Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Psychologie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=51)
-   -   Wat is het beste gevoel in je leven? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1156610)

Stefanie 16-04-2005 09:45

Wat is het beste gevoel in je leven?

Beseffen dat er mensen zijn die oneindig om je geven :o

Voor jullie?

SaisPas 16-04-2005 09:55

Ik denk dat er veel mensen zijn die er ook zo over denken.

farai 16-04-2005 10:02

Citaat:

Stefanie schreef op 16-04-2005 @ 10:45 :
Beseffen dat er mensen zijn die oneindig om je geven :o

Voor jullie?

Oneindig vind ik een te groot woord eigk. Maar idd, weten dat er mensen zijn die om je geven zoals je bent, die in je blijven geloven door alles heen, die je het gevoel geven da je iets kan betekenen. :)

coopergirl 16-04-2005 10:10

Citaat:

~oceangirl~ schreef op 16-04-2005 @ 11:02 :
Oneindig vind ik een te groot woord eigk. Maar idd, weten dat er mensen zijn die om je geven zoals je bent, die in je blijven geloven door alles heen, die je het gevoel geven da je iets kan betekenen. :)
Dit topic gaat om wat het beste gevoel in je leven is. Voor de topicstarter is, ik citeer: "Beseffen dat er mensen zijn die oneindig om je geve" het beste gevoel in haar leven. De tot nu toe gereageerde personen geven niet aan wat hun beste gevoel in het leven is, maar betrekken de mening van topicstarter op zichzelf.

Ontopic: gisteren had ik een ontzettend goede/ positieve eindevaluatie van mijn psychiatrie stage. Dat vond ik heel erg tof! Ik heb niet concreet een situatie in mijn hoofd die ik het allerbest vond. Vandaar dat ik voor een recente, blijmakende gebeurtenis heb gekozen.

farai 16-04-2005 10:15

Citaat:

coopergirl schreef op 16-04-2005 @ 11:10 :
Dit topic gaat om wat het beste gevoel in je leven is. Voor de topicstarter is, ik citeer: "Beseffen dat er mensen zijn die oneindig om je geve" het beste gevoel in haar leven. De tot nu toe gereageerde personen geven niet aan wat hun beste gevoel in het leven is, maar betrekken de mening van topicstarter op zichzelf.

Ontopic: gisteren had ik een ontzettend goede/ positieve eindevaluatie van mijn psychiatrie stage. Dat vond ik heel erg tof! Ik heb niet concreet een situatie in mijn hoofd die ik het allerbest vond. Vandaar dat ik voor een recente, blijmakende gebeurtenis heb gekozen.

Oke dan maar zo: ik probeerde eigk te zeggen dat dat het beste gevoel in mijn leven is en ik ging dus met de woorden van de ts erbij, dat duidelijk proberen te maken. :)

George 16-04-2005 10:15

Het gevoel hebben dat ik iets kán, en met succes.

coopergirl 16-04-2005 10:18

Citaat:

~oceangirl~ schreef op 16-04-2005 @ 11:15 :
Oke dan maar zo: ik probeerde eigk te zeggen dat dat het beste gevoel in mijn leven is en ik ging dus met de woorden van de ts erbij, dat duidelijk proberen te maken. :)
Okay, ik dacht dat iedereen zich ging buigen over de mening van de topicstarter. Heb ik verkeerd geinterpreteerd, wellicht :)

nare man 16-04-2005 10:26

Geen idee. Ik heb nog niet alle gevoelens mogen ervaren.

dyfusica 16-04-2005 10:26

Voor mij was dat toen ik uit mijn psychose kwam, en weer allemaal dingen kon die daarvoor niet lukten (ivm de psychose).
Ook heel fijn: hyperen.

ilse 16-04-2005 10:59

tsja...vond het erg leuk dat ik gelijk kreeg van de eigenaar van de zaak waar ik werkte, dat hij de gene die daar de baas is op zijn plek zette en mij weer aan het werk liet gaan :). beseffen dat het toch niet allemaal mijn schuld was. maar goed, dat was maar heel eventjes :p

een paar vrienden waarvan ik weet dat ze er echt voor me willen zijn en die ik vertrouw..

maarja, daar denk ik niet zo veel aan.. meer negatieve gedachten.. ooit veranderd dat wel, en dan zijn liefde en vertrouwen toch wel het mooiste gevoel..

ook het hypervrolijkheidsgevoel dat ik heel kort even had vorige week, was heerlijk. na alle rotte gevoelens.. alleen jammer dat het zo weer over was.

edit: idd, iemand helpen is ook een goed gevoel :)

Vogelvrij 16-04-2005 11:00

Het gevoel succesvol te zijn

Frankrijk 16-04-2005 11:04

Het gevoel hebben dat je iemand gelukkig hebt gemaakt en iemand hebt geholpen.

Eigen succes is dodend en lijdt tot arrogantie dus is dat niet mijn beste gevoel in mijn leven .

Vogelvrij 16-04-2005 11:08

Citaat:

Frankrijk schreef op 16-04-2005 @ 12:04 :
Het gevoel hebben dat je iemand gelukkig hebt gemaakt en iemand hebt geholpen.

Eigen succes is dodend en lijdt tot arrogantie dus is dat niet mijn beste gevoel in mijn leven .

Iemand gelukkig maken en helpen is inderdaad ook wel een goede(y)

Hm... Misschien lijdt het wel tot arrogantie maar dan nog voelt het echt geweldig om iets goed te doen(y) Ik vind het in ieder geval een stuk prettiger gevoel dan het gevoel dat iemand om mij geeft of zo?

bench140 16-04-2005 18:45

Klaarkomen en onder invloed zijn.

Xonzo 16-04-2005 18:48

-onder invloed van sommige dingen, maar dat is maar nep eigenlijk.
- het gevoel dat ik alles aankan en energie over heb

bindmiddel 16-04-2005 19:24

- zaterdagavond na een dag keihard werken en een supersaaie inspannende week op school, na liters alcoholische drank je volledig laten gaan op de muziek in de lokale discotheek, en even helemaal van de wereld zijn. Je door de muziek laten leiden.........

- dat je iemand vasthoudt en diegene zegt, ik wil met jou verder :o, ik hou van je, en dat diegene dan in slaap valt en je gewoon de hele nacht naar dat mooie koppie kijkt en dat ze dan die ochtend wakker word met de woorden ik hou van je... :o (huilt :( ) de mooiste nacht van mijn korte leventje

Mariekje* 16-04-2005 21:46

Dat zijn er wel meerdere...
- Het gevoel gerespecteerd en gewaardeerd te worden om wie IK ben, en om wat ik doe..
- Het gevoel dat ik krijg wanneer ik iemand zie/spreek wie alles in zijn leven is verloren, en nog altijd positief is met een stralende lach, hopend er toch nog het mooiste van te kunnen maken.
- Het gevoel wanneer ik bij kan dragen aan het geluk/successen van anderen:)

Skilly 16-04-2005 21:57

Mensen die om me geven.
Dat als ik iets verteld mensen daadwerkelijk naar me luisteren.
Blij zijn.

George 16-04-2005 22:50

Oh. iemand die zegt van me te houden, die me verteld hoe mooi hij me vind, die zo achterlijk hard op me lijkt dat woorden niet meer nodig zijn. En dan de hele dag samen in bed liggen. (L)

Dukko 17-04-2005 03:20

Afbeeldingen zeggen soms veel meer.

http://www.pwaworldtour.com/images/p...1_backloop.jpg

Only a surfer knows the feeling. :cool:

Sketch 17-04-2005 08:15

In een SLK, open, en dan volgas wegtrekken.

Ik wacht nog op een kans om in snellere auto's te zitten, en zelf te rijden.

Mennuz 17-04-2005 09:02

Dronken zijn als een beer, en ruzie krijgen met iedereen die je zoiezo al een klootzak vond, maar dan komt het heerlijk tot uiting.

LOLA3000 17-04-2005 09:25

Als mensen laten weten dat je belangrijk voor ze bent..

En een ritje in de Goliath :cool:

Encrypted 18-04-2005 15:59

(Het gevoel van) vrijheid.

qghp 18-04-2005 17:10

http://www.omroepbrabant.nl/media/pi...g2_350x215.jpg

LaGoon 18-04-2005 17:20

t gevoel dat je krijgt als je aan t surfen bent ik kan t niet beschrijven, als ik t tog moet proberen lijkt t t meeste op t gevoel dat je de helewereld aan kunt

en de gedachte dat alles een einde heeft

bij alles is mijn leven is t goed dat t een einde heeft ook mij eigen leven behalve surfen dat zou ik wel voor eeuwig willen doen maar ik doe t maar 10 uur in de week helaas

bindmiddel 18-04-2005 17:27

Citaat:

mat-ice schreef op 18-04-2005 @ 18:10 :
[afbeelding]
hmm ja lekker druivesuiker :rolleyes:

Duplo - Dos 18-04-2005 17:32

op carnaval na het eerstes worden in de optocht met al je vrienden en vriendinnen, kennissen en familie helemaal los gaan, waar er geen ruzie is of gevochten wordt en even de zwarte kant van het leven laten voor wat het is.

bench140 18-04-2005 18:05

Citaat:

mat-ice schreef op 18-04-2005 @ 18:10 :
[afbeelding]
Misubitsu's zzzoem

metallica 18-04-2005 18:39

dat ik weet dat ik toch ooit doodga ;)
(volgens m'n huisgenote die naast me zit is het klaarkomen ;))

Piloff 18-04-2005 18:45

Veiligheid, maar ook: ontzettend stoned, dronken en moe op een bed liggen, wetend dat je dadelijk ontzettend brute seks gaat hebben, en lak mag hebben aan de rest van de hele wereld.. :cool:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:54.