![]() |
[TK] 'Ben je bitch niet!' bandjes (nieuw)
Ik heb hier nog een stuk of 30 zgn. 'Taggers' liggen. Taggers zijn bandjes van keycord materiaal dat bedrukt is. Je bevestigd ze om je pols dmv. een drukknoop.
De normale lengte is 18.5/19 cm en de grotere is ongeveer 21.5 cm lang, ze verschillen een klein beetje onder elkaar ook nog, dus deze afmetingen zijn gemiddeld. http://img.photobucket.com/albums/v7...ondertekst.jpg ik heb de website tekst enzo weggehaald ivm reclame en ik geen ban wil. Don't let the image fool you, hij is voor zowel jongens als meiden, tenminste, zo denken ze er hier over. Ik wil per bandje 1 euro hebben, als je er 3 koopt krijg je er 1 gratis BIJ (dus 4 stuks voor de prijs van 3) Verzendkosten: 1 of 2 stuks = € 0,39 (0-20 gr.) 3 (dus 4 stuks) = € 0,78 (20-50 gr.) That's it. Afhalen kan ook, in Enkhuizen. Ik maak er verder geen winst op, zoals je kunt zien op de originele website (weet niet of ik die mag posten ivm reclame en ik geen ban wil hebben, via pm mag misschien wel). Verzending bij binnenkomst geld (overschrijven of paypal). Hier nog 2 foto's van de taggers: http://img.photobucket.com/albums/v73/AJMouse/alles.jpg http://img.photobucket.com/albums/v7...ingezoomed.jpg Als je wilt kun je hier een bericht achter laten, PM'en of mailen/msnen (zie mijn info) UPDATED: VERZENDKOSTEN |
de vraag is: waarom zou je er een willen?
(en waarom heb jij er 30 :confused: ) |
De vraag is niet waarom je er eentje zou willen (dan zou ie op op lifestyle staan) maar óf je er eentje zou willen (daarom staat ie op v&a).
Waarom ik er 30 heb is een betere vraag natuurlijk: Ik heb er 30 omdat ik bij et studentenbedrijf zit die ze heeft laten maken, binnenkort doeken we op vanwege het einde van het schooljaar en ik had er nog een zootje hier liggen. Ik kan niks met 30 bandjes, ik heb aan die van mezelf genoeg. Daarom heb ik er 30 :) |
Ik heb er al eentje, al een poosje trug besteld. Hij is echt gaaf hoor!
en de kwaliteit is helemaal niet slecht... alleen zijn jullie in prijs wel omhoog gegaan denk ik (of niet?) |
Citaat:
|
Citaat:
maar hij is echt te gek! |
Pm. Terug AJ Mouse :)
|
ik wil er wel 1
|
Ik vind het bandje op zich wel mooi, maar de tekst niet. Komen er nog andere/geen teksten op?
|
Citaat:
|
ik wil er graag 3 kan dat?
|
Voor iedereens info: FYI: iedereen die in het topic om een bandje vraagt stuur ik een PM terug (zodra ik het zie) zodat de bestellingen verder privé worden afgehandeld. Het aantal Taggers is al aanzienlijk minder geworden, maar er zijn er nog!
|
ik wil er ook graag 1! :)
|
ik wil ook!
|
Ja, ik ook.
|
allemaal pm gezonden!
|
Jah, ik wil er ook wel 3 (maar ik woon wel in België :s )
|
ik wil er wel een :D :D
maar dan wil ik m eigenlijk wel snel, want hij is voor een verjaardag, en dan moet ik m eigenlijk disndag al hebben!! |
Citaat:
--- Dinsdag hebben gaat niet lukken denk ik want het geld kan pas dinsdag binnen zijn als je het overmaakt. Tenzij je em komt ophalen ;) |
Citaat:
|
Apomes, je hebt pm zoals je misschien al zag :)
Er zijn er nog volop (men vraagt in PM of er nog is, ik post wel als ze op zijn :)), ik heb nml verkeerd geteld, ik heb er 2 keer 30. |
ik wil er ook wel 1
|
Citaat:
|
Het project werkt zo, je zoekt met zn allen 100 aandeelhouders die ieder één aandeel mogen kopen van 15 euro. Dan heb je een startkapitaal van 1500 euro. Daarmee ga je aan de slag. Op het einde tel je al je geld op (met een uitgebreide jaarrekening enzovoorts) en wordt het weer over de aandeelhouders verdeeld. Geen winst voor mij dus. Wel voor het bedrijf officieel.
|
je hebt pm ;)
|
ik heb de verzendkosten omhoog moeten doen want er ging meer dan 50 cent op de enveloppen bij 4 voor de prijs van 3.
50 cent was een richtlijn voor mij, nu heb ik zo'n tarieven blad hier hangen. Nieuwe verzendkosten (geldt niet voor de mensen die al besteld hebben) Verzendkosten: 1 of 2 stuks = € 0,39 (0-20 gr.) 3 (dus 4 stuks) = € 0,78 (20-50 gr.) Bij meer stuks krijg je de verzendkosten op aanvraag. :) Er zijn er nog vollop, dus aarzel niet en PM of laat hier een bericht achter :D |
ik wil er 1, hoe moet ik bestellen ? :(
|
PM-en misschien?
Ik heb ze vandaag ontvangen, echt rete snel! :) Ze zijn echt goed :) Ik ga deze twee die ik nu nog over heb als toi-toitje geven vanavond aan m'n vrienden :) |
Leuk dat je ze leuk vindt Evatjuhhhh! :) Nu een trend gaan setten he :P
Dr HenDre, als iemand in dit topic post iets in de trant van 'ik wil bestellen' dan ontvangt die persoon zsm een PM van mij (zoals je over 1 minuut in je inbox zult zien). PM je mij echter, dan ontvang ik daar een mail notificatie van en antwoord ik misschien wel eerder. Ik hoop dat anderen ook nog even posten als ze hun Taggers binnen hebben :) |
Citaat:
|
Het bedrijf maakt winst, ofwel aandeelhouders, ik heb er verder niks aan. Die aandeelhouders mogen blij zijn dat ik nog moeite doe hier :P Ik heb trouwens de eerste paar bestellingen hier via et forum verlies gemaakt zelfs op de verzendkosten :P
, en bedankt voor et succes gewens :) |
Binnen! Hartstikke goed, bedankt! (y)
|
keb hem ook.. Hijs leuk, maar wel iets te groot ma kebt het iets ingekort! Maar wel erg leuk.
|
ja er waren 2 maten, als men geen maat op geeft, dan stuur ik de grotere (dan zit je altijd goed, hij zal namelijk sowieso niet van je hand afvallen).
Gelukkig is het goed gekomen, en leuk dat jullie even melden dat je em hebt ontvangen (ivm twijfelaars voor internetaankopen). |
Citaat:
|
gistre al binnen gekregen (Y) echt gave bandjes en super snel thuis :)
|
Ik wil er ook wel een ;)
|
ik wil er ook een
|
Geef mij er maar 8 :-D
|
Aangekomen. (y)
|
Ik heb iedereen weer pm's gezonden :)
|
hoeveel hebbie er nog over? :D
|
Uiteraard ;)
|
ik wil er 2 :D ik vind ze echt vet :)
|
ik moet wel zeggen dat na de regenbui van gisteren mijn print eraf gaat...
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil er ook wel 3
|
4 voor de prijs van 3 he
ik was gister trouwens te laat thuis om nog te verzenden, maar vandaag gaan er een paar weg (Pannekoektrut, daydreamster en maanmeisj) |
k heb er eentje gekocht :D
Oscar = heeeeeeeeele goeie chatvriend van mijj :D *doe em de groeten* :D |
doe maar 2 kleine als je nog hebt:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |