![]() |
Als je tv het niet doet..
Hoe reageer je dan?
Balen, omdat je niet weet wat je anders moet.. gek worden omdat je je favo programma moet missen.. nuttige dingen doen die je anders toch niet zou doen omdat je tv zou kijken.. bij iemand anders op bezoek gaan om daar te kunnen kijken.. zeg het :) Ik had het namelijk maandag en gisteren de hele dag, dinsdag de halve dag en vandaag ook weer.. Dinsdagavond bij mn favoriete programma's deed ie het gelukkig wel :) Maar anders zou ik ze op laten nemen. En verder heb ik wat dvd's gekeken en op tijd naar bed gegaan. |
Dan bel ik mijn grote vriend Martijn, want hij repareert tv's en andere electronica. En hij woont maar 150 meter verderop ;)
Goh, wat tref ik het weer! |
naar de bioscoop gaan!!!!
|
Geel forum.
|
Ik zou wel balen, omdat ik een soap en bepaalde series volg... de écht belangrijke dingen als voetbalwedstrijden zou ik bij iemand anders gaan kijken. Het nieuws kijk ik dan via internet.
Ik zou meer tijd aan school besteden en meer internetten. Omdat ik internetten dan ook sneller beu raak, ga ik ws ook eerder slapen. |
Daar zit ik echt niet mee. De enige dingen die ik op televisie bekijk zijn het journaal en de actualiteitenrubrieken en die kun je ook allemaal streaming via internet bekijken.
|
Citaat:
|
*Schouders ophalen en verder gaan met internet.*
|
Citaat:
|
*off topic: en wat als je bijv 2/3 weken op vakantie gaat? neem je dan alles op? *
Ik zou het opnemen, als me tv het niet zou doen. er zijn 2 programma's diek graag wil zien dus.. |
Ik heb geen tv.
|
Verder computeren.
EDIT: als m'n computer het niet zou doen daarentegen.. ...dan haal ik de 75 Mhz. computer van zolder (y) |
hmm, ik dacht altijd dat ik best verslaafd was, en als film- en tvstudent leek het altijd mn grootste nachtmerrie.
nu heeft mijn vriendin sinds ze op zichzelf woont echter geen tv meer (en ook geen pc) en ik heb nog helemaal geen afkickverschijnselen gehad. ik ben vaak bij haar, maar met de radio aan en een boekje of wat dan ook, krijg je de dag erg goed om... pc heb ik overigens zelf ook niet thuis en de tv wordt grotendeels bepaalt door mijn - eveneens verslaafde - huisgenoten. hmm, ik doe het nog best goed;) |
De tv is eigenlijk nooit stuk, anders hebben we altijd nog een andere. Mocht de satellietverbinding het niet doen, dan ben ik degene hier in huis die dat kan maken dus ik mag zelf aan de slag :)
|
Citaat:
|
Haha, dan euh, heb ik pech want dan heb ik me zusje en me ouders die zich de pleures vervelen!
Ik kijk zelf nooit tv, vind dr echt geen zak an. |
IEHHH ik weet niet wat ik zou doen als me tv stuk gaat.... ik denk dat ik paniek zou gaan raken ofzo :|
|
Dan zou ik iets anders gaan doen. Als er iets leuks op zou komen, zou ik het wel jammer vinden... maar 'k zou er niet lang mee bezig zijn. Jammer, maar helaas.
|
nou ja, zolang de pc t maar doet. stroomstoring, das pas erg. dan kun je zo weinig doen.
|
Dan druk ik op AV en doe ik een dvd in m'n ps2. :o
|
zou me niet veel kunnen schelen, ik kijk bijna nooit tv. Hooguit een filmpje en die staan op dvd :)
|
Heb tijden zonder tv gezeten, nu doet ie t weer en gebruik em nauwelijks, kan me echt niet boeien of ie t doet of niet.
(edit: tenzij ik een eigen dvd op wil zetten en t ding is stuk, dan is het wel balen) |
Ik kijk nu al bijna geen tv dus ik zou het niet echt missen. Het enige wat ik zou missen is ER en dat neemt mijn vriend nu al voor me op want dat kan ik nooit zien omdat het op zondagavond is en dan zit ik alweer in Belgie.
|
dan ga ik internetten.
alleen op dinsdagavond zou ik gevloekt hebben en snel familie hebben gebeld om GG op te nemen, maar dat is inmiddels al afgelopen. pas hadden we een stroomstoring van een aantal uur. Dat is wel enorm irritant. Geen internet, geen tv, geen radio. Niet eens licht :/ Toen merkte ik pas hoe erg ik ben :o |
op de computer series kijken.
loop nogal wat achter maja :). en zou me niet zoveel uitmaken heb alles al gezien meeste series en allemaal op dvd, |
Citaat:
|
forummen, knutselen, zwemmen, piano spelen, tekenen, verhaaltje schrijven...
behalve als het dinsdagavond of vrijdagavond is, dan zou ik eerst mn ouders opbellen en vragen of ze wat voor me willen opnemen. |
Als mijn tv het niet meer doet ga ik op zoek naar een nieuwe :D Hij begint het nu op te geven merk ik (mag ook wel na een jaar of 20), dus heftig zoekende op het moment...
|
Ik zou gelijk m'n halve vriendenkring opbellen van wat ze allemaal wel niet voor me op moeten nemen... :o
Gelukkig hebben wij 6 tv's 2 videorecorders en 3 dvd-spelers in huis ( :bloos: ), dus als er iets kapot gaat dan is er altijd nog alternatief :p |
Citaat:
Ik heb een tv. Punt. :D |
Ik zou wel even balen maar daarna genieten van de stilte...
|
Citaat:
Ok ik kan echt wel zonder tv op bijvoorbeeld momenten dat er geen tv is accepteer ik het gewoon en ga nuttige dingen doen, maar als ik weet dat ik tv had kunnen kijken en dr komt bv iets tussen zou ik wel balen in 1e instantie ja. |
Ligt er aan of hij het niet doet onder de programma's die ik kijk of niet kijk. Als ik ze toch niet kijk, is het niet erg, dan boeit het me toch niet. ;) Maar uiteraard is het wel balen, omdat je tussen alle dingen door ff misschien wat wil kijken, ff relaxed op de bank, en dan doet-ie het niet.
|
dat maakt absoluut geen verschil.
Misschien zou ik ervan balen als ik peking express een keer zou missen, voor de rest kan het me gestolen worden |
Dan ga ik iets anders doen, lezen ofzo. En zet ik de radio aan.
|
Dan baal ik, omdat ik dan niet kan zappen :eek:
|
De tijd dat ik televisie kijk wordt met de maanden kleiner, hang steeds meer achter de computer. Ik zou dus niet ontzettend balen. Er zijn wel een aantal programma's die ik volg en waarbij ik het jammer vind als ik ze mis. Maar het is een groter ramp als het internet het niet doet.
Wel jammer als het aan de kabel ligt, dan geen tv en geen internet:eek:. |
ik heb een week geen t.v. gehad omdat ik iets te hard op dat klereding sloeg..ik heb weinig verschil gemerkt, misschien alleen het gemis van voetbal, het meeste wat op t.v. komt is meestal toch leeg vermaak dat je snel vergeet..
|
ik heb nieteens een tv tot mn beschikking :{ ouders verzinne altijd een smoesje zodat ik niet mag kijken
|
Citaat:
|
Dan pak ik mijn nintendo Ds en ga ik pokemon spelen. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |