Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Kicken! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1155762)

redbloodedwoman 14-04-2005 23:51

Kicken!

Wie heeft die wel eens gezien?

Het komt maandagavond rond 10 uur op yorin. Zo'n semi-real-life-docu. IK dat eerst dat het allemaal echt was. Maar er gebeuren in een aflevering net even iets te veel dingen.

En wat vinden jullie van die Matthijs! Wat een arrogante zak!

xxx

*~Angel~* 15-04-2005 12:55

hm ik vind het eigenlijk vaag maar wel leuk.. denk ik.. :P
Maar is het nou gespeeld of niet?? Ik begin er ernstig aan te twijfelen..

Net als toen met die aflvering met zo'n auto ding geval (weet naam niet) gaan ze met een touw dat ding uit de "berm" halen. Zie je de camera steeds op dat touw gericht staan.. dan is dat toch gespeeld ?? :confused:

En als het niet zo is trek je toch je bek open van dat dat touw los is ofzo. :confused:

Soms irriteer je me er wel aan maar ben ook wel weer benieuwd..

Matthijs is echt (n) maar als het gespeeld is (y) wel leuk om een bad guy te spelen ;)

Pebbles 15-04-2005 13:03

Ik heb het nog nooit gezien, maar wel ergens gelezen dat het geacteerd is.. net als finals en cut ofzo..

Lily16 15-04-2005 15:30

cut was leuk

dit is stom

MetalliCat 15-04-2005 23:06

Dit gaat gewoon nergens over...

bamiPoep 16-04-2005 02:05

zij heeft wel iets :cool:
http://members.home.nl/peggymeijs/caro1.jpg

MetalliCat 16-04-2005 10:47

Ja, maar dat is dan ook Caro Lenssen

Miss Pannekoek 16-04-2005 15:02

Citaat:

bamiPoep schreef op 16-04-2005 @ 03:05 :
[afbeelding]

ja tzijn twee hele mooie :rolleyes:

vind Matthijs echt walgelijk arrogant en de rest n beetje mwah... vind er eigenlijk weinig aan. Finals was beter, daar leek het 'echt'. Kicken komt ontzettend gespeeld over.

Otis 19-04-2005 10:11

wat acteren die mensen ontiegelijk slecht :nono:

Eye of Sauron 19-04-2005 10:56

Citaat:

bamiPoep schreef op 16-04-2005 @ 03:05 :
[afbeelding]

'k heb de serie nooit gezien, maar dat is wel een lekker ding.... :p

Blubje 19-04-2005 11:02

Toen ik er reclames over zag dacht ik dat het een real life soap zou zijn, maar t is dus gewoon een serie kwam ik gister achter. Ik vond er niet veel aan en ik irriteerde me mateloos aan het slechte acteerwerk.

MetalliCat 19-04-2005 11:14

Citaat:

Blubje schreef op 19-04-2005 @ 12:02 :
Toen ik er reclames over zag dacht ik dat het een real life soap zou zijn, maar t is dus gewoon een serie kwam ik gister achter. Ik vond er niet veel aan en ik irriteerde me mateloos aan het slechte acteerwerk.
Ik erger me mateloos aan jouw foutieve gebruik van het Nederlands:o

*~Angel~* 19-04-2005 11:16

Ik irriteer me aan Mathijs :o
(wordt elke aflevering erger.. :bloos: )

Je zal maar zo'n vriend hebben :o

Troopa 19-04-2005 14:44

vind het nogal misleidend, ik dacht eerst ook dat het real-life was maar er gebeurde inderdaad net iets teveel dingen om echt te kunnen zijn

melaniie 19-04-2005 14:55

vind het wel een leuke serie :) maar inderdaad wat een eikel die matthijs :\ ...
en Daan is lief :)!

starslayer 21-04-2005 14:28

Citaat:

melaniie schreef op 19-04-2005 @ 15:55 :
vind het wel een leuke serie :) maar inderdaad wat een eikel die matthijs :\ ...
en Daan is lief :)!

Na Bobo's in the bush introduceerde Yorin gisteren het gespeelde reallife drama Kicken!. De makers van de tevens gespeelde reallife documentaire Finals zitten achter het nieuwe Yorin-programma. In Kicken! beseffen zeven twintigers dat ze nog even willen genieten van hun vrijheid en vertrekken voor twee maanden naar Nieuw-Zeeland. De groep tourt met een camper en voert diverse activiteiten uit als bungeejumpen en bergbeklimmen. De reis leggen ze vast met hun meegebrachte camera's. Caro Lenssen (Meiden van de Wit) is de enige actrice in het gezelschap. De eerste aflevering van Kicken! werd gisteren door 284.000 kijkers (madl: 4.4%) bekeken. Naast 'Mirror Mission' op BNN en 'Kicken!' op Yorin, zou Veronica ook met nieuw product komen. Wegens een technische storing werd Het vijfde element echter niet uitgezonden. In plaats daarvan zond Veronica rond 21:20 'Stargate' uit (181.000 kijkers).

Bron: Mediakrant

MetalliCat 21-04-2005 14:29

Citaat:

starslayer schreef op 21-04-2005 @ 15:28 :
Na Bobo's in the bush introduceerde Yorin gisteren het gespeelde reallife drama Kicken!. De makers van de tevens gespeelde reallife documentaire Finals zitten achter het nieuwe Yorin-programma. In Kicken! beseffen zeven twintigers dat ze nog even willen genieten van hun vrijheid en vertrekken voor twee maanden naar Nieuw-Zeeland. De groep tourt met een camper en voert diverse activiteiten uit als bungeejumpen en bergbeklimmen. De reis leggen ze vast met hun meegebrachte camera's. Caro Lenssen (Meiden van de Wit) is de enige actrice in het gezelschap. De eerste aflevering van Kicken! werd gisteren door 284.000 kijkers (madl: 4.4%) bekeken. Naast 'Mirror Mission' op BNN en 'Kicken!' op Yorin, zou Veronica ook met nieuw product komen. Wegens een technische storing werd Het vijfde element echter niet uitgezonden. In plaats daarvan zond Veronica rond 21:20 'Stargate' uit (181.000 kijkers).

Bron: Mediakrant

uh, waarom:confused:

Balance 21-04-2005 15:20

Ik vond dat meisje al bekend voorkomen.

Het is btw overduidelijk nep. Als je met z'n vijven op vakantie gaat en je komt alle vijf uit Nederland dan ga je toch eerst een keer in Nederland afspreken? Verder: wat een toeval dat die meid met donker haar nu juist net met Matthijs een one-night-stand heeft gehad en daar zwanger van is geraakt.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle gebeurtenissen...
Oh ja, ze doen ook alsof er maar één camera is, maar tegelijkertijd zie je wel een shot van één van de mensen die aan het filmen is.

Susanne 21-04-2005 16:33

Citaat:

Balance schreef op 21-04-2005 @ 16:20 :
Ik vond dat meisje al bekend voorkomen.

Het is btw overduidelijk nep. Als je met z'n vijven op vakantie gaat en je komt alle vijf uit Nederland dan ga je toch eerst een keer in Nederland afspreken? Verder: wat een toeval dat die meid met donker haar nu juist net met Matthijs een one-night-stand heeft gehad en daar zwanger van is geraakt.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle gebeurtenissen...
Oh ja, ze doen ook alsof er maar één camera is, maar tegelijkertijd zie je wel een shot van één van de mensen die aan het filmen is.

Er zijn twee cameras hoor..
En dat meisje dat dus zwanger is geraakt van mattijs heeft abortus laten plegen

Balance 21-04-2005 22:59

Citaat:

Susanne schreef op 21-04-2005 @ 17:33 :
Er zijn twee cameras hoor..
En dat meisje dat dus zwanger is geraakt van mattijs heeft abortus laten plegen

oh dat van die twee camera's wist ik niet. van die abortus wel. Maar ik bedoelde te zeggen: dat zou wel erg toevallig zijn geweest als het echt was. Je gaat met 3 vreemde nederlanders op vakantie (3 uit de 16 miljoen zeg maar) en daar zit dan precies die ene tussen waar jij zwanger van raakte destijds.

koekiemonstertje 25-04-2005 07:26

beetje teveel sensatie in één vakantie...

Ilsuuuh 27-04-2005 08:40

Ik vindet een beetje heeel VAAGGG :rolleyes: allemaal.....
zegt niet dat het niet grappig is om te zien hoorw... alleen een beetje moeilijk te volgen af n toej.... mjah misskien vind ik de logica nog wel eens in dat programma :p hahah....
Opzich is die Matthijs wel een EIkel jah... kan um niet egt uitstaan.... :cool:

Adrenaline 27-04-2005 09:35

heeft idd veel weg van finals en cut. Hier wordt toch íets te veel in geacteerd naar mijn mening, wat het programma naar beneden haalt...want opzich is het best leuk, heel slecht wel.

*~Angel~* 27-04-2005 11:37

Tot nu gebeurt gebeurt er in elke aflevering iets erg. Dat is gwoon niet realistisch meer..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.