![]() |
Suïcidaal
“vleugje verf en ‘k lik je mond
met kwast en zelfs je oren. maak je ogen blauw, voor nou schilder ik je wangen rond; zie ‘k je enkel maar van voren, kladder ik je zijkant gauw..” hij schilderde - en zij naakt met fier de handen op ’t hoofd hij had haar, zoals beloofd tot ’t aller mooist gemaakt "toch stopte ze het leven: waarschijnlijk was ’t niet genoeg ze moest mooier, en te vroeg was mijn lief er maar voor even” |
wat mooi... *vol bewondering*
|
Kippenvel
|
briljant
en pas 15 (y) |
Mooi, echt mooi.
|
Jep, errug mooi! Ben het met de rest eens :) Alleen die 'nou' in de eerste strophe stoorde me een beetje... Maar toch, de rest is goed genoeg om dat te vergeten :)
|
Leuk. :) Ik vind je rijm mooi, hoewel ik soms een beetje het gevoel heb dat je er alles op alles gezet hebt om het ook daadwerkelijk te laten rijmen, maar toch stoort dit me niet. Ik vind het eigenlijk toch wel leuk, hoewel leuk misschien niet het juiste woord is, gezien de inhoud.
was mijn lief er maar voor even in eerste instantie vond ik deze zin er buiten vallen, ik kan niet goed aangeven waarom. Misschien dat ik de rijm hier wél wat geforceerd vind. Overigens zou ik achter leven (eerste zin, laatste strofe) een dubbele punt zetten. |
bedankt voor de reacties
die dubbele punt is gezet ;) en verder, dat even hmm daarmee zeg ik eigenlijk dat zij nog maar veel te kort zijn lief was om haar al te verliezen. |
Citaat:
|
:| (y) sprakeloos. echt sprakeloos wil vanalles schrijven maar kan niet uitdrukken wat je zo geweldig beschrijft het staat er al. Het is er zoeen voor altijd.
|
dankjewel
|
Mooi hoor. Lekker ritme, mooie passende woorden. Goed werk! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |