![]() |
Temptation Island
Vanavond begint het weer om half 9 op Veronica....
|
o.
|
Yes eindelijk een programma van hoog niveau op de nederlandse tv (y)
|
Voor de verandering.......
|
Oh leuk, ik ga kijken! :o :cool:
|
Citaat:
Het IQ van de deelnemers is volgens mij al minder dan 0. Als je je vriend/vriendin vertrouwd, waarom zou je in 's hemels naam aan zo'n programma meedoen? En als je hem niet vertrouwd, dump je hem/haar. En volgens mij is je niveau ook niet echt van hoog niveau als je naar dit soort dingen kijkt. Een stel idioten dat hun vriend/vriendin "bedriegt", en later zeggen ze dat ze zooooo'n spijt hebben. En dat is leuk? |
Citaat:
|
Ik vind het nu al verschrikkelijk......
|
Ja ik ook:D maar wel zo vreselijk dat het bijna grappig is.
|
stukje gezien en het is nog dommer dan voorgaande jaren:D
|
Holy Moly. Hier word je gewoon depressief van. Het zal wel erg overdreven zijn, maar de mannen zijn echt walgelijk :eek:
|
Sven..... :|
|
Die vrijgezellendozen. Bah.
"Gisteravond was uw man helemaal uw naam vergeten." "Als hij door mij zijn vriendin verlaat zou ik dat wel leuk vinden." Ik verdenk trouwens een deel ervan geen echte relatie te hebben, maar puur mee te doen om twee weken lang op een tropisch eiland seks te hebben met vrijgezellen. |
Citaat:
"Jij gaat mij ook een krans geven. Jawel." |
De vorige eps gingen nog wel maar nu zij die vrijgezelle vrouwen echt helemaal wild, en het zijn wel mannen dus ik denk dat ze allemaal vreemd gaan eigenlijk.
|
Citaat:
Niet alle mannen gaan vreemd als ze een kans krijgen hoor ;) |
Citaat:
Die Dennis, ik zweer het, ik ken hem ergens van! Is ie niet ook in een ander programma geweest? Of ken ik em gewoon uit 'het echte leven' ergens van. Oh, en ik vind mensen die zeggen dat je dom bent als je naar dergelijke programma's kijkt en het iets zegt over je IQ nog veel dommer. "Oh ik ben slim, ik kijk alleen naar intellectuele programma's". Sodemieter toch op. En nog even ontopic. Ik zag het stuk tót de reclame en inderdaad, die vrijgezellen zijn wel héél erg dit keer. En de stelletjes naïef als altijd. |
Citaat:
|
Volgens mij was hij barman en woon de hij in Amsterdam. Misschien dat jullie hem uit een club kennen waar hij achter de bar stond?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, ik zou zelf never nooit mee doen, maar het is (en blijft :o ) leuk, zinloos vermaak.
Je bent gewoon een beetje dom, wanneer je je relatie op het spel gaat zetten. Edit: JEZUS, die ene belgische van "gisteren was uwe man uw naam 'elemaal vergeten" Afschieten... Hoe kun je die bloedmooie meid, voor zoiets (met mannenstem!) bedriegen...? :) :o |
ik vind het dit keer wel ERG SNEL GAAN.
bijna onecht, bijna fake lijkt het wel . Zou het programma wel echt zijn deze keer? want ik vind dat ze belachelijk snel zijn in het verleiden dan voorgaande jaren... :| |
Voor degenen die dachten Dennis ergens van te kennen, hij kwam mij ook erg bekend voor en heb eens gezocht, het blijkt dat hij heeft mee gedaan aan Big Brother 4. :eek:
|
huh.. is de helft nou al vreemdgegaan? ik zag toch echt meerdere mannen met de vrijgezelle dames zoenen (en meer) ? En dat na 1 dag.. dat belooft wat :p :D
|
dacht Dennis idd al ergens van te kennen....maar volgende week kampvuur ......pffff erg hoor.....
|
De vorige eps waren echt veel leuker. Ik vind de koppels ook stom en het gaat allemaal idd zo snel dat het fake lijkt. En die vrijgezelle mannen zijn niet echt je-van-het vind ik.
Is Dennis van BB4? M'n ma zei nog ''was die niet van BB'? |
Volgens mij is het inderdaad een set-up niet dat ik inderdaad naar deze shit kijk. Maarja volgens mij zijn die mensen geen echte stellen hoor want dit is geen relatie proef.
|
Citaat:
|
Ik heb gister de herhaling gezien.. En het ging naar mijn idee ook wel erg snel, of de programma makers willen mensen trekken door te laten lijken dat ze nu al vreemd gegaan zijn..
En idd... wat iedereen al zei: de vrijgezelle jongeren zijn niet echt super dit jaar.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze allemaal gevolgd dus deze ook maar, Sven the shit hoe gaaf was het slechte ontkennen van em :D
|
Citaat:
|
omg sommige mannen (de niet-vrijgezelle) :eek:
maarja, best dom programma, toch vermakelijk. En nee ik vind de verleiders ook niet echt super. En die vrouwen zijn wel erg tricky bezig. |
Er zitten dit keer ook idd weinig dames tussen die echt zeg maar "het zijn".
|
ik heb geen veronica hier op de kabel, ik mis dus al deze hoogstaande programma;s :(
|
Leef jij onder een steen :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, kutprogramma. (y) En toch ben ik wel heel benieuwd naar die kampvuren, wanneer de stelletjes die filmpjes gaan bekijken. |
Geweldige eerste aflevering!!! beter dan ooit..
In de voorgaande series was het allemaal blablabla, voorstellen enzo, maar deze serie: geniaal. Direct al veel actie, dit belooft goed te gaan worden. en wie het niet leuk vind, omdat er vreemdgegaan wordt... Het is amusement, als je geen behoefte hebt om te kijken, kijk je niet. |
Citaat:
|
Wordt het nog herhaald? Ik had zo'n slecht programma natuurlijk niet mogen missen he.
|
Citaat:
ik vind het een erg vermakelijk programma. sven was hilarisch, dat hij de volgende ochtend er niets van herinnerde. "nee, ik heb echt niks gedaan hoor". jeez, hij was gewoon naakt en dat zag je ook wel duidelijk hoor. en volgens mij zijn de meisjes in het begin wel erg braaf, maar komen ze later los. de mannen zijn in het begin meteen al wild bezig en de meisjes pas na een week ofzo. |
Ik zag van de week een stukje van dit programma op TV. Wat een klote-programma. Whaha, maar er werd vanaf de eerste avond al vreemd gegaan, tsjonge zeg...
Citaat:
Of... hij weet het wel, maar hij zegt het niet eerlijk. Whatever, toch al een erg programma. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |