Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Gespannen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=115534)

Darkest Angel 03-06-2002 17:01

Gespannen

Ik ga van't weekend voor het eerst met mun vriend naar bed en ik weet nu al dat ik dat vet gespannen ben, weten jullie daar iets op??? alvast bedankt :D

ZHAzha 03-06-2002 17:03

Citaat:

Darkest Angel schreef:
Ik ga van't weekend voor het eerst met mun vriend naar bed en ik weet nu al dat ik dat vet gespannen ben, weten jullie daar iets op??? alvast bedankt :D

uhm.. maak het heel romantishe enzow dat je je op je gemak voelt.. en laat hem jou eerst vingeren enzow..
maarjah ik weet verder ook niet egt.. ben zelfs nu nog soms gespannen onbewust..

good luch

muckymouse 03-06-2002 17:04

heb je dat zo precies gepland

zaterdag - 20,30 ontmaagding

ok ontopic, ik denk een lang voorspel:confused:

AnTaRTiCa 03-06-2002 17:08

Citaat:

muckymouse schreef:
heb je dat zo precies gepland

zaterdag - 20,30 ontmaagding

haha dat wou ik nou precies gaan zeggen maar ja :D

ga gezellig een film kijken met hem ossow en dan gaan jullie beetje zoenen en strelen als je bang bent laat hem dan de eerste stap doen en vooral niet zenuwachtig worden dat het mis gaat

Darkest Angel 03-06-2002 17:21

Citaat:

Darkest Angel schreef:
Ik ga van't weekend voor het eerst met mun vriend naar bed (denk ik) en ik weet nu al dat ik dat vet gespannen ben, weten jullie daar iets op??? alvast bedankt :D

GeNeVa 03-06-2002 17:38

Huh?! :confused:

Waarom quote je jezelf?!

And ik denk dat je nog meer gespannen bent doordat je het soort van "gepland" hebt.. niet zo slim!

Maareuhmmm lang voorspel... zorg dat je je op je gemak voelt... ga naakt naast elkaar liggen, and massages geven ofzo

stefanietje 03-06-2002 17:42

Zorg dat je je op je gemak voelt... :)
Veel plezier!

Freyja 03-06-2002 21:39

Helemaal zeker weten dat je het wilt! Wij hadden hoe lang voorspel, en toch spande ik al die fokking spieren aan. Dan niet doen, dus. Laat ut um eerst proberen met vingers, ik denk dat je er toch wel drie in moet krijgen voor sex...? Als dat lukt, kun je sowieso de rest wel. Minder vingers kan ook wel, schijnt, hoewel dat bij mij niet zo was...

MissBi@tch 03-06-2002 22:16

gewoon lekker relaxen en niks plannen vooraf dan ga je op dingen rekenen en zo...

Darkest Angel 04-06-2002 17:06

Citaat:

GeNeVa schreef:
Huh?! :confused:

Waarom quote je jezelf?!

And ik denk dat je nog meer gespannen bent doordat je het soort van "gepland" hebt.. niet zo slim!

Maareuhmmm lang voorspel... zorg dat je je op je gemak voelt... ga naakt naast elkaar liggen, and massages geven ofzo

OMdat iedereen denkt dat ik het geplant heb, dus heb ik ff "denk ik" erachter gezet!!!

Stigmata666 04-06-2002 18:08

Citaat:

Darkest Angel schreef:
alcohol

(y)

MissKiss1985 04-06-2002 18:28

Zoiets hoor je niet te plannen......
Gewoon relaxen en een lang voorspel

me liesje 04-06-2002 19:12

Ik was in t begin ook best wel erg gespannen,
maar toen d8 ik....mn vriend is kei lief & ik vertrouw m....
dus WHY SHOULD I WORRY ???
En t ging kei (y) :D

saffie 04-06-2002 19:39

Citaat:

Stigmata666 schreef:

alcohol

(y)

jha dat neemt in elk geval de ergste 1e spanningen weg ja
Maar misschien dat je daardoor allebei te dronken bent dat het helemaal misgaat
dus zorg ervoor dat je niet zat bent, maar dat je gewoon wel al wat 'relaxter' bent
Een lang voorspel helpt dan misschien, alhoewel ik dan nog nerveuser wordt of het 'echte werk' wel net zo lekker is alst voorspel.

M@TRIX 05-06-2002 08:14

ja vaag dat je het gaat inplannen ofzo...
moe je denk nie doen en laat het gewoon komen...

Darkest Angel 06-06-2002 20:28

Daarom heb ik er "denk ik" bij gezet, want er is natuurlijk wel een kans....... ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.