![]() |
Rukken jongens wel een samen?
Ik heb ff een vraagie... trekken jullie jongens wel eens samen? en dan niet elkaar ofzo ;) maar gewoon... en laten jullie dan ook elkaars lul zien? want ik trek me ook wel eens met een vriend van mij maar dan met een schot ertussen :eek: ... is dit normaal?
|
ik heb wel een s tegelijk met mijn neef op 1 kamer gedaan. Allebij onder de dekens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gadver stelletje homosexuelen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG! BAN DIE GAST!!! :p
|
Citaat:
|
AI AI wat BEN je van plan! dat DENK jij alleen maar he dat ik homo ben! juist NIET! :D
|
Citaat:
En nee, dit heb ik niet gedaan :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gedaan, ik denk dat ik het ook nooit ga doen. Dat van dat beschuitje is trouwens wel heeeel origineel:D
|
ja zo vaak met z'n tienen tegelijk en degene die t eerst klaarkomt spuit over z'n buurman enzo verder en zo blijft dus de eerst droog. dus snel rukken enzo.
|
Citaat:
Ik won altijd. Maar ik kan na een tijdje zelf bepalen hoesnel ik klaar kom. |
Nee nooit en ook helemaal geen intentie tot.
|
ehh....ik hecht nog wel enige waarde aan privacy.
nee dus, en ik ga er ook niet aan beginnen |
Antwoord op je vraag.
Gewoon doen joh! als je het allebij leuk vind is het toch niet erg en anders hou je het bij 1 keer. So what als het homo achtig is als je je er goed bij voelt is er toch niets aan(/in) de hand? Zolang jullie elkaar niet rukken of in de kont neuken vind ik jullie geen homo's. Als je er geil van wordt dat je de ander bezig ziet ben je misschien wel een klein beetje BI maar SO WHAT???? hoog uit 10%. Juist wel leuk want dan kan je misschien ook een keer samen met een andere jongen een meisje bevredigen (trio dus) of zelfs en kwartet. Als ik jou was zou ik het gewoon doen. |
AAAH MY GOD! AAAAAGRH GADVERDAMME! ik word er juist NIET geil van! wij zijn echt -100% homo!!
|
Kunnen we wel even on-topic, serieus en respecterend voor elkaars mening blijven jongens? Dank u... :)
|
K eb ut nog nooit gedaan amar zou ur nie ech vele problemen meej hebbne ofzow..
|
ik hoor ook altijd van die vreemde verhalen over jongens bijv. op een voetbalclub. Dat die met z'n allen onder de douche staan te rukken... is dat niet waar dan? :o
|
Citaat:
|
goor :eek:
|
gadverdamme!!! kwist niet dat jongens in de buurt van elkaar zich gaan aftrekken... yaghhh... echt niet fris, moet er niet aan denken dat ik en een vriendin dat zouden doen...
maja... ieder wat ie wil he |
Hehe kan me er om eerlijk te zijn ook niet wat bij voorstellen :) krijg er zelfs rillingen van als ik er aan denk.
Maar wat je niet laten kan moet je gewoon doen he ;) |
nee niets voor mij, maar ja als je eht leuk vind wat weerhoud je?
|
Citaat:
|
nee... ik praat er hoogstens over maar nee...
en dat beschuitje gedoe liet mijn maag zwaar protesteren dus nee... |
Citaat:
|
Citaat:
hehe k vind dat het wel iets weg heeft van homosexualiteit:S |
.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Nee . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (waarom doe k dit?) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
Ik krijg van het idee dat een jongen het in de buurt van mij met zichzelf doet al kippevel, maar van dat beschuitje rukken krijg ik echt kotsneigingen(en dan ook echt kotsneigingen, niet slechts een uitdrukking)
Wie doet mee? Beschuitje kotsen :p |
totaal geen behoefte aan
|
nou ik weet nog dat ik in de experimentele fase was, waren we aan het logeren met 5 gasten van allemaal 11/12 jaar oud. Oke zeiden we, iedereen houdt zijn lul onder zijn slaapzak want dat willen we niet zien. Trekken maar! IEdereen keihard lachen! Niemand kreeg hem omhoog :cool: .
|
ik zou er niet aan moeten denken ik ging een keer met een vriend naar Duitsland en zijn ouders naar de bergen ofzo en een avond zat die gozer volgens mij te rukken onder de dekens ben gauw gaan slapen want dat intreseert me niet echt :/ ik vind dat rukken gewoon iets prive's is :D
|
In de 3e gingen we met alle 3e klassen (Havo Mavo VWO) naar Belgie, en op de eerste avond daar, zat een stelletje (M+V ;) ) in een van de slaapkamers een beetje te zoenen... echter lag daar ook een andere jongen bij ofzo, en die ging zich toen aftrekken ( :rolleyes: ) helaas voor hem werd dat opgemerkt door die 2... dus 5 min. later wisten iedereen het daar... :) dude is toen maar naar huis gebracht... vage gast was dat... :D
|
Hmmmz, nog nooit gedaan. Toch niet samen of dat je elkaar ziet.
|
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar ik ken wel mensen die het gedaan zouden hebben. Verder kan ik me best voorstellen dat je dat in een bepaalde experimentele fase wel zou willen proberen, daar is toch niks mis mee?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |