![]() |
Het grote The Clash - London Calling herwaardeer en admireer topic.
Speciaal voor onze Ulf.
Deze plaat is alweer 26 jaar oud, maar rockt nog steeds als een spreekwoordelijke tiet. En niet alleen rock, ook punk, reggea, rock'n'roll, pop en zelfs folkerige invloeden. Geniaal. http://images-eu.amazon.com/images/P...2.LZZZZZZZ.jpg Mijn favoriete nummers: Hateful, Rudie Can't Fail, Guns Of Brixton, Train In Vain... En nu is het aan jullie om deze plaat verder de hemel in te prijzen, want ik ben daar niet zo goed in. GO! |
Ik vind het hoesje cool (y)
|
Citaat:
mijn lievelings nummertjes: london calling, lost in the supermarket, koka kola, guns of brixton en clampdown retegoed! sowieso de eerste drie platen van The Clash zijn geweldig. |
Citaat:
En stiekem vind ik de debuutplaat van The Clash zelfs beter dan deze, maar die S/T heeft een veel minder geil hoesje: http://images-eu.amazon.com/images/P...2.LZZZZZZZ.jpg |
Citaat:
Maar de bedoeling was dat The Clash hoes een soort van vervolg zou zijn op de Presley hoes, ik vind hem wel goed gelukt. |
Ja, wat een topplaat. (y)
Wat een openingsnummer zeg. Het lijkt wel alsof ze alle muzikale stijlen bijlangs gaan. En wat heeft Guns of Brixton een vette baslijn. |
super vet
net als i fought the law (en natuurlijk come on eileen en should i stay or should i go now) |
Hoezo herwaardeer? Als je ooit ophoudt met het waarderen van deze plaat dan ben je toch wel behoorlijk van het padje af.
|
ik waardeer The Clash zeker!
favo nummers: - Gun's of Brixton - Career Opportunities - Complete Control - Remote Control - Lost in the Supermarket - Julie's in the Drug Squad - White Riot - White Man In Hammersmith Palais etc. Ik waardeer ook zeker Joe Strummer & The Mescaleros, Streetcore is zo'n vette plaat! Jammer dat de beste man dood is |
<3
|
Citaat:
|
bieeeeeeeeep
|
S/T vind ik de beste plaat
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik weer niet true genoeg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal ik het een beetje voor je verduidelijken dan?
Citaat:
|
één van de beste full lengths ooit.
hoppa. |
Citaat:
laat der lekker in haar waan |
oja Trimm Kwab, die's van de Dexys Midnight Runners. Sheesh, vergissen is menselijk. :rolleyes:
Tof hoor, jij weet ook een keer wat. |
No brain cell can make your life complete.
|
Citaat:
|
Citaat:
oh ja, aangezien jij begon: :rolleyes: rologen de gekste. |
Citaat:
Maargoed, my mistake, alleen dat mag me ook wel op een iets vriendelijkere manier duidelijk worden gemaakt. :) |
Maar ik deed alleen maar :( om dat ik zo emo ben.
Ik ben geen e-bitch. :( |
super plaat toch wel me favoriete album denk ik zo
vooral clampdown, revolution rock, train in vain , lost in the supermarket, rudie can't fail laatst die 25th anniversary editie gekocht met dvd erbij; erg de moeite waard!!! |
Citaat:
:( |
Citaat:
En die docu is ook wel puik. (y) |
Citaat:
|
Ja puik CDtje!(Y)
Heb hem ook. Mijn favoriete nummers staan toch wel aan het begin van de CD. London calling, Caddilac, Hateful, Rudie can't fail en meer. |
Een van de weinige cd's die ik kan blijven luisteren zonder dat het me gaat vervelen. Ik ben verliefd op Rudie cant fail en Jimmy Jazz enn.. guns of brixton. enn..
|
Deze heb ik over het hoofd gezien :(
Ik vind het toch een fijn idee dat die tussen mijn elpees zit. Lief! |
Laat deze CD nou net op EBAY te koop worden aangeboden :o
|
Citaat:
|
geweldige plaat,
mijn lievelingsnummer is rudie can't fail |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geweldige band, super album!!
Ik ga niet eens mn favorietsen van dit album opnoemen, lijkt me niet nodig. Alleen, hoe vet is Guns of Brixton in de auto! :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |