![]() |
noetobjects fusion 2.02
hoi... ik heb een probleem
ik moet voor school (als laatste informatica opdracht) een website bouwen. deze word ook ingezonden voor Thinkqquest ofzo.. Nou heb ik met NOF 2.02 een mooie site gebouwd, maar ik weet niet hoe ik em online moet krijgen bij de publish instellen staat dit allemaal remote host base directory cgi directory bij alle vakjes moet je wat invullen (lijkt mij) maar wattan. ik heb een account bij lycos kan ik die ftp instellingen van lycos op 1 of andere manier hier neer typen zodat ie het doet? dank u |
Citaat:
Anders moet je misschien even in de help van Lycos zoeken naar FTP oid. |
als ik zo de help doorlees, moet je index.html overschrijven met je eigen index.html.
(lycos z'n index.html staat niet in de mappen die je aangeeft, maar los daarvan) Deze moet je overschrijven met je eigen index.html. Dus ziggybeginpagina.html moet je hernoemen naar index.html. En de index.html wat in je account-map staat moet je dus overschrijven met je eigen index.html. (pff, hoe moet je dat makkelijk een leek uitleggen,..) Dan maar ff technisch: Gewoon de index.html overschrijven, wat in je root staat van je gebruikersaccount, met je eigen index.html |
Citaat:
|
ik hoef niet perse NOF te gebruiken, de leraar stelde voor om een site te bouwen via websitemaker van kennisnet.nl
dat vond ik maar nix, daar kun je nix leuks van maken dus ik dacht ik kan NOF wel gebruiken... tis een mooi en makkeliijk programma. maarik heb wel es met dit programma de site ook echt op internet gekregen. toen had ik een adres van tmfweb... maar helaas moet je daarnu voor betalen. en lycos.... ja ik hoop gewoon dat het werkt ben nu filezilla aan het downloaden trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
V Citaat:
|
ik heb het geprobeerd, heb al mn bestanden geupload via de ftpbrowser
maar op 1 of andere manier deed alleen de HOME pagina het, teerwijl ik alle andere pagina, assets en images ook had geupload.... mr.boot heb je trouwens msn?dat praat wat makkelijker |
Citaat:
V? |
Citaat:
|
Citaat:
(zo voorkom je problemen) Citaat:
Offtopic: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08. |