![]() |
Laguna Beach
Neem een van 's werelds mooiste en rijkste kustgebieden, mix deze met acht rijke jongeren die daar wonen en het resultaat is Laguna Beach. We volgen het leven van Stephen, LC, Kristin, Christina, Trey, Morgan, Lo en Talan. Acht vrienden die lief en leed met elkaar delen. Orange County wordt ook wel 'hemel op aarde' genoemd, maar geldt dit ook voor onze jonge inwoners? Intriges, romances, vriendschappen en vetes, alle ingrediënten voor een smeuïge soap zijn aanwezig. Maar wacht…dit is geen soap, dit is real life! Welkom in het paradijs, welkom in Orange County Californië.
Ik heb dit programma bekeken. Ik vind het wel leuk..heeft iemand anders dit ook toevallig gezien? wat vinden jullie ervan? thanks! :) |
ow.. op MTV b.t.w, excusez-moi :D
|
Het werd groot aangekondigd in de tv-gids dus ben ik het maar gaan kijken; tja, 'gewoon' The OC alleen dan zonder een Adam Brody (the OC zou zonder seth ook een heel stuk minder leuk zijn :s )
en ik vraag me af of het wel zo 'reality' is. Volgens mij is het meer a la Finals/ cut. Sommige dingen zijn gewoon 'te mooi' in beeld genomen. bij gebrek aan beter vermaak... |
Citaat:
|
Lijkt me leuk :) .
|
kheb et vanavond gezien...en kvond t matig :p
|
Lekkere jongedames:) meer niet
|
Ik vond het aankondigingsdeuntje wel leuk.. daarom heb ik eigenlijk gekeken :)
Ik vind het wel grappig, maar niet echt iets waar ik voor thuisblijf. Weet iemand misschien wel van wie het begindeuntje is? |
Wanneer komt het?
|
Citaat:
|
Citaat:
Duur een half uurtje |
wat een kut tijd voor de herhaling..
maar goed afl. 1 wel gezien en vond het wel leuk.. afl 2 dus gemist.. |
kheb vanavond gekeken. en ik vond het best leuk :)
|
WANNEER IS HET ER NU OP.. want ik wil deze serie graag volgen... maar ik zag maandag overdag een herhaling en het is ook op vrijdag...
DUS>> WEET IEMAND NU PRECIES WANNEER HET ER NU OP KOMT? |
Citaat:
Bij MTV herhalen ze alles, dus dat zoek je zelf maar uit.. |
vind dit echt een leuke serie ook de afl. van ( gister )vandaag..
de dvd van seizoen 1 komt in juni/juli in de vs uit en keek net op de site van mtv.. en er zijn maar 11 afleveringen.. maar seizoen 2 zit is in de maak volgens mij.. :D |
Citaat:
|
wat een rukserie is dat, de tienerprobleempjes van een stelletje verwende k*nkerkinderen die een een paradijs zijn, moet je dan nog gaan zeiken dan?
En dan beweert Mtv nog dat het allemaal ECHT is ook! ja hoor mtv tuuuurlijk! |
Echt een van de leukste mtv series. :D
seizoen 1 staat al in de pre order (y) |
Citaat:
|
Hmm beetje saai (n) ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lekkere dames meer niet idd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
supersaaaaaai.
|
gister die marathon gekeken, maar daar had ik de meeste afleveringen al van gezien.
Ik vind t wel cool waar ze wonen, maar zou dr nie voor thuis blijven. Die meiden zijn echt bitches.:\ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een heerlijk programma :D
Echt allemaal leuke zeikerige highschool meisjes |
Citaat:
|
wel grappig, en wat lijkt het me heérlijk om daar te wonen (y)
|
ugh, ik vind het verschrikkelijk. en ik heb veel mooiere plekken op de wereld gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel de aankondiging, zovan: Vrijdagavond 20.30 op MTV.. Stephen zegt dan zoiets van: This isn't a soundsystem, it's a................. NIET Hilary Duff |
boring, maar wel blondines
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet een grote up
maar iemand die SE 3 aan t volgen is ( ik vind t t beste seizoen tot nu toe !!) |
ik volg seizoen 3 ook:) Ik vind het wel een leuk seizoen:)
|
|
se3 in middels ook al op de mtv Nederland te zien
De laatste ep (15) zal deze week alweer te zien zijn in amerika maar SE 4 zal in dec worden opgenomen daarnaast is mtv bezig me t opnemen van een laguna beach achtige show in New York Ik vond dit tot nu toe wel het leukste SE |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |