![]() |
..noem mij eens een trekje/gebruik dat je overgenomen heb van je vriend/vriendin
gooi alles maar in de strijd, laat zien wat u en uw vriend(in) saam hebben.. :)
|
we zijn elkaars ex ;)
|
mm das ook een leuk gebruik :D
... :o (geintje :( ) |
pruillip trekken!
uitslapen |
Zoeken naar pijnlijk slechte slogans.
Piraten-fascinatie. Edit: oldskool Sega-spelletjes. (y) En Nintendo. (y) |
" kihi " en dat franekerse accent :( oh ja en ik heb er nederlands leren spreken :D
|
"mja" enneeh
muziek delen we tesaampjes:) geduld hebben, wat nog meer..? veel op msn zitten, maar niet aanwezig zijn :P.. tja zo zijn er nog wel meer van die dingetjes maar int meest heb je geen erg meer.. |
Van mn ex heb ik de manier van melk kloppen overgenomen (Nee Loon, dat moet je zó doen!) en bv het maken van chocolademelk of iets anders met poeder, dat je eerst het poeder doorroert. Heel stom ja en totaal onnuttig, maar ik heb het toch overgenomen.
Of uitspraken als 'Willen zit onder je billen'.. Denk dat ik wel meer dingen heb overgenomen, maar dit is even wat me te binnen schiet. |
Zijn muzieksmaak :P
|
Eeeeehm. Zijn irritante gewoontes :o. Lui zijn, troep niet opruimen. Verder issie wel ok hoor :cool:
|
we hebben echt ontzettend veel woorden van elkaar overgenomen.. zo zei hij altijd als iemand wat vertelde 'serieus?' en nu doe ik dat ook. Maar het is met heel veel woorden.
|
veel muziek...
en hij van mij wat blij-ig doen... vast nog wel meer maar dat weet ik zo niet :). |
Citaat:
Maar dat is bij hem ook zijn leven, zijn muziek, dus dat kon niet anders. |
Schoonmaken. Hij maakt altijd énorm schoon; of ja, maakte. Ik heb van hem overgenomen dat ik nu ook van netjes en schoon hou (bij mijn ouders is het altijd een beetje rommelig, vond ik vroeger fijn) en hij heeft van mij overgenomen dat het niet meer zó achterlijk netjes hoeft. (Voorheen zag hij een boek op tafel als 'rommel' :P )
Ennn... hij neemt m'n muziek smaak wel gedeeltelijk over, en ik gedeeltelijk die van hem. |
Nagelbijten.
En muziek hebben we van elkaar overgenomen. |
*druk gesprek* ''Dus ik keek haar echt aan van; Waaar ben jij mee bezig?'' En toen zat zij dus echt zo van; Oooaah *arrogant gilletje* en toen keek ik echt zo van; Wtf ben jij dom.. En toen zei zij zo van; Ik heb het helemaal gehad..'' Dus ik zat haar echt zo aan te kijken; *Zwaaaaar chagerijnig*
Whaha, steeds alles voor doen met verschillende stemmetjes en ook echt steeds erbij zeggen; Toen zat zij zo, en toen deed ik dit en toen keek zij echt zo van.. :o Geweldig om naar te luisteren ook :cool: |
Ik krijg veel muziek van 'm, of ik 't nou leuk vind of niet : )
Zo zijn we wel ook bij elkaar gekomen, omdat we dezelfde smaak hadden, nu zijn we er pas achter gekomen dat dat ook best meevalt, maar oke : ) We nemen jaloezie van elkaar over geloof ik, en onzekerheid.. gek eigenlijk. En woorden ook |
Bij mijn ex heb ik zijn accent overgenomen--> brabants
Ach ja, andere dingen overgenomen van exen: kick krijgen van motoren, bepaalde muziekvoorkeur Maar wat betreft Menahem: Heel raar, maar eigenlijk niets. Wij hebben gewoon veel dingen gemeen (y) |
Citaat:
|
zijn liefde voor darten en een beetje zijn muzieksmaak en zijn haat voor Brakelse :)
|
(van mn ex) 2x per week stappen, muziek smaak, vriendenkring, drinkgedrag, liefde voor auto's
bepaalde woorden, uitdrukkingen, gebaren, opmerkigen etc |
thee drinken :o
|
tis niet een gebruik ik dat ik heb overgenomen, maar ik heb wel van/door haar geleerd om blij te zijn met de momenten dat je samen bent en geduld te hebben tot die momenten weer aanbreken in drukke/hectische tijden. (hoewel dat laatste er nog wel eens bij inschiet :s)
|
hij heeft van mij kleur in zijn kleding overgenomen :p
eerst droeg hij altijd zwart, grijs enzo en nu draagt ie wat fellere kleurtjes :) Enne verder uitspraken enzo tja en een bepaald stemmetje wat hij altijd gebruikt heb ik ook een beetje overgenomen, erg gezellig gesprekjes voeren op die manier :) |
wat ik van mn ex heb overgenomen ;
* Hyper doen (was ik soms al wel es, nu veel vaker :confused: ) * veel woordjes/zinnetjes als: "Ga maar huilen", "Duidelijk", "Serieus?" , "Boiiiiing!" * Liefde voor koken! * Veel meer films kijken * Rustig aandoen en niet te veel stressen |
Zijn accent, zodra ik mijn moeder spreek en ik heb hem gesproken begint ze erover dat ik brabants praat. Ik neem nogal vlug accenten over en zij vindt dat vreselijk. :)
|
Sommige woorden als "nou" , "slettebak" of "ja hallo!"
en fysieke dingen nog niet kunnen vinden |
Woordjes inderdaad: 'honderdduizend miljoen' 'sgoeeeeed' 'homo' (betekenende: stom, dom o.i.d. Al heb ik niks tegen homo's integendeel. Ben altijd bang dat we vrij dicriminerend overkomen :o )
|
Van mijn ex dan:
Op imdb kijken voordat ik een film ga huren, woorden, muziek, sushi lekker vinden, hm nog wel meer! : ) |
Ik heb van hem overgenomen:
- roti eten hmm - salsa dansen - iets serieuzer studeren want hij heeft dezelfde studie gedaan (hij is al klaar) dus zit ie altijd een beetje te pushen dat ik beter mn best moet doen :o of me te testen met een medische casus ofzo :D |
Zijn manier van dansen. En zijn passie voor een bepaald soort muziek. En bepaalde uitspraken, woorden,...
|
- Bepaalde woorden, en dan met name het woordje "storend"
- Muziek En vast nog wel meer :). |
Hij van mij de muziek..
En ik studeer meer door hem. |
Zij neemt vooral veel van mij over ;).
Ik hang namelijk aan stopwoordjes aan elkaar :P. Wtf, stoer, als een dolle, bikkel, freaky, etc... :P |
ik praat een beetje zoals hem, en sommige zinnen enzo overgenomen. en ik leer weer muziek van hem kennen en andersom (y)
|
"Mu!"
|
Niet van mijn 'verkering', maar wel van mijn beste vriendin:
het eten van eierkoeken met suiker erop. :cool: |
veel films kijken
zijn muzieksmaak sommige zinnetje of maniertjes van doen en andersom: andere mensen verbeteren :bloos: hyperactief en druk doen :D ook sommige van mijn maniertjes en woorden enz |
Pff we nemen van alles van elkaar over :p
-Met een raar stemmetje elkaar nadoen (lekker irriterend) -Stopwoorden of zinnetjes -Zielig gebrom -Candyshop wegzappen! -Door hem heb ik nu marco borsato muziek op m'n comp en Luister dat dan ook echt :p -enz. enz. |
* chinees eten :p
* Vroeger zei ik altijd: Ja wel dom! (als stopwoord) en nu zeg ik er elke keer achteraan: nee dat is niet dom. (zegt me vriend altijd) * achter dus het woordje walrus zeggen.. haha erg kinderachtig allemaal, maar maakt het wel leuk |
'of wat' zeggen aan het eind van een vraagzin.
En dat was even alles wat ik me kon herinneren. |
Citaat:
(speelt op het moment weer volop kirby op de NES) en ehm...ontopic...uitslapen...... |
Ik eet beter door hem (elke ochtend goed ontbijten).
En hij praat door mij anders, meer brabants/nijmeegs. |
Citaat:
M'n vriend heeft van mij van die woorden als 'leuk man' of 'precies' overgenomen. Ik van hem op tijd komen en vaak nee zeggen. Beide erg handig. |
Ik neem eigenlijk van iedereen waarmee ik goed bevriend ben dingen over, ligt eraan in welke mate er dingen gezegd/gedaan worden die me zo opvallen dat ik ze ook overneem.
|
Mijn vriend en ik zijn samen fan geworden van het zoveel mogelijk gebruiken van "Donald Duck uitdrukkingen" :o
(grmbl, aargh, gheghe...enz, enz.) |
Wat ik van hem heb overgenomen:
- meer zelf koken (ook wat specialere dingen) - veel meer met muziek bezig (solfege, geschiedenis, theorie, etc) - en hij zegt altijd overal "eigenlijk" voor en achter, en hij zegt vaak "ofzo" en "ja toch" aan het einde van een zin (n) en nu merk ik dat ik dat ook steeds meer doe |
ik heb zijn accent half overgenomen, en zijn manier van wokken.
en als hij praat gebruikt hij zijn handen, door mij hehe. |
kan er zo niet op komen. :)
door nieuwe gewone vriendin wel: 'ssgoeeeed' (ja die vriendin is het zusje van de vriend van Experiment ja) en 'ik ga ff grieks bossen, lataaahr' 'en lataahr' :) |
voor de relatie
ik altijd op tijd zij altijd te laat na 2maanden ik ook altijd te laat :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13. |