![]() |
dat gaat nergens naar toe
|
ja dat zit goed vast
idee is orgineel, kleuren goed warm koud (al heb ik het idee dat in het echt de kleuren feller zijn) |
soo super leuk!! (y) :eek:
|
Hehe goed getekend, mooie kleuren (y)
Smerig dat slijm dat uit die slak komt :D |
Citaat:
|
Ik zou voor iets meer contrast gaan, maar misschien is dat in het echt al zo. In ieder geval is het idee heel cool (Y)
|
ik had eigenlijk een tekening van de NS verwacht (kapotte goederentrein? Vast... :rolleyes: ) maar dit is een stuk leuker :p. ik vind die kleuren heel erg mooi en het idee is orgineel. Lijkt me geinig om zo'n schildering uit te vergroten voor op een muur ofzo (y) :)
|
Vet! (en akelig... arme slak...)
Slakken hebben alleen niet zulke driehoekige sprieten, ze staan ook wat 'rechter op'. Maar misschien is het een bijzondere slak want de rest van zijn 'hoofd' is ook niet zo slakkerig (vind ik) |
tof (y)
|
ik houd het er maar op dat slakken nu eenmaal driehoekige voelsprieten krijgen als ze tussen een bankschroef zitten. Wat ik overigens nergens op kan baseren.
Het was de bedoeling dat de voelsprietjes heel teder naar beneden hingen, maar aangezien ik met van die afgestompte €2,-voor12kwasten-bij-de-action schilder is dat niet geheel uit de verf gekomen. |
vet (y)
het lijkt een achterliggen gedachte te hebben [fantaseer modus aan] slak = zacht = mens (sommige dan :P ) bankschroef = maatschapij = druk, de velle kleuren = mooie wereld om ons heen maar door de drukte van de maatschapij kunnen we niet van genieten, we zijn niet vrij = gevangen tussen de bankschroef [fantaseer modus uit ] :rolleyes: tot zo ver mijn kijk erop |
Citaat:
(ik vind hem nu namelijk eigenlijk juist wel evil... met scherpe sprieten en het lijkt ook nog of hij slagtanden heeft ofzo :s) |
geinig,misschien had je de slak iets anders kunnen schilderen maar verder cool hoor (y)
|
Citaat:
ik had er idd ongeveer zo'n gedachte bij, maar niet zo breed als dat jij het zegt |
achtergrond is veel te druk en nietszeggend
|
vaag, maar leuk
|
Citaat:
|
Aaaw arm slakje! Verder issie wel leuk, niet veel nuttigs over te zeggen
|
bah ik vind het naar
|
Citaat:
|
Dit is wel een heel stuk leuker dan wat ik een tijd terug van je zag, iets van een roze konijn ofzo ?
|
Citaat:
|
Oh hehe, gatver :D
Maar mooi. Ik vind het contrast met de ruwe achtergrond en de strakke bankschroef heel mooi, en de kleuren (y) |
heel origineel.
mooi ook. maar ik vind het zielig voor meneer slak.... :( |
ik vind m mooi :D
|
hee deze vind ik leuk
orgineel, ja lijpe shit :D |
Citaat:
|
Kek. (y)
|
Citaat:
|
vind t heel mooi en leuk gedaan,
had alleen de achtergrond wel anders gedaan. meer de kleuren in elkaar over laten lopen... iig geen wit erbij laten.. maar dat is persoonlijk natuurlijk :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |