![]() |
Blackadder weer op TV!
Jaaaa, vanaf vanavond 21:30 op V8 (!) is deze meesterlijke serie met o.a. Rowan Atkinson als Blackadder weer dagelijks te volgen.
Kijkt allen! |
Kheb 't op video :o
:D (y) |
:cool:
|
dat is leuk welke afleveringen zijn het?
|
Op BBC was ie ook al een tijd te zien.
|
Citaat:
Het was trouwens 21:50, niet 21:30. :o Hoewel het nu pas begint.... |
hee das coel!
maar dan moet ik weer es werken (n) |
(y) Gezien. Hou erg van Britse humor. Monty Python en Bottom enzo ook. Adrian Edmonson en Rik Mayall hebben er trouwens ook in gespeeld.
Niet ehct iets voor V8 trouwens... of zouden ze hun leven weer gaan beteren? |
Citaat:
|
Vorige keer zat Rik Mayall uit Bottom in Blackadder als Lord Flashheart.
|
Komt nu voortaan altijd die Blackadder II? ik vond Blackadder (I) leuker, toen met z'n vader.. Maar blijft kei-goed :D
|
Blackadder, Blackadder, lalala.
Sorry, heb de hele tijd dat liedje in m'n hoofd... Maarreuh... Blackadder rules! |
die in de 1e wereldoorlog is echt heel doop
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haha ja Blackadder rulez!
kijk elke avond. Van Monty Python was gisteren nog een hele special-avond van. Was ook lache |
Citaat:
|
Queenie=lache :D
Overigens ben ik http://www.blackadderhall.com/ tegengekomen...hee!: HAPPY BIRTHDAY Blackadder is 20 years old today. On June 20th 1982, the pilot episode was recorded at the BBC in London (pop-upje) |
Baldrick (sp?) rules
|
Best wel vaag einde had deze Blackadder. Ik dacht, das gewoon een grap, maar ze zijn dus echt allemaal dood. Volgende week begint Blackadder the third.
|
Citaat:
|
Black adder is geniaal !
De dialogen tussen baldrick en adder zijn zo grappig. Wha, me loves engelse humor |
Ik heb nu 2 keer BlackAdder gezien en dat was erg leuk. Alleen ging hij 2 keer dood :eek:. Betekend dat dus dat ik de laatste afleveringen van deel 1 en 2 gezien heb?
En die 2 keer dat ik het gezien heb was't erg gaaf :) |
Citaat:
|
Britse humor is superstrak. Ik ben fan van zo-droog-mogelijk :D
En Rowan Atkinson is geweldig, ik vind hem hier beter dan als Bean. Die baard staat um trouwens ook beter -_o |
blackaaaaaaaaaaaaaaaaderblackaaaaaaaaaaaaaaaader hihi die mafkees roelt
|
Is nu deel III begonnen? (met die prins of Wales)
Kvond 1 en 2 dan beter :( Gelukkig is Baldrick er nog wel :D |
Baldrick is droog... :D
|
Deel drie is ook best goed...met die sokken :D
|
Baldrick domineert iedereen :)
|
:cool: roelerende serie dit
|
Citaat:
|
Ligt het nou aan mij of ging hij niet dood in deel drie??? :confused:
|
hmmx mr bean vind ik grappig maar dit niet,me pa had een paar afleveringen gedownload en ik 1tje op tv gezien maare tis allemaal zo grappig niet, 4de aflevering wel volgensmij?
dat hij een duif had doodgeschoten en hij geexcuteerd moest worde :D |
Citaat:
hij was daar ook niet zo gemeen als in de eerste twee series alleen wat gluierig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42. |