![]() |
wat dachten jullie...
Toen jullie voor de eerste keer klaar waren gekomen.
Ik bijv. weet nog heel goed hoe dat is gegaan... :o Mijn eerste keer klaar kom verhaal... :p Ik was 12 jaar, en ik las de yes, die ik had gekregen van mijn nicht, die daar op geabonneerd was, en me een hele stapel had gegeven. In die yes stond een stukje over masturbatie en hoe je dat moest doen enzo... Ik vond dat heel ineteresant, en met behulp van dat boekje, ben ik mezelf gaan 'bevredigen'. Na een paar dagen oefenen, kwam ik klaar...en ik weet nog goed dat ik d8...woooww...dit gaan we vaker doen... :o Ik vond het ook reuze interesant dat er een deoroller inpaste, en dat die erin bleef zitten terwijl ik liep...:D :o hahaha hebben jullie van dit soort eerste keer klaar kom verhalen?? |
Citaat:
|
ik zou t eigenlijk niet meer weten :confused:
|
Ik moest er laatst aan denken, toen ik in die kamer aan ut zonnebanken was, waar ik toen had geexpirimenteerd....(best gemoeilijkt woord :confused: :rolleyes: )
:D |
hmmm mijn eerste x was paar dagen geleden dus :) en denk zeker dat moetik vaker doen
|
Citaat:
Kewl! en mijn eerste keer was heel erg schrikken, wat komt daar nou uit??? Ik meteen naar de douche gelopen en me gedouched... :D Mark :cool: |
Hm, volgens mij was het bij mij de fancy. 'k Was elf en er stond een leuk verhaaltje in over douchekoppen... Maar ik weet niet meer hoe de eerste keer klaarkomen was. Wel dat ik sinds dien de badkamerdeur op slot dee :D:D
|
uhm kweet niet meer psies...:S
k kan me wel herinneren dat ik vroeger altijd van die verhaaltjes over sex in bladen las en daar op ging vingeren ja heel stom maar waar haha...de eerste keer dat ik kwam zal wel nie tzo bijzonder zijn geweest...anders had ik het me wel kunne herinneren denk |
Ik weet mijn eerste keer ook ngo wel toen was ik 13 ofzo en was in bed.
Maar ik ben gloof ik bes wel geschrokke nwant ik zat helemaal onder met van dat kleverige spul... Heb maar snel ander t-shirt aan getrokken :P |
Citaat:
|
Citaat:
Zal wel een meiden geurtje wezen :D |
Citaat:
|
hm.. eerste keer, kwis eg nog niks van dat soort dingen af, denk dak 12 was ofzow... en toen kwam k klaar... khad eg zoiets van wtf is daaaaaat??? :eek: :confused: :eek:
kwis dus niet dat dat klaarkomen was :o week later nog een keer geprobeerd :o en toen had k wel zoiets van woehoeeee :D :p :o :o |
Mijn eerste keer klaarkomen was experimenteel. :D
ik voelde zo een knobbeltje daar beneden en vond dat het toch wel errug lekker voelde om daaraan te zitten. en toen kwam ik voor de eerste keer klaar. *mijn eerste gedachte tijdens het klaarkomen: wat gebeurd er nou?* :D |
kweenie meer, kzal wel zoiets gedacht hebben van 'WTF IS DIT?!?
ofzow |
'Is dit nou klaarkomen? Dat wil ik iedere dag wel mee maken' :p
|
ja friemel friemel...bah ...was dit, en waar ruikt het naar...
|
kweenie, zag t gloof ik een keer op tv ofzo, toen hek da na gedaan en kwam er ineens iets uit... was wel fijn mar kwas nie echt op de hoogte da er iets uit moes kome:S ff schrikke duz:)
|
ehh..ik was geloof ik 12, ik dacht dat de eerste keer altijd kwam tijdens een natte droom, maar dat was dus niet het geval. Toen ik klaarkwam wilde ik meteen nog een keer, ik vond het maar raar spul trouwens..:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |