![]() |
Kicken!
Wie heeft die wel eens gezien?
Het komt maandagavond rond 10 uur op yorin. Zo'n semi-real-life-docu. IK dat eerst dat het allemaal echt was. Maar er gebeuren in een aflevering net even iets te veel dingen. En wat vinden jullie van die Matthijs! Wat een arrogante zak! xxx |
hm ik vind het eigenlijk vaag maar wel leuk.. denk ik.. :P
Maar is het nou gespeeld of niet?? Ik begin er ernstig aan te twijfelen.. Net als toen met die aflvering met zo'n auto ding geval (weet naam niet) gaan ze met een touw dat ding uit de "berm" halen. Zie je de camera steeds op dat touw gericht staan.. dan is dat toch gespeeld ?? :confused: En als het niet zo is trek je toch je bek open van dat dat touw los is ofzo. :confused: Soms irriteer je me er wel aan maar ben ook wel weer benieuwd.. Matthijs is echt (n) maar als het gespeeld is (y) wel leuk om een bad guy te spelen ;) |
Ik heb het nog nooit gezien, maar wel ergens gelezen dat het geacteerd is.. net als finals en cut ofzo..
|
cut was leuk
dit is stom |
Dit gaat gewoon nergens over...
|
zij heeft wel iets :cool:
http://members.home.nl/peggymeijs/caro1.jpg |
Ja, maar dat is dan ook Caro Lenssen
|
Citaat:
vind Matthijs echt walgelijk arrogant en de rest n beetje mwah... vind er eigenlijk weinig aan. Finals was beter, daar leek het 'echt'. Kicken komt ontzettend gespeeld over. |
wat acteren die mensen ontiegelijk slecht :nono:
|
Citaat:
|
Toen ik er reclames over zag dacht ik dat het een real life soap zou zijn, maar t is dus gewoon een serie kwam ik gister achter. Ik vond er niet veel aan en ik irriteerde me mateloos aan het slechte acteerwerk.
|
Citaat:
|
Ik irriteer me aan Mathijs :o
(wordt elke aflevering erger.. :bloos: ) Je zal maar zo'n vriend hebben :o |
vind het nogal misleidend, ik dacht eerst ook dat het real-life was maar er gebeurde inderdaad net iets teveel dingen om echt te kunnen zijn
|
vind het wel een leuke serie :) maar inderdaad wat een eikel die matthijs :\ ...
en Daan is lief :)! |
Citaat:
Bron: Mediakrant |
Citaat:
|
Ik vond dat meisje al bekend voorkomen.
Het is btw overduidelijk nep. Als je met z'n vijven op vakantie gaat en je komt alle vijf uit Nederland dan ga je toch eerst een keer in Nederland afspreken? Verder: wat een toeval dat die meid met donker haar nu juist net met Matthijs een one-night-stand heeft gehad en daar zwanger van is geraakt. En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle gebeurtenissen... Oh ja, ze doen ook alsof er maar één camera is, maar tegelijkertijd zie je wel een shot van één van de mensen die aan het filmen is. |
Citaat:
En dat meisje dat dus zwanger is geraakt van mattijs heeft abortus laten plegen |
Citaat:
|
beetje teveel sensatie in één vakantie...
|
Ik vindet een beetje heeel VAAGGG :rolleyes: allemaal.....
zegt niet dat het niet grappig is om te zien hoorw... alleen een beetje moeilijk te volgen af n toej.... mjah misskien vind ik de logica nog wel eens in dat programma :p hahah.... Opzich is die Matthijs wel een EIkel jah... kan um niet egt uitstaan.... :cool: |
heeft idd veel weg van finals en cut. Hier wordt toch íets te veel in geacteerd naar mijn mening, wat het programma naar beneden haalt...want opzich is het best leuk, heel slecht wel.
|
Tot nu gebeurt gebeurt er in elke aflevering iets erg. Dat is gwoon niet realistisch meer..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43. |