![]() |
Metallica vs Megadeth
Deze 2 bands vind ik toch 1 van de beste metalbands in het algemeen.
Als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou ik echt niet weten welke ik zou moeten kiezen. De eerste cd's van Metallica vind ik juist beter dan die van Megadeth... de cd's van beide vanaf begin de jaren 90 concurreren erg met elkaar. Ik kan dan ook niet kiezen welke van de twee ik eigenlijk beter vind. Ik hoor trouwens wel liever de stem van Mutaine. De metallica van nu en de afgelopen paar jaar (de cd's die ze uitbrengen) vind ik gewoon waardeloos terwijl megadeth nog steeds vette platen produceerd. Ik ben er benieuwd naar wie jullie zouden kiezen en waarom? |
Citaat:
|
Doe maar beide niet aub
|
Ik ben zelf meer van Megadeth. Vooral omdat ik een hekel heb aan Lars Ulrich :D
|
Metallica, want Kill 'em all t/m ...And justice for all
|
Anders, nl....
Maar per ongeluk klikte ik geen van beide aan, maar dat is eigenlijk ook wel goed. |
Ik weet wel dat ik Friedman boven Hammet kies :cool: :cool: :cool:
Maar helaas zit hij er niet meer bij.. :( |
Dit wordt weer dolle pret!
|
Citaat:
|
Metallica t/m ...and justica for all. Lijkt me simpel.
|
Citaat:
|
megadeth
|
Citaat:
|
anders nl, bright eyes
|
Megadeth
|
metallica
|
allebei gaaf. maar ik ga voor Metallica :)
|
Metallica.
Ook al baal ik er nog van dat ik 20 pleuro heb weggegooid aan St. Anger, toch hebben ze wel enkele geweldige classics gemaakt. En ook al heeft Megadeth meer nummers die ik top vindt, die van Metallica zijn toch een wat hogere league. |
allebei wel gaaf
metallica: kill em all, ride the litghning megadeth: rust in peace, countdown to extinction, youthanasia |
Citaat:
haha en sinds wanneer zit jij hier |
duidelijk megadeth
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Metallica, want die hebben Load en ReLoad. Ach ja, da's eigelijk geen metal, maar wel mooi.
|
Citaat:
|
Vroeger: Metallica
Nu: Megadeth For obvious reasons. |
Citaat:
live zijn ze nog steeds geniaal.(voor de mensen die ze nog nooit live hebben gezien) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Was dit maar een nuttig topic
|
Live wint IRON MAIDEN het sowieso!
|
Nee.
|
Zullen we dan Slayer vs Iron Maiden doen?
Slayer :) En nee, ik heb het niet over live. |
Slayer natuurlijk.
|
kurt cobain, anyone?
|
beetje loos topic dit.:(
ik denk dat ik maar een Tupac vs. biggie topic ga openen. |
Metallica :o
|
Citaat:
|
Doe mij maar Metallica's eerste drie, en in mindere mate AJFA en The Black Album. Verder vind ik ze niet interessant.
Megadeth wel, ook al ken ik ze niet zo goed. Ze mogen me op Graspop definitief van hun vetheid overtuigen. Qua stem vind ik Dave Mustaine een stuk prettiger dan die irritante James Hetfield met zijn 'yeeaaaaaaaahhhuuu' en 'masterrrrah!', maar de schelle puber op Kill 'em all kan ik nog altijd erg waarderen qua stemgeluid. |
wat een gaye vergelijking maar metallica eunt
|
tja, ik vind het beide wel goed eigenlijk.
Live vind ik Metallica echt goed, Megadeth heb ik nog niet live gezien (ze gaan trouwens touren met Dream Theater :D) maar zoals iedereen al zegt, vind ik ook dat de laatste albums van Metallica best sucken. Dus ik heb voor beide gekozen. |
Citaat:
Vind beide bands niet erg veel aan, maar als ik toch moet kiezen zou ik voor Metallica gaan. |
ik vind dat iedereen die op megadeth gestemt heeft ritueel verbrand moet worden
|
Citaat:
|
Anders, namelijk:
Ik vond je chatlogs boeiender dan deze twee zaadbands. |
Citaat:
|
megadeth zeker!(y)
|
Megadeth is echt te gay voor woorden, metallica nu helaas ook maar die hebben tenminste nog wat fatsoenlijks uitgebracht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |