![]() |
[Album] Josti band Dropout - Terribly wrong at 180 BPM
http://kvlt.cigproductions.net/images/logo.jpg
http://kvlt.cigproductions.net/image...t/jbd_cd01.jpg Kvlt Promo Grrrl: En alweer een nieuw project van het brein achter Burzumennuz. Hij gaf na de release van Engival Lirva aan weer een nieuwe Burzumennuz plaat uit te brengen, maar hij heeft gelogen. Op Terribly Wrong At 180 BPM laat hij een nieuwe kant van zichzelf zien die we nog niet eerder hebben mogen mee maken. En nu hakkûh als een zotte! Vuyghe hardcore gecombineerd met Speakonia en een Burzumennuz Hidden Track. Tracklist: 1. Intro 2. Deutschland über alles 3. Raggen verdammt 4. March of the Penguins 5. Insult 6. Tieten, drugs en wij 7. Down met het Syndroom 8. All your Penguins are belong to Josti 9. Rap of the Retards 10. Liebesvertriet 11. Vuistneukfestijn Download: http://www.cig.herejezus.nl/180.zip Kvlt Promo Grrrl website: http://kvlt.cigproductions.net |
Kekke shite!
|
Die naam alleen al :D
Nu aan het neerladen. |
En terecht
Wel de intro luisteren he, belangrijke informatie! |
De intro is het enige dat het doet verdomme! :mad:
Wat is er mis?? |
hebbe! hebbe! hebbe! hebbe!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
cult Hoe dan ook, ik ben benieuwd. |
Fix die download nou even Mennuz, ik kan behalve het intro niets beluisteren.
|
Citaat:
Ufke is de webmeester.Voor bestanden fixen moet je bij hem wezen :o |
Ik werkt de download gewoon prima.
|
Citaat:
Gewoon nog een keer downloaden. |
Downloadieren macht Spaß!
|
Ik mis echt heel het idee. En ik ben zelf geneigt om te typen. Dit is niet het "Onzin" gedeelte van het scholieren forum..
Wat is er nu leuk aan om zo'n CD's te maken? En waarom doet net iedereen of ze het leuk vinden? Ik snap het niet.. Grappig? Nee.. Mooi? Nee.. Hmmz, misschien word ik al oud.. |
En nou kan ie weer niet connecten met de server!
Verdomme ik wil de Josti band dropout horen! :mad: |
slsk: JoakimHelvete dan maar? :p
|
Citaat:
Limburgers vinden niets leuk. |
Citaat:
Nu toegevoegd, ga nu op zoek door je 8000 nogwat files :D |
Citaat:
|
Heb em al, en burzumennuz en al de kvlt promo grrl dingen die niet meer op de pc stonden (y)
|
Alweer een briljant album.
|
Den heanige kvltheid straalt ervan af, wederom een meesterwerk der moderne muziek.
zo briljant dat meeste simpele zielen het niet zullen kunnen bevatten. als eerbetoon aan dit geweldige label ga ik het in mijn sig plaatsen, opdat iedereen leert over de magnifikiteit van kvlt promo grrl (y) |
In Twente wordt het meeste bier gezopen.
|
echt niet
eindhoven en daar komt dit ook vandaan :P :cool: |
Citaat:
De webmaster komt uit Eindhoven ja :P |
Platenbaas!
|
Den heanige kvltheid straalt ervan af, wederom een meesterwerk der moderne muziek.
|
der is ook een quote knop hè Augustus....
|
Citaat:
|
klinkt af en toe wel grappig,
maar veel van het zelfde en samples zijn vaak uit de maat ik hou van dingen die geen maat hebben en monotoon kan ik ook heel erg goed hebben maar dit wordt snel saai en klinkt vaak als gepruts |
Opzich wel een kunst dat hij er bij Deutschland über alles al na een paar tellen compleet naast zit met de beat. (y)
|
Ik noemde het geen Josti band Dropout omdat de muziek zo goed was
Tis een soort trademark van me Alles finaal uit de maat. |
Omfg :d:d (y)
|
Citaat:
Ik vind het dus echt drie keer niks. |
Citaat:
Hm, op zich vind ik 'Vuistneukfestijn' wel een goede tekst hebben, maar muzikaal is het natuurlijk idd gewoon crap en de grap is er na één keer luisteren ook wel vanaf. Maar hee, 'lekker creatief bezig zijn', jullie doen maar... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
nmgn |
Ik vond alleen vuistneukfestijn en rap of the retards leuk, de rest is uiterst bagger.
|
Citaat:
Jij niet. jij bent per ongeluk zo. M'n nieuwe project is kvlt schwarzmetael. Ik zal een nummer aan je opdragen. |
Citaat:
Ik hoopte al dat het slecht bedoeld was... anders was het wel erg dramatisch. Enne, tegen kritiek kunnen ís een kunst, hoor. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg lame dat Mennuz de kritiek niet kan verdragen, maar dat past wel in de lijn van het album.
Henk Mul ! |
Citaat:
"dat moet ik hem nageven." |
Yes, ik ben de Kvlt Promo Grrrl.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan prima tegen kritiek ;)
Alleen ik heb een imago als zeikerd hoog te houden :cool: |
Citaat: