![]() |
Poster maken
Voor school heb ik een opdracht om een poster te maken. Nou wil ik dit graag op de computer doen. Het moet ongeveer de grootte hebben van 8 a4tjes. Heeft iemand een idee in welk programma dat het best te doen is?
|
in photoshop of ilustrator maken ( op ware grote).. en met behulp van acrobat uitprinten je kan dan zelfs lijm randjes aangeven:)
op die manier bespaar ik elke presentatie veel geld.. bij ons willen ze altijd a1tjes in kleur zien.. die dingen kosten 11 euro ik doe dan gewoon 4 a3tjes a 70 cent |
hmmmm
Ik denk ik prbeer het even uit dus ik maakte wat in adobe photoshop en wou het zogenaamd gaan uitprinten in adobe reader. Dit wil niet helemaal lukken.. moet ik andere programma's gebruiken of kan het gewoon in die programma's? |
ik heb het daar toch echt mee gedaan :confused:
misschien ligt het aan de versie. Ik zal eens kijken.. |
Als ik iets in photshop opsla en ik wil het openen in acrobat dan doet ie dat niet :confused:
|
opslaan als pdf ZONDER layers
|
En hoe doe ik dat?
|
Citaat:
btw.. het probleem zit hem in de reader je hebt de volledige versie nodig. te downloaden bij adobe op de site.. (30 dagen) |
Hoe weet je nou dat ik de volledige versie niet heb :p ;)
Maar ik ga het nog wel een keer proberen als ik tijd heb!! In ieder geval bedankt! Ik hoop dat het nu een beetje gaat lukken!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |