![]() |
ik mis je
ik mis je
mis je zo erg dat als ik je zou zien niks zou durven te zeggen ik wou dat je me trooste maar dat doe je niet je negeert me zelfs en ik blijf je missen ook al mis jij me niet ik mis je omdat ik van je hou ik wil je zien ook al weet ik dat ik niets zou durven te zeggen ik wil je zien want ik hou van jou alleen hou jij niet meer van mij daarom mis ik je zo erg ik wou dat het nooit gebeurd was maar het is verleden tijd vlak erna zei je me nog ik hou van jou hoe kan het opeens weg zijn? waar heb je het gelaten?? ik wil het voor je zoeken alleen weet ik dat ik niets zal vinden ik mis je zo erg want ik hou van jou maar jij niet meer van mij uhmm tja geef jullie eerlijke mening maar :confused: :eek: |
zoveel
ik wil je zo graag zien
zoveel vragen zoveel met je doen zoveel voor je doen maar jij pakt mis en ik ga er aan kapot hoe vaak je ook probeert je grijpt mis zoveel keer mis is zoveel keer meer pijn het doet zo'n zeer en jij probeert keer op keer raak te pakken bijna.....en mis steeds meer pijn hoe lang hou ik het vol? maar dan probeer jij het niet meer en dat doet me nog meer pijn zoveel geprobeerd zoveel mis is zoveel pijn zoveel pijn zegt hoeveel ik je mis |
graag niet meer dan 2 topics per dag per persoon...
|
pijn
pijn ja dat heb ik ja
dankzij jou omdat jij me hebt gekwets mijn hart is gebroken en ik krijg het niet meer heel hoe kan het nou zo zijn mis gegaan ik blijf maar denken dat, het mijn schuld is.... m'n vrienden zeggen van niet behalve 1 die is volgens mij op jou ja op jou ik wil haar waarschuwen voor jou pijn, voor jou kracht maar ze gelooft me niet ze vindt jou veel en veel te lief verliefdt dat was ik ook ik heb nog gedacht dat ik het zou doen voor jou liefde ik ben blij het niet gedaan te hebben ik had je liefde toch nooit meer gehad you |
Citaat:
|
Citaat:
het kost me tegenwoordig amper werk ze ff samen te voegen, dus ik ben niet boos :p. bovendien heb ik een goede bui omdat het vakantie is! nou weet je 't iig voor de volgende keer. |
uhmm hij bevalt blijkbaar niet...helaas
(n) |
Ik voel het.. :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |