![]() |
Help !
Zoals de titel al zegt heb ik hulp nodig...
Ik ken nu al 2 jaar een meisje en eerst konden we gewoon wel wat lol hebben en gewoon praten.Maar de laatste tijd knuffele we soms en lopen we hand in hand en gaan we gewoon heel knus met elkaar om. Maar op t andere moment loopt ze me gwoon voorbij zonder wat te zeggen. Ik denk dat ik er erg leuk begin te vinden maar ik weet niet wat zij wilt.Als het steeds zo blijft veranderen.. Alvast bedankt (y) |
Volgens mij ben je haar beste vriend geworden en zit meer dan knuffelen er niet in.
|
Je bent nu inderdaad in de "beste vriend" fase beland
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsja, het is natuurlijk lastig, maar kun je er niet met haar over praten? En knuffelt ze met meer mensen of alleen met jou? In dat laatste geval is er misschien nog wel hoop? |
Citaat:
|
Is het een alto?
|
alto?
?????? |
Citaat:
Overigenszeg ik dit niet eens alleen vanuit mijn ervaring, maar vanuit de ervaring van zoveel jongens, zowel irl als hier op het forum. Citaat:
|
Ja, alto's knuffelen mensen altijd zonder aanwijsbare reden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg toch ook misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezien de leeftijd van de TS is de opmerking over alto niet eens zo'n gek idee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iedereen knuffelt Mark! (Y)
|
Citaat:
|
Tuurlijk. Maar ik zie wel eens alto's lopen. En daar lopen vaak ook wel wat oudere gasten tussen....
|
Citaat:
|
Dan knuffelen WIJ je: <hug>
|
Citaat:
|
Nou na de 'beste vriendfase' komt na een x aantal vriendjes wel altijd een 'goh, je bent zo lief, dat ik je nooit zag staan ik wil je met al mijn ervaring best een keer een charityfuck gevenfase'. Maar daar is zij nog niet aan toe, denk ik.
|
Citaat:
*wacht ongeduldig af* :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Probleem: Zij doet soms lief en dan weer onverschillig
Oplossing: Vertel haar dat je het niet leuk vindt als ze je negeert. Probleem: Jij begint haar leuk te vinden Oplossing 1: Haar vertellen dat je haar leuk vindt; hopen dat ze jou ook leuk vindt, zo niet dan weet je in elk geval waar je aan toe bent Oplossing 2: Contact met haar verbreken, zodat het leukvinden niet doorzet Probleem: Je weet niet wat ze wil. Oplossing: Vraag haar wat ze wil. Overigens waren zo wel mijn vriend als mijn ex-vriend eerst 'beste vriend' voordat we een relatie kregen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |