![]() |
aan welke muzieksoort heb je nou echt eenn schijthekel
lijkt me duidelijk toch..
TS begint: Ik heb een schijthekel aan hiphop/bubblin etc.. twee redenen, 1. ik vind het gewoon belabberde kutmuziek :) 2. Die hele br33zAh cultuur eromheen komt me helemaal de strot uit |
Keiharde metal
Ik snap dat gewoon niet. |
Ik heb wel betere dingen te doen dan me ergeren aan bepaalde muziek.
|
Citaat:
|
Bubbling.
Dat soort laarzen draag je toch niet? (n) Metal. Dat soort laarzen draag je toch niet? (n) |
hardcore
(ik vind het eng :bloos: ) keiharde-pop (á la miss spears, justin timberlake, hillary duff enz enz) zó slecht, zó oppervlakkig zó makkelijk-hapbaar-snel-verdiend en verder kan ik (bijna) alles wel waarderen.. naja accepteren. |
Citaat:
|
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat muziek :mad:
|
Citaat:
fuck ik doe het toch, echte trance heeft in geen enkel opzicht met hardcore te maken.. maarre back ontopic: alles wat in de top 40 staat tegenwoordig eigenlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nog een muzieksoort waar ik een schijthekel aan heb: duitse folksmuziek, een vriendin van me luistert daar gewoon serieus naar :| :| :s |
Citaat:
Ik kijk met de kerstdagen maar al te graag WDR. (y) |
Citaat:
Citaat:
Maar Duitse volksmuziek is vet :cool: |
tsalil, zie die quote boven mijn vorige bericht, daar haal ik het uit.. ik dacht dat je dat wel door zou hebben maar ok..
Duitse folksmuziek.. is gewoon.. eeh.. fout :rolleyes: |
Ich bau dir ein Schloß!
|
Die Adler der Cordileren!
|
Ook leuk is 11 november. Immer wieder kölsche Lieder!
|
Dan macht es Bang Boom Bang :o
Tell Sell de gexte! |
hardcore,, Pff is echt dego...
|
Citaat:
|
mijn kennis van hedendaagse tell sell is helaas zeer beperkt doordat ik al maanden geen TV meer heb gekeken :(
Ik mis Tell Sell. |
Tekno
|
Ik hou absoluut niet van Trance. Ik kan er gewoon heel weinig mee.
Drum & Bass krijg ik na 10 minuten hoofdpijn van. Verder kan ik me eigenlijk geen enkele volledige muziekstroming voor de geest halen waar ik een hekel aan heb. Bij bijna alle soorten muziek kan ik wel wat leuke krenten uit de pap vissen. |
Citaat:
TV Shop! Of zoals de Voice Over zegt: Tee-Vau Shop! |
Citaat:
Ik heb trouwens een hekel aan alles wat in de jaren 80 in de top 40 heeft gestaan. |
Citaat:
|
Citaat:
het toppunt: muziek als dragosta din tei (ofzo) en chips! |
Ik zie het al, het probleem ligt niet bij het opvangen van nuances, maar bij het interpreteren ervan!
|
metal (n)
|
Over het algemeen:
Metal. |
Citaat:
Weihnacht in den bergen :cool: |
Metal!
|
Weihnachten mit Marianne und Michael was afgelopen kerst de kekste shite.
|
|
Commerciele hiphop
R&B Bubling Blackmetal(met name de foute NS-variant) Numetal Trance(Gabber kan nog wel oké zijn voor een keer, maar ik zal wel ff melden dat het totaal iets anders is dan trance, voor ik dadelijk weer commentaar krijg ;) ) Een schijthekel heb ik er niet aan, tis gewoon mijn smaak niet. |
Citaat:
Die Flippers. Geniaal. <3 |
R&B en Rapmuziek
|
Citaat:
|
Alle metal met power of synth als genreaanduiding.
DnB met te blije tunes. En die hardcore van tegenwoordig. erg jammerlijk. |
Citaat:
|
De meeste country en puur op electronica gebaseerde muziek.
|
Citaat:
|
w00t, er zei er een genau!
|
internet TV is ook TV.
TV en ik zijn het niet meer eens met elkaar. |
Vooruit, omdat het alleen maar TVshop is is het toegestaan.
Derma Hair Control! |
de meeste country en alles wat maar op guns 'n roses lijkt
en pearl jam, want dat schijnt een 'muzieksoort an sich' te zijn, dus dan is het ook een kutte muziekgenre an sich |
country en trance en disneyfilmmuziek ( van die liedjes die je een gevoel van verlossing moeten geven)
|
en omg ik vergeet bijna NEDERLANDSE SHIT
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |