![]() |
[TK] T.V's + 1 dvdspeler.
Hey, ik heb 41 t.v's te koop staan. ze zijn 37 cm. En 1tje is 55 cm.
Van de 37 cm is er 1tje nieuw, die kost €60,- De tweedehands T.V's kosten € 50,- Die van 55 cm kost € 160,- (nieuw) Ze zijn allemaal van Aristona. Er zit 3 maanden garantie op de T.V's. Ze zijn af te halen in Hoofddorp. Dvdspeler is van Cyberhome. Edit: Als je een kleine TV samen met de dvdspeler koopt is het € 75,-. Met de grote tv is het € 175,- |
Hoe kom jij aan zoveel tv's? Aangezien normale mensen er niet zoveel bezitten en ik straks niet de politie aan m'n deur wil, ben ik hier toch wel benieuwd naar...
|
Citaat:
|
Zijn de tweedehands nog in goede staat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En probeer jij maar eens een TV te kopen ergens anders voor € 50,-.. Die zijn al gauw 80 of 90 euro.. Ik ga niet lager dan € 50,- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt het over deze tv?
http://www.kieskeurig.nl/images/prod...47005552C3.jpg |
Citaat:
|
niemand? :(
|
Er zit zeker ook geen teletekst op?
|
Citaat:
|
Jammer.. (n)
En lager dan €50 ging je niet toch? |
'k kan dr nog goed 1 gebruiken voor op de kazerne, als ik geld overhou deze paar maanden neem ik dr graag 1 over.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb je de dvd-speler nog te koop?
|
Citaat:
ondanks dat hij nog in goede staat is, is het toch een vrij oud ding..En dan komt er nog bij dat het niet over teletekst beschikt. Dus ik denk dat je lager moet met je prijs.. Maar goed..ik kan het ook mis hebben ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan niet lager met mn prijs. |
Citaat:
|
Citaat:
'k zou dr 1 willen van 37 cm, heb je misschien voor mij ook alle afmetingen diepte hoogte lengte ivm het passen in mijn kast :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jep. :) intresse? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |