![]() |
Hlsw
Hej, ik heb dit programma gedownload, want ik had me laten vertellen dat je hiermee dus een server kon "beheersen" (kicken, bannen, en changemap) bij Cs 1.6.
hoe het programma precies werkt weet ik niet, maar volgens mij moet ik bovenin ergens me ip invoeren.. maar hoe vind ik me ip? :) |
niet jou ip.. het ip van de server waar je admin rechten op hebt..
hlsw werklt overegens met de rcon comando's dus zonder rcon pw heb je er nog erg weinig aan |
ik dacht dat ik een game moest opstarten, en daarna mijn ip adres bovenin moet invullen? maar zoiezo.. waar kan ik mijn ip adres vinden op de computer? :confused:
|
in de commandprompt.. (cmd in uitvoeren)
type je: ipconfig |
ok bedankt, en nu toch nog ff over CS...
als ik bij New game een game opstart.. alles instel (map enzo) en ik start de game... kunnen mensen dan ook deze server zien en hierop komen spelen? als ik dat doe, kan ik wachten tot ik een ons weeg.. er komt niemand, terwijl iemand anders wel mensen binnen krijgt op zijn servertje... |
Het kan misschien zijn dat je nog achter een firewall of een router zit.
Bij de instellingen van die router/firewall zet je de poorten TCP 27005 t/m 27035, TCP 6003, TCP 7001 t/m 7002 open. Om te controleren of je achter een router zit, doe je het volgende:
Het kan ook zijn dat je windows firewall de boel blokkeert:
|
bedankt! k zit idd achter een router want ik zie 2 verschillende ip's.. nu ff zoeken hoe ik dat ff uit kan zetten :D
|
Dit wil misschien wel helpen, Choke.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |