![]() |
[printer] Problemen met papier
Ik heb een HP Deskjet 710C en sinds kort heb ik problemen met de papierdoorvoer van de printer. Als ik iets wil uitprinten dan pakt de printer het papier vaak pas op de helft waardoor ik een half lege bladzijde heb en niet alles erop past. Ik heb dit met Word bestanden en Powerpoint bestanden, met andere dingen heb ik het nog niet geprobeerd.
Waar kan dit aan liggen en hoe los ik het op? |
zelf geen persoonlijke ervaring met de 7 , bij de 5 en 6 serie kon je de doorvoerwielen opruwen met bv een hardeborstel.
doordat hp altijd zijn papier tegen de zwartekracht omhoog trekt is dit meestal het probleem .. geen grip geen papier |
En behalve dat proberen schoon te maken is er niets aan te doen? :s
|
hij pakt het papier niet goed toch?? hij staat dus een tijdje te draaien enzo.. en dan pas pakt hij een papiertje??
dan is het puur de papier doorvoer of althans daar zou ik eerst naar kijken;) |
Citaat:
|
owh ok:)
instaleer drivers opnieuw en probeer evenentueel een andere printerkabel. |
Citaat:
Als ik die drivers opnieuw wil installeren (ik neem aan dat die op die cd met printersoftware staan) moet ik deze dan eerst deinstalleren en zo ja, hoe doe ik dat? |
Je kunt ook op de HP site zoeken naar nieuwe drivers als je gewoon het typenummer invoert... en drivers kun je er volgens mij gewoon overheen installeren, die hoef je niet te deinstalleren denk ik..
|
start-> instellingen -> printers daar kan je verwijderen en opnieuw instaleren. (en wat kruimel al zei driver staat op hp site)
|
Citaat:
Ik ben Krummeltje. |
1000x sorry :o
|
Citaat:
np |
lijkt me idd meer een software foutje ofzo.
Heb ik ook wel es gehad, opnieuw isntaleren en toen dee die het altijd weer goed :) |
Als ik dan start -> instellingen -> printers doe moet ik dan rechts klikken op mijn huidige printer en dan verwijderen kiezen of moet ik die anders verwijderen of kan ik die drivers er net zo goed gewoon over heen zetten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd en het lijkt alsof ie nu wel goed op de pagina print. Alleen gilt ie nu steeds dat er een nieuwe inktcartridge is gevonden, hoe krijg ik dat nou weer weg?
|
1 keer kalibreren waarschijnlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal eens een testafdruk maken, waar doe je dat ook alweer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |