![]() |
Wat ga jij doen met Koninginnedag?
ik weet t nog niet.
en jullie? |
denk een goa/psytrance feestje in amsterdam of rotterdam. als het mooi weer is.
|
Citaat:
Het wordt VET. |
Kings of Metal, Arnhem. :>
|
koninginnenach wil ik best uit maar ik weiger in de drukte te staan eigenlijk overdag. misschien ga ik ook wel gewoon slapen :confused:
|
Citaat:
koninginnenach doe ik elk jaar, maar dit jaar komt er echt helemaal niets wat ik leuk vind. misschien maar weer voor de gezelligheid gaan..maar ik vind het daar helemaal niet zo gezellig. veel te veel irritant dronken mensen. :nono: |
Ik moet wrs werken. GRRR!
|
kater van koninginnenach uitslapen, dan rommel kopen, dan beland ik waarschijnlijk op een fout corpsballenfeest en lig ik s middags dronken in de goot met een kroon op en nederlandse vlaggetjes op mijn wangen geschminkt? :confused:
|
wat gaan maxima en de clan eigenlijk doen?
|
housen met amalia :cool:
|
oh koninginnenach in agga wordt vet dom zie ik alweer ; di-rect en lange frans n baas b en soulvation bah
maar wel ozark henry (L) |
op koninginnedag is bijna alle muziek kut maar soms moet dat kunnen :confused:
|
ja hmm ik heb nog niet eens gekeken wat er op k-dag zelf komt :confused: ( KDAG vind ik zo n kutafkorting gvd )
oh er is een geraniummarkt en savonds STRAKKE ELECTRO in de Onefour :confused: :confused: dat belooft wat!! |
Citaat:
|
nacht, amsterdam van kroef naar kroeg of wat dan ook.
en overdag licht er aan. meesal ook naar amsterdam toe |
koninginnenacht moet ik draaien in winston en overdag ook op een festival bij rembrandtplein, wordt heeel zwaar...
|
Werken :evil: Ik wilde eigenlijk net als vorig jaar naar A'dam gaan, maar toen ik hoorde dat ik 200% uitbetaald kreeg, en we ook eerder dicht waren kon ik geen weerstand bieden. Ik ga later op de middag/ 's avonds wel naar een evenement hier in de buurt ofzo
|
Dan ga ik naar het nieuws kijken om te zien hoe tienduizenden hollanders in het oranje zijn gekleed en met vlaggetjes staan te zwaaien :eek:
|
werken op een recreatuepark waar heel erg veel arrogante mensen uit rotterdam en den haag komen met dikke bierbuiken die je dan afsnauwen.
ik kijk er nu al naar uit |
Met koninginnenacht moet ik optreden (y) , en koninginnedag moet ik werken. (n)
|
Ik heb geen enkel oranje kleding stuk. Ik hou niet van massa hysterende gillende opgeschminkte koters. Hier is er geen enkele kloot te doen, behalve een súper gezellige rommelmarkt. (n) En hoogst waarschijnlijk zal het ook wel fokkin' regenen, Zo.
|
naar Amsterdam met friends uit Nijmegen, Leiden en Den Haag :P
|
konginnenacht heeft mn vriend een optreden met zn band dus ik denk dat het gewoon kijken wordt naar zn optreden en daarna tot laat uitgaan is in de stad ofzo..
en konninginendag in hengelo met mn vriend en zijn vrienden, schijnt daar heel erg gezellig te zijn overdag dus ik ga niet naar a'dam want ik heb een rothekel aan die grote massa mensen en konninginenach vieren in den haag heb ik ook maar 1 keer gedaan want dat was geen geweldig succes |
Dan ben ik in Wenen of Boedapest.. dus. :)
|
Goa/psytrance in A'dam, ja.
|
Citaat:
:| :nono: ik weet t ook nog niet, daar denk ik niet over na het duurt nog te lang. |
Citaat:
|
werken :rolleyes:
|
groezrock in belgie, lijkt me een stuk leuker dan hier in nederland.
|
openlucht festival bij the Minds zoals ieder jaar natuurlijk. dit jaar Human Alert, de Hardheid en Gewapend Beton :cool:
|
Ik ga naar Groezrock. (y)
|
geen idee
|
Citaat:
|
Ik wil lekker met vrienden gaan feesten in het centrum, helemaal los :D .
|
ik denk naar Night of the Punks - Queen’s Day Edition 3 in de baroeg, want dat ik smiddags en dan kan ik terug met de laatste trein terug. SLIM HE
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Werken:)
|
Verplicht: kermis op de Zanenlaan met P&M&Zje
Daarna: bier hoeren ergens in een achtertuin. |
Citaat:
|
Ik denk dat ik Koninginnenach wel uitga (komt meestal neer op Den Haag :/) en op Koninginnedag zelf weet ik het nog niet. Ik hou er niet zo van & ik weet niet waar er leuke feesten zijn.
|
Bandjes kijken, dansen, bier drinken en lopen. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
(spreek uit: Kay-Day) |
groezrock natuurlijk, want daar komen teveel vette bands
en de dag daarvoor ga ik naar de efteling, en s avonds naar ringworm. |
Geen idee nog. Normaal gesproken is JopPop op koningeinnedag, maar die is verplaatst naar 12 mei... Dus da's balen. Heb ook geen auto ter beschikking, mijn vader is dan altijd naar het graf van zijn moeder (mijn vader is op koninginnedag jarig en dan wil hij altijd naar het graf van z'n moe, ieder z'n eigen ding I guess), dus ik kan ook niet zo makkelijk ergens heen, maar ik verwacht dat er in Grunn wel wat te beleven valt dus komt wel goed (y)
|
garage sale houden :)
|
dan zit ik nog in londen. (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |