![]() |
"Ik niet het kussen maar de matras was"
Voor de meisjes: Ben jij het lieve, brave type? Of ben je het vamperige type, waarvan wordt gezegd dat je "pure seks" uitstraalt?
Voor de jongens: ben jij de grote broer van elk meisje, voelen ze zich veilig bij je? Of ben je de glije, de stoere? En ja, tussenmaten mogen ook :) Ikzelf ben niet het type dat "pure seks" uitstraalt, maar ook niet het muurbloempje. Als jongens naar me kijken alsof ik een lustobject ben, dan krijgen ze van mij een vieze blik terug :bloos: Maar voor mijn vriendje ben ik gelukkig wel sexy :) |
Als ik uit ga vind ik het wel geweldig om dat vamp achtige uit te stralen :o Om de jongens echt te verleiden terwijl ik gewoon bezet ben en ze dus niets met me kunnen doen. Ik verleid ze niet individueel ofzo, maar ik kijk gewoon op een speciale manier en dans nogal "opvallend" (groot ofzo, zoiets). Dat geeft me een gevoel van macht zeg maar :D Dat alle jongens me nakijken en ik ze eigenlijk geen aandacht geef (naja, als ik bekenden tegenkom is dat natuurlijk anders :) En als een jongen me toevallig een keer aanspreekt, knoop ik wel gewoon een leuk gesprek aan :))
Maar in het echt ben ik juist het lieve, knuffelige meisje :) Ik denk ook juist daarom dat ik het zo'n kick vind om in een discotheek heel iemand anders te zijn. |
Ik ben gedoemd om de eeuwige grote broer te zijn. :bloos:
|
Mjah.. beetje combi van beide. Ik schuw echt niet een jongen te verleiden en er een avond mee te zoenen, ik ben niet zo'n type dat altijd maar een vaste vriend wil hebben. Een flirt eigenlijk, maar wel een lieve. ;) Eentje die rekening houdt met de gevoelens van de jongen in kwestie; als hij mij leuk vindt, en ik hem niet, dan wijs ik hem af. Of dan zoen ik er iig niet mee. Als er van beide kanten niets is kan het me niet zoveel schelen. En als het van beide kanten wel iets is vind ik het alleen maar nog leuker. :P
|
Hmm een combi denk ik. Echt flirten doe ik eigenlijk nooit :o, ik wil liever versiert worden. Maar toch krijg ik altijd wel veel aandacht :confused:. Maar ik ben ook zeker niet het vamperige type, geloof niet dat ik seks uitstraal :o. Ik had het laatst met iemand toevallig ergens over en toen kwam naar voren dat ik niet zo toegankelijk ben (als in: als je op iemand af wilt stappen om een praatje te maken dan zal je eerder op iemand anders afstappen dan op mij). Ik kan ook gewoon vrienden met een jongen zijn, maar jongens beginnen dan snel wat meer te voelen en moeten dat dan per se uitten en laten merken :(. Ik ben ook zeker niet, vindt ik zelf dan iig, een knuffelbaar type, ik raak zelf ook nooit snel mensen aan (alleen nu dan mijn vriend :p). Ik weet het niet...
|
Ligt eraan wie er kijkt, natuurlijk. Ik kan vooral tijdens het uitgaan vrij vamperig doen, helemaal als ik sowieso veel positieve aandacht krijg. Bovendien loop ik van nature met mijn rug recht, schouders naar achteren en kin hoog; dat ziet er al snel arrogant uit. Voeg daarbij mijn (zopas als sexy benoemde) haarzwiep en ik ben een echte vamp :cool:
Nou ja, stiekem ben ik heel onzeker... weten zij veel :P |
Ik hang meer naar de 'gezellige' vriend dan de patser...
Ik klets altijd vrij veel, ongeacht het geslacht van de gene tegenover me. Ik straal dit ook uit. Dus kan ik altijd met iedereen babbelen, verleiden doe ik niet echt aan. Ik ben er ééntje die je 'eerst beter wil leren kennen' ;). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tussenmaatje.. :)
Ik vind het heerlijk om, als ik uitga, er sexy uit te zien en van een beetje flirten ben ik ook niet vies.. Bovendien ben ik altijd heel spontaan, en de meeste vatten dat gelijk op als flirten! Thuis, bij mn vriendje, hoef ik me niet helemaal op te tutten.. Dan ben ik meer het meisje dat lekker wilt knuffelen.. En misschien gek, maar bij mn eigen vriend kom ik wat onzekerder over.. Komt denk ik omdat ik mezelf, mn gevoelens.. nooit zo goed durf te laten zien ofzo :o In de kroeg is meestal alleen oppervlakkerig contact! :D Maargoed, tussenmaatje :p |
allebij op zijn tijd
als ze hun verhaal kwijt willen ben ik niet op sex belust en als we sex hebben ben ik neit de grote broer |
De Grote Broer, De Beste Vriend, De Praatpaal, De Knuffelbeer... afijn, geef het beestje maar een naam...
Zeggen ze vaak tegen me: "Goh, ik snap niet waarom jij nog geen vriendin hebt. Je bent zo'n leuke jongen; je verdient het echt!" Dan denk ik altijd: "Ja, doos, hier zit ik toch! Wat houdt je tegen?" :o |
Ben wel n knuffelbeertje denk ik..
Niet het sexbeest iig :p |
Ik ben het muurbloempje. Helaas :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als ze dan toch een vriendje vinden moeten wij hun lofzang op die jongen aanhoren, terwijl we de schijn houden dat ons hart niet zojuist werd doorstoken met duizenden withete dolken, onze hoop gebroken. :( :D |
Ik ben de afstandelijke nerd die uiteindelijk toch wel een verdomd geile klootzak blijkt te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch niet hoor, kijk mijn uitermate storende herhaling van het woord 'klagen', en zo snel achter elkaar zelfs. Het allerergste aan het zijn van ons type zijn nog wel de goed bedoelde, maar o zo pijnlijke woorden 'wat ben je toch lief', de glimlach, en een vluchtig kusje op je wang, want we weten, dit is alles wat ons ten deel zal vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrouwen zijn vaak op zoek naar een 'zelfverzekerd' iemand. Daar bedoelen ze eigenlijk mee dat ze op zoek zijn naar een arrogante lul. Gedraag je dus arrogant. :)
|
Ohh ja ik ben zo'n sexbom.
Nee. ik denk een tussenmaat. Toch iets meer de brave kant geloof ik. Joepie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijwel nooit word ik gezien als 'sexy', althans, niet door bekenden, door andere meisjes dikwijls wel, maar dat zijn meisjes met wie ik meestal nog nooit een woord heb gewisseld en blijkbaar puur vallen op m'n uitstraling en/of m'n imago. Kennelijk is wat ik zeg niet echt sexy. ;)
|
Citaat:
Bovendien, nogmaals, het is niet vreemd dat jij je vriend geen arrogante lul vindt. Mijn vriendin vindt mij ook geen arrogante lul, en zeg nou eens eerlijk: ben ik een arrogante lul of niet? |
Hahahaha. :D
|
Voor de jongens een lief meisje en voor de meisje een vamp. Ik ben er alleen achter gekomen dat dat helaas niet werkt.
Citaat:
|
"Ik vind je echt heel aardig, maar het gaat niet werken." :(:(:rolleyes:
Dat heb ik nou nog nooit gehoord. Dan moet je ook wel echt een sukkel zijn. |
Ik ben overduidelijk het lieve type goede broer die altijd voor iedereen zorgt. Altijd lief/aardig/zorgzaam zijn, klaar staan voor anderen. Volgens mij is er echt niemand die bij mij denkt 'wow wat is die jongen sexy' Als ik er zelf aan denk moet ik al lachen :D
Ach ja, dat zit in mijn karakter en krijg je er toch niet uit. Ik zou ook geen player willen zijn btw, zo ben ik niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar op het laatste punt na, ben ik het dus met je eens :) Het komt vast nog wel een keertje, maar ik maak me er al niet meer zo druk over :o |
ik ben gewoon iets er tussenin, geloof ik. Ik straal geen seks uit, maar ook geen anti-seks :P
|
Ik kan het allebei zijn. Lekker lief met allemaal roze aan, schattige knuffelstofjes en bloempjes in mijn haar en dan vooral heel veel lief zijn. * knippert schattig met wimpers *
Maar ik hou er ook van om de vamp uit te hangen. Als ik uitga vind ik het heerlijk om op bepaalde nummers (salt 'n pepa- push it bijv) opeens in een paal te klimmen en daar dan te gaan dansen en draaien. Geeft een onzettende kick om de reacties te zien en erg leuk om mijn vriend dan tussen al die mensen te zien grijnzen... Als je wilt, kun je mannen echt heel veel voor je laten doen :D |
mensen vinden vaak dat ik een schattig en lief uiterlijk heb, maar wel met af en toe een speelse, uitdagende blik in m'n ogen.
Ik word over het algemeen eerder lief genoemd als sexy... :( (maar ja, ik ben nu eenmaal een tamelijk klein opdondertje :bloos: ) en m'n vrienden hebben altijd de neiging me te knuffelen :bloos: :| |
Citaat:
:evil: Je bent net zoals ik! |
Citaat:
|
Ik kan heel sexy doen, maar ik vind totaal niet dat ik het ben. Maar 1 persoon vindt van wel, en die is het belangrijkst :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |