![]() |
Ik.. Ik heb.. blah.. Ik bedoel..
Weet je.. Het is zo vaag.. Dan.. Nou.. Je voelt iets.. Maar het is zo vaag.. En het kan niet, want je.. Je ziet haar nooit.. Maar toch..
Euh, zo kut. |
Ja... Dat ja. En dan dat ene. Met dat gevoel. Dat je hebt. Voor die ene. Ja.
|
Met andere woorden:
Ik ben, denk ik, verliefd op iemand die ik de laatste maanden misschien één of twee keer heb gezien. Het is nu een week uit met mijn laatste vriendin. Doe eens een gok; stel ik me aan of zou het zowaar kunnen dat het echt is? |
Citaat:
|
Citaat:
mijn reactie was eigk bedoeld voor je 1e post want die was niet echt duidelijk zegmaar |
Citaat:
Warsocket, ben jij wel eens verliefd op onbereikbare meisjes geweest? En wat heb je toen gedaan? |
Citaat:
|
1.) Het zou absozekerwetenluut kunnen dat het echt is. (y)
2.) Dat met die cola en straalbezopen herken ik! :D Net 16, galabal, middelbare school en struikelen over een hekje! Wát hadden ze in die cola gemikt? :D 3.) Methusaleh's oplossing komt me bekend voor! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Proberen er tóch voor te gaan :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom onbereikbaar?
|
Citaat:
|
Hey misschien kan je proberen om op de een of andere manier achter haar emailadres te komen, waarschijnlijk zal ze wel msn hebben! Dan kan je makkelijker met haar praten en er misschien achter komen of zij hetzelfde voelt. Ook al zien jullie elkaar haast nooit! Het is mogelijk!
Ken je dit meisje trouwens al lang en goed. Anders kan je de volgende keer als je haar ziet toch gewoon een gesprek met haar aan gaan! |
Relaties begin je niet over MSN. Ik ben 20, geen 14.
En Loontjuh, kan die titel ander alsjeblieft? "Onbereikbare liefde," ofzo, want dit is niks. |
Citaat:
Mijn inspiratie is 's ochtends niet zo groot :D :p maar veranderd :) |
Citaat:
Dankje (: |
Citaat:
Maar wat had je dan eigenlijk Citaat:
Oh, en ontopic: Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een meisje dat ik eigenlijk maar heel af en toe zag, en ook niet echt kende. Dat is na een tijdje weer over gegaan. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43. |