![]() |
Russisch
Ik zoek iemand die Russisch geleerd heeft of daar nog mee bezig is. Ik wil het zelf volgend jaar graag gaan leren. Is het aan te raden dat aan de universiteit te doen? Of werkt het bij een particulier beter? Het gaat me vooral om het leren van de taal en niet om allerlei wetenschappelijke taalkunde er omheen.
|
Loi?
|
Ik ben ermee bezig, maar ik zou je niet kunnen zeggen wat beter is. Zo'n particulier kan per uur behoorlijk duur uitvallen. Aan de andere kant is de uni misschien minder op de praktische kant gericht. Wat zou je op de uni willen doen? Major, minor, deeltijd, avondcursus?
LOI zou wel lastig worden: je moet in het begin gewoon flink op je uitspraak gecontroleerd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is afhankelijk van de intensiteit van de prive-lessen. Heb je drie maal per week 2 uur achter elkaar les, dan kan het best goed werken.
Ik weet niet of je alleen verder wilt gaan met Russisch studeren of het er bij gaan doen? Het laatste kan prima, je volgt dan de 'basiscursussen' (meestal 10 ECTS per semester), want die gaan over taalverwerving, zijn erg intensief en goed. Je zit o.a. uren met zo'n stom bandje de uitspraak te oefenen :D . Irritant, maar erg nuttig. Mjah, ik zou het wel weten als ik toch collegegeld moet betalen: uni. Prive-lessen gaan te traag als je 't ook aan de uni kunt doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |