![]() |
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYER godverdomme
S;ayer apprecation topic.
HOe geniaal is Reign in blood http://www.headbanger.us/gallerie_s/...lood_front.jpg Hoe geniaal is Show no mercy Hoe vet is Decade of agression. Met als hoogtepunt het begin van War Ensemble. Hoe gaaf is SLAYER! Boem, muur van geluid. Geen geouwehoer. Allesvernietigend. Kankerherrie (y). EN HOE FUCKING BRUUT IS HET T-SHIRT VAN SLAYTANIC WEHRMACHT!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
reign in blood is erg vet idd
|
Tuig
|
In het bezit van:
Reign in Blood - check Show no Mercy - check Decade of Aggression - check Slaytanic Wehrmacht shirt - check Hoppa! Mijn favoriete nr blijft toch Angel of Death, hoe cheesy dat misschien ook mag zijn. Het is gewoon het ultieme thrashmetalnummer. Evil Has No Boundaries en Hell Awaits zijn een goeie tweede en derde denk ik zo. Ik ben trouwens niet kapot van Seasons in the Abyss. |
SLAYER \m/
wie heeft btw die 2e dvd waar heel reign in blood wordt gespeeld gezien? Ik heb m nog nergens zien liggen :( |
die intro van war ensemble ownt.
|
Hier kun je maar op 1 manier op replyen:
\m/ ;) |
Citaat:
|
Godverdomme ja!
|
neh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mwah, Slayer gaat wel. In GTA Vice City vond ik Raining Blood wel bruut altijd.
|
Ik heb dan:
Haunting the chapel- heel vet Live undead- tamelijk vet Reign in blood- heel vet Seasons in the abyss- heel vet Divine intervention- tamelijk vet Undisputed attitude- okee Diabolus in musica- tamelijk waardeloos God hates us all- okee Ga ze live zien op Graspop. Tiswat. |
Citaat:
|
Slayer über alles.
|
Vanavond een slayer cover bandje.
|
Citaat:
|
leuk zo'n Slayer topic, maar wie van jullie kan mij de CD bezorgen ''reign in blood'' die op het Geffen label is verschenen, dus NIET die geremasterde heruitgave op American records met de overbodige bonustracks. ;)
|
ik vind het echt ontzettende kneuzen, maargoed
als jullie daar naar willen luisteren...moet je het vooral doen |
Sport the war, war support
The sport is war, total war When victory's a massacre The final swing is not a drill It's how many people I can kill Hoe fuckin geniaal en hard blijft slayer. |
slayerrr
|
Citaat:
Flikker nou eens op met je zogenaamde 1337-schijfjes |
Citaat:
|
Show no Mercy blijft hun beste cd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SLAYER (y)
|
Wat boeit het zowiezo. fuck cd's, buy vinyl.
en de mijne is idd op Def Jam rec. |
Citaat:
|
Citaat:
Anders kom je maar eens langs, dan laat ik het ...Bloed regenen. :| |
Waarom zou ik een van de beste thrashmetal albums ooit weg willen doen?
En als ik hem weg zou doen dan zou ik hem zeker niet wegdoen aan iemand die zijn feiten niet op een rijtje heeft! |
Citaat:
|
Citaat:
blablablabla dat wil ik nog wel eens zien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
goddamn cornel, jij bent echt een stripfiguur
|
Citaat:
|
Mijn eerste en tweede vraag waren onlosmakelijk met elkaar verbonden.
|
Citaat:
|
Jesus Saves \m/
|
Je bent echt een wanker Cornell, sorry dat ik het zeg maar iemand moet het zeggen.
Verder moet je je hoofd laten nakijken als je Slayer geniaal vind. |
Wie...?
|
Reign in Blood is inderdaad een gave plaat, moet 'm nog wel een keer kopen.
|
Zal eerlijk bekennen dat ik bijna niks van hun ken.
Maar word soms toch wel wat gefrusteerd als al die 14jarige kinderen alleen nog maar het woord 'slayer' kunnen roepen bij een metal band... |
Citaat:
|
Helemaal niet hoor. Maar als jij dat ook doet, wel. Maar neem niet aan dat je deze topic plaatst omdat je hun niet eens kent? Dat bedoelde ik.. :)
|
A, ok. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |