![]() |
Jahaa: London Calling!
29 en 30 April in Paradiso, Amsterdam. Bevestigde bands:
Black Bud The Chalets Do Me Bad Things Eastern Lane Engineers Help She Can't Swim I am X Kaiser Chiefs The Longcut Neils Children New Rhodes Nine Black Alps Others, the Thirteen Senses Tunng Whitey Wie gaat? |
ben benieuwd naar I am X, Engineers en Thirteen Senses. Maar nee ik ga niet
|
Citaat:
|
Ik wil ook Ik wil ook Ik wil ook! :(
Maar waarschijnlijk gaat dat niet lukken.. geen geld en doe al zoveel! Kaiser Chiefs is sowieso leuk! |
ik heb zo'n hekel aan die kop van de zanger van Kiazers Chiefs :(
|
whitey lijkt me wel vet, verder lijken die bands me niet echt boeiend dit keer.
|
dus nee ik ga niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ze hebben mij nog niet gebeld.
|
Kaiser Chiefs zijn gewoon cool.
|
Dat vind ik sowieso wel frapant... Sommige bandleden zijn echt lelijk maar puur omdat ze in een band spelen en hoe ze bewegen/doen maakt ze een stuk aantrekkelijker. Als je zo'n gast gewoon op straat ziet lopen zal het je weinig doen.
Dat heb ik dan he? Maar echt niet bij allemaal. Sommigen zijn lelijk en blijven lelijk omdat ze er gewoon dom uitzien met een gitaar of wat dan ook. Maar goed, terug naar London Calling:D Wel minder bekende dan vorige keer in november volgens mij. |
Citaat:
en Whitey, Thirtheen Senses, I Am X, Kaiser Chiefs en Eastern Lane verdienen nu ook niet echt het predikaat onbekend als je het een beetje volgt, toch? en die zanger van Hot Hot Heat is :cool: |
Ik dacht "the Clash" :(
|
Citaat:
|
Engineers. :cool:
|
Citaat:
3voor12 maakt ook ontzettend veel reclame eigenlijk. Al die optredens die je kunt luisteren enzo. |
ik ga, maar alleen de 30e omdat ik geen geld heb om beide dagen te gaan.
|
ik gaat! het is toch absoluuut niet duur??
|
Ik wil ook wel, maar kan alleen de 29e :(
|
wat heb je het moeilijk robin!!!
|
Ik wil wel, maar weet nog niet of ik ga ivm geld en andere shows waar ik liever heen ga enzo
|
Ik wil dr heel graag heen, maar kan niet :(
|
whitey wil ik nog wel eens zien, maar niet hier
|
Citaat:
|
Present.
|
Citaat:
Muahahahaaa... |
Citaat:
|
ja dat lijkt me wel wat. kaiser chiefs, thirteen senses en the others graag, en eastern lane waren toch ook best lief.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |