![]() |
Bruiner....
Hebben jullie tips om sneller bruin te worden want dat gaat bij mij namelijk niet zo snel.... (vooral m'n benen niet)???
|
Zonnebanken?
Nee, kijk, als je een bepaald huidtype hebt, zul je nooit echt bruin worden. Ik ben zelf vrij rossig en dan word je nooit écht bruin; je blijft altijd een hoop tinten roze in je vel houden. Er zijn wel dingen waarvan je sneller bruint...als je in zee staat, door de schittering van de zon op het water, dat schiet op. Er zijn ook crèmes en zalfjes die het zonlicht breken waardoor je iets sneller bruin wordt. En je hebt natuurlijk nog gewoon bruiningscrème, maar dat zou ik niet gebruiken, dat is meer iets voor Vanessa. |
jawel... een vriendin van mij die werd ook nooit echt bruin.. juist alleen maar roze ofzo... toen heeft ze een keertje van die best goede zelf-bruinings-creme (dermatologisch getest) gekocht.. and langzaam kreeg ze een mooi kleurtje.. nu is ze eenmaal bruin geweest.. and wordt ze minder roze elke keer hor!
|
Olie er op smeren maar dat moet je niet doen als je snel verbrand zo als ik maar het helpt echt! Zelf verbrand ik bijna altijd en word ik dus gewoon niet zo bruin dan maar pech hoor!
|
Citaat:
|
smeer me altijd in met babyolie. dat ruikt heel lekker en je huid wordt er lekker zacht en bruin van !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27. |