![]() |
Masturbeer je nog als je een vriend/vriendin hebt?
Doe je aan masturberen terwijl je zelf een vriend/vriendin heb waarmee je al sex hebt?
|
(volgens mij is hier al een topic over?!)
maaar... wat doe jij als je vriend of vriendin een hele tijd niet ziet.. and je kan het echt niet meer volhouden?! |
ja, maar een stuk minder vaak
|
Als je elkaar een dag of 4 niet ziet zal ik er toch echt zelf een slinger aan moeten geven.
|
idem
|
ja.. maar veeeeel minder :D
Hohja... goed voor ons hart ;) greetz DJken |
Ik heb zelf geen vriendin, maar als ik er wel een zou hebben zou ik gewoon blijven masturberen. Als ze geen zin in sex zou hebben en ik wel kan ik zo toch sex hebben, zonder dat zij zich tot iets gedwongen zou hoeven te voelen wat ze op dat moment niet zou willen.
|
Citaat:
|
Ik heb nu een dikke twee maand een hele lieve vriendin, de laatste keer dat ik chopte was denk ik wel anderhalve maand geleden...
|
sex, (nog) niet, nee
maar ik ben er nu wel mee gestopt, niet bewust ofzo, ik denk niet nu niet meer zo van: ik heb geen reet te doen dus ga ik mn helm maar poetsen :D |
nee bij me ex wel nu niet meer :D
|
choppen (ouch :p)
helm poetsen (ijdel !) ghehe |
sex, nou niet helemaal.. maar neej ik doe et niet echt meer.. soms ;)
|
minder tot niet
|
Even goed nog elke dag.
Op de 'betere avonden' na dan ;) |
Ik zie niet in waarom niet.
|
ja hoor... ben ook niet van plan om daarmee op te houden! Is toch juist leuk, ook om het samen te doen. :)
|
ja maar veeeeel minder :o
|
Ja hoor.. als hij dr niet is en kheb zin, wrom niet, hij vind het juist wel leuk om dr dan achteraf van te horen, en hij doet ut owk gewoon, boeie!
|
Ik niet meer, maar ik zie mijn vriend dan ook elke dag... :D
|
Wel als ik hem een tijd niet zie, anders niet
|
Ik zie m'n vriendin vooral in het weekend, dus doordeweeks wil ik 'm nog weleens een slinger geven, ja. :)
|
heb er geen behoefte meer aan op een of andere manier. kom genoeg aan mijn trekken nu....
|
Echt een stuk minder dan toen ik vrijgezel/maagd was. Ik zie haar maar 1x in de week, maar ik denk niet dat ik het daarom meer zou doen.
|
Citaat:
|
Nee geen behoefte aan dan, anders komt het precies over of ze niet goed is of iets ni goe gedaan heeft
|
Citaat:
|
ik doe het nog steeds! ik zie mijn vriend alleen in het weekend, maar dan ga ik doordeweeks mezelf echt niet in zitten houden..
en ook wat iemand anders al gezegd heeft mijn vriend vindt het alleen maar leuk om te horen... |
Citaat:
|
ja hoor, wel iets minder vaak.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |