrauwen die je dus amper ziet, ze zijn op zich wel mooi van vorm, maar dat zie je alleen van dicht bij. Dus ik epileer ze nier daarom.
|
oh en ik vind mensen zonder wenkbrauwen dom :D
en met mono's ook :D |
gatver ja dan hebben ze n blote billen gezicht brrr
Ik heb hele mooie donkere wenkbrauwen en ja ik hou ze wel bij. |
Citaat:
http://info.sjc.ox.ac.uk/socs/sjcbc/.../Picture16.jpg :eek: |
miles je valt me vandaag n beetje lastig heh
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
ugh ja een vriendin van me heeft geen wenkbrouwen en ze is een beetje vies :( |
zo echt lelijke wenkbrauwen :D
|
|
|
ik heb een mono
|
Citaat:
http://www.candiespermanentcosmetics.com/5.jpg |
Ik pluk mijn wenkbrauwen regelmatig, vroeger deed ik het nooit en mijn wenkbrauwen waren gewoon mooi. Op aanraden van een vriendin toch eens wat geprobeert en sindsdien zijn ze alleen maar smaller en smaller geworden, ik blijf plukken :o Maar ik vind wel dat ze staan :)
|
Ik haalde eerst teveel weg en toen was ik verslaafd aan epileren maar had ik amper wenkbrauwen over. Nu heb ik er vaak geen zin meer dus doe ik het te weinig maar ze zien er nog steeds wel okay uit. (y)
|
dikke mono in da house
|
Citaat:
|
Citaat:
nee, bedoel je popecock? |
Citaat:
|
popecock :D
|
|
Citaat:
|
Ik heb m'n wenkies geverfd. :) :) :)
|
Ik scheer alleen die haartjes tussen mijn wenkbrauwen af :)
|
Ik heb een beginnende Unibrow (vind ik zelf) dus in het midden pluk ik welles wat weg. Verder doe ik er niet zoveel aan. Mijn wenkies zijn heel licht dus je ziet die paar haartjes toch bijna niet.
PS: Ik heb eigenlijk een grafhekel aan het woord wenkies. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik heb lichte blonde wenkbrauwen maar aangezien ik m'n haar rood verf staat het een beetje zielig, dus teken ik ze een beetje bruinig bij. Zodat je ze ietsje meer ziet maar niet van die zwarte strepen ofzo. Als ik zin heb epileer ik ze, maar je ziet toch amper verschil dus meestal heb ik er dan ook geen zin in. (y)
|
Ik epileer nu bijna niets meer want ik vind 'volle' wenkbrauwen mooi. Vroeger epileerde ik teveel en als ik nu foto's van toen zie erger ik me er kapot aan dat ik toen niet inzag dat het écht niet mooi is om te veel te epileren.
|
Citaat:
Ik ken die vrouw okey. |
Citaat:
En het spijt me dat ik je dan per ongeluk stalk. :o |
ONTOPIC anders gaat freak niet met me foxtrotten.
Wat vinden jullie van die streepjes die gangsters in hun wenken hebben; netalsof t littekens zijn maar eigenlijk gewoon geschoren? |
Citaat:
|
oh is dat daarom?:(
|
Ik heb echte littekens. Ik ben echt vet gangsta!
|
Citaat:
|
Ik láát mijn wenkbrauwen harsen (dat is veel mooier dan epileren (y) ) en daarmee ook het stukje tussen mijn wenkbrauwen, want daar zitten kleine blonde donsjes en ik heb een hekel aan kleine blonde donsjes.
Voor de rest maak ik ze wat donkerder met wenkbrauw poeder, omdat ik anders geen uitdrukking op mijn hoofd heb (het is gewoon mooier dus) |
Ik heb volle wenkbrouwen :)
|
Citaat:
dat klinkt net als 'ik ben gezet' |
ik heb een wenkbrauw met een ring er door
verder heb ik laatst eens wat aan mijn beginenmde unabrow gedaan want ik kon het niet aanzien |
mijn wenkbrauwen zijn zo lichtblond, dat je ze nauwelijks ziet. ik epileer ze dus ook niet. maar verven wil ik ze niet, want dat gaan vreemd uitzien denk ik.
|
Bertbrauw!!!!:cool:
|
Ik heb mooie donkere wenkbrouwen.
Ik epileer ze. En er zitten 2 littekens doorheen. :( Maar dat ziet niemand. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |