![]() |
Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Lange(re) relatie > 1 jaar?/Getrouwd/Wat anders?
Het is inmiddels al weer een aantal maanden geleden, mijn naam is ondertussen veranderd (zolang is het al geleden :p ), maar ik wil nu nog wel eens weten hoe het met iedereen staat.. Of het nog steeds hetzelfde is als een aantal maanden terug en of 2 jaar terug of dat er verandering in je liefdesleven is gekomen.. Zie ook de twee vorige polls en kijk wat er veranderd is!!..
Vorige poll2003: Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Relatie> 1 jaar?/Getrouwd/Wat anders? "POLL"!! - Datum=16-10-2003 Vorige poll2004: Vrijgezel?/Verliefd?/Verkering?/Relatie> 1 jaar?/Getrouwd/Wat anders? "POLL"!! - Datum=30-10-2004 Het leuke is dat je eens terug kan kijken, en dat er misschien nu heel andere dingen uitkomen.. Ook van je zelf misschien wel? Wat je toen opgegeven hebt al helemaal niet meer klopt, of nog steeds hetzelfde is.. Dus zoals ik het in mijn vorige poll vroeg: In watvoor stadia verkeren jullie?! Het grote scholieren "wat ben jij op het moment" poll Iedereen invullen!! ------------------------------------------------------------------------- Graag wel enige uitleg bij je stemming.. Afijn ik hoop dat ik wederom toegestaan is! |
nou, ik ben vrijgezel, maar wel verliefd, maar weet niet of t ooit wat wordt, maar t voelt wel fijn :bloos:
|
Nou ben ik én vrijgezel én verliefd, wat nu?
Trouwens, wat kan hier 'iets anders' zijn? Ik vink graag dingen aan, ofzo? :p |
In de poll van 2004 heb ik gereageerd met: Als ik uit deze opties zou moeten kiezen zou het 'verkering' zijn... :|
Ik ben nog steeds met dezelfde jongen.. maar we zitten nog niet aan 1 jaar.. dus we zitten nog steeds op verkering. We zitten over 3 weken wel op 1 jaar.. dus ik ga gewoon voor een lange(re) relatie. :p |
Citaat:
|
Citaat:
ga zo door (y) |
2003:
Citaat:
Citaat:
|
Verkering, een halfjaar nu :)
|
Citaat:
Nu krijg je misschien een vertekend beeld. Maar anyway, afgaande op je uitleg: Anders, nl: vrijgezel én verliefd. |
Vrijgezel
|
verkering (wat een p.o.e.p.-woord :p)
ongeveer anderhalve maand ofzo |
hee, er heeft nog niemand getrouwd gestemd
|
Citaat:
|
hee don't gimme that
ik kan zo 2 forumsteres noemen die getrouwd zijn. |
Citaat:
Trouwens, wie dan? Leonoor en...? |
ja 1 of ander mokkel met iets van vamp in dr naam ofzo
|
Citaat:
Maar ja, tóch al getrouwd... (n) |
zo jong, en al dan vergooid
ach ja. burgerlijkheid zit in de genen :) |
Citaat:
|
oh ja (y)
maar goed met huwelijken is dat ongetwijfeld iets moeilijker dan met gewone relaties. |
Citaat:
|
Verkering, 4,5maand nu.
|
single sinds paar dagen :)
|
vrijgezel, niet verliefd :o
|
langere relatie en tis geweldig : )
|
Citaat:
|
hetzelfde als in de vorige poll. nl:
lange relatie>1 jaar. We zijn morgen 2 jaar en 2 maanden samen. (maar eigenlijk al meer dan 2,5 jaar, maar op 16 februari hebben we t maar s officieel afgesproken) |
Gestemd op lange(re) relatie > 1 jaar.
We zijn nu ruim 2 jaar heel gelukkig saampjes en zijn jah... Eigenlijk al wel een beetje verloofd. Nou, we hebben in ieder geval allebei een ring om de ringvinger van de rechterhand! :o En willen over ongeveer 3 a 4 jaar trouwen! :o :) |
'Verkering', ~9 maanden.
|
Lange(re) relatie >1 jaar.
|
Nog steeds vrijgezel :)
|
Nog steeds een relatie (afgelopen 1 april 3 jaar!) en nog steeds samenwonend (8 mei 3 jaar!)
|
Anders: Verloofd! :D
|
Vrijgezel
|
Ik heb verkering, bin je nu ok bliede?
|
Citaat:
|
Ik heb maar even gekozen voor langere relatie > 1 jaar...
Klopt nog niet helemaal :p is namelijk 29 april 1 jaar maar goed :) |
Ik heb verkering, anderhalve maand nu, vorige keer had ik een relatie van meer dan 1 jaar...
|
Citaat:
|
5 jaartjes alweer... :)
|
nu 2 jaar en 4 maanden ongeveer
|
2 jaar en 9 maanden.
over een paar maanden samenwonen :) |
"verkering". Nu iets meer dan drie maanden. Vorige keer heb ik geloof ik niet gestemd maar toen was ik vrijgezel.
|
verkering .. afgelopen dinsdag een maand :D
|
verkering en verliefd? ofzo :D => zaterdag 2 maandjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lange(re) relatie >1 jaar
Heb over twee weken anderhalf jaar. |
Citaat: