![]() |
ik ben erachter...
ik val op vrouwen.
en nu? :bloos: |
Op zoek naar n vriendin :D
|
Hm, je valt op vrouwen. En vind je dat erg? Ik zou het rustig aan mensen in mn omgeving vertellen, het is niets om je voor te schamen! Maar het is natuurlijk wel even schrikken als je daar achterkomt.. :)
|
Citaat:
Maar misschien dat je eens naar websites moet zoeken voor lesbiennes oid? Contact zoeken enzo? :) |
Alleen maar vrouwen, of ook vrouwen? Als bi heb je natuurlijk echt ontzettend veel keuze.
|
:eek:
En nu? Je leven ten einde? Mmm, of niet... Het enige verschil is dat je niet met je vriendinnen naar jongens kan kijken, maar wel met je vrienden naar meiden. Of een meisje dat je leuk vindt het zelfde over jou denkt is alleen wat lastiger dan wanneer je hetero bent, aangezien die kans gewoon ietsje kleiner is. Achja, leuk dat je het weet! En nou have fun :P |
Je familie en vrienden inlichten zodat ze je kunnen steunen waar nodig?
|
Citaat:
|
Misschien ook wel niet... Het is ook maar een optie. :|
|
Citaat:
maar zoals ze hier zeggen contact zoeken met andere meisjes die net zo denken, en nu kan je met jongens naar de meiden kijken ;) maar of je dat wil. |
Ik heb de onzinreacties verwijderd. Serieuze posts zijn meer gewenst dan de onzin die er nu stond.
|
Citaat:
nu in contact zien te komen met meiden die ook (les)bi zijn natuurlijk ;) je zou het iemand kunnen vertellen (die je kunt vertrouwen) en vragen of diegene met je mee wil naar een gayclub/bar. er is ook een of andere organisatie die zich richt op meiden (ik weet de naam niet meer)... er worden sessies georganiseerd om je seksuele geaardheid te leren accepteren en je gaat ook 'leuke' dingen doen zoals op stap of zo... Persoonlijk heb ik geen ervaring met deze organisatie, maar een vriendin vertelde me erover... (en zij vond het vreselijk om er heen te moeten toen haar moeder haar ervoor had opgegeven... maar het idee erachter vond ze op zich wel okay) wat je ook zou kunnen doen, is een advertentie plaatsen... het is niet eens zo wanhopig als het klinkt; je kunt immers niet (altijd) aan de buitenkant zien of een meid ook op meisjes valt. Via een oproepje of zo kun je met (les)bi's in contact komen (gewoon via msn of zo) en kun je altijd nog zien of het iets of niets wordt. Persoonlijk raad ik je de eerste optie aan :bloos: suc6 :) |
gefeliciteerd meid! er lopen wat prachtexemplaren rond. Ga uit, en geniet!
|
Ben je al verliefd? Versier haar zou ik zeggen : )
dan komt iedereen er vanzelf achter,, toch? |
waarom zou je het uberhaupt vertellen?
|
waarom niet?
Als je bedoelt dat het toch het zelfde is als heterosexueel (aangezien je dat niet 'meld') dan ben je een tikje te vooruitstrevend. Het is nog lang niet algemeen geaccepteerd, al maken gelukkig de laatste tijd steeds minder mensen zich er zorgen om. Toch is het wel iets dat je kan/moet vertellen |
Strap-on dildo's (Y)
|
nou leef je leven zoals je wil
met wie je wil wat maakt et nou uit je bent ook gewoon mens hoor k zal iig niets minder of meer van je vinden dan anderen k heb een goede vriendin die k al 16 jaar ken, zij is bi nou t veranderd nix we're all humans after all en het gaat er om dat je gelukkig bent tog :) |
Nu ga je lekker verder met je leven en hoop je dat je een leuke vriendin tegen komt. (y)
|
Citaat:
|
je kunt het natuurlijk aan mensen gaan vertellen.
maar als het (zoals werd geopperd) alleen op seksueel vlak is, zou ik wat gaan experimenteren. verder is www.expreszo.nl oid is misschien een idee. (ik weet het exacte adres niet meer helemaal maar expreszo vind je ook wel bij google). |
Citaat:
...aan je ouders (e.d.), zodat ze er rekening mee kunnen houden :). |
Citaat:
|
En nu haal je eens heel diep adem en daarna ga je eens logisch nadenken
|
Is toch juist wel iets moois :)
|
ja, maar er zijn wat andere problemen, ik kan haar namelijk bijna niet verstaan, hoe vertel ik dan dat ik haar leuk vind? en engels spreken kan ze niet
|
Citaat:
muff divin' carpet lickin' :D |
www.comingout.nl/forum is ook een goede site als je vragen hebt over je geaardheid. Die raad ik aan.
|
Citaat:
Hoe heb je op dit moment contact met haar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet lesbisch of bisexueel, maar ik vind vrouwen over het algemeen mooier dan mannen (en dus ook niet erg om naar te kijken en te beoordelen:D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"je t'aime" tegen haar zeggen? :p
Frans gaan leren of iets dergelijks, zodat je haar beter kan verstaan en zij jou... bedoel, communicatie is wel zo makkelijk. En wat is een betere manier om te zeggen dat je van iemand houd... dan gewoon zoveel moeite er in steken dat je zelfs bereid bent een taal voor haar te leren :p... en mocht dat niet helpen, ben je in ieder geval een taal rijker. |
|
Nou, ik ben het helemala met je eens: er lopen veel meer mooiere vrouwen rond op deze aarde dan mooie mannen. En eerlijk gezegd kijk ik ook liever naar vrouwen dan mannen.
maargoed, als het op seks aankomt, tja, toch maar een man :) |
Citaat:
Bovendien, de taal der liefde is internationaal en liefde gaat door de maag. Een kookcursus misschien? j/k ;) |
nevermind, het is me al gelukt :)
gewoon gaan zoenen werkt ook :) happy happy joy joy :) |
Citaat:
|
Citaat:
En nu, en nu? :D:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mam pap, dit is mijn vriendin, ze heet joanne, en kan geen klap verstaan van wat je tegen haar zegt.. en ik sta daar dan stom te lachen... altijd leuk... |
precies..vooral doen dus :)
|
Citaat:
maar ik ben er eigenlijk een beetje bang voor, waarom weet ik niet, bang dat ze het niet zullen accepteren |
als ze het nu niet accepteren doen ze dat over tig jaar waarschijnlijk nog niet....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |