![]() |
Titelloos
’t Was donker noch duister
op die maanbeschenen dag, waar nachtvlinders vlogen op de vleugels van mijn hart. Zie ons, zei zij zachtjes en ze trok me dwingend mee naar ’t golvend vlakke water van de pas gehuilde plas. Dit ben jij, wees zij ver, en dit, mijn hart, ben ik. Ze lachte. En ik danste over water naar dromen die ik loog, zon of maan: ’t was me even, neem me mee omhoog. |
Citaat:
oh ja... "zon of maan, 't was me even ik weet niet, ik vind "om 't even" vlotter, omdat ik gewoon even nogal raar vind staan... maar mooi :) |
Het is idd een mooi gedicht (y) , maar ik vind het wel jammer dat je 3 zinnen hebt die met 'en' beginnen.
Ohja en nog even een klein vraagje: en dit, mijn hart, ben ik. Hier bedoel je toch 'mijn hart' als 'mijn lief' oid? :o |
Ave, het is echt een mooi gedicht. Heel dromerig, mysterieus.
Toch vind ik dit stukje: Citaat:
Nijn* |
Deze vind ik ook heel erg mooi Ave. Zo fijn dromerig.
En verder loopt hij ook gewoon fijn, en is je woordgebruik mooi. Ik houd wel van dit soort gedichteen (Y) O, en je bent stiekem jarig geweest :eek: Nog gefeliciteerd :) |
Gefeliciteerd dan nog hè! *verjaardagszoen geeft* ;)
|
Daankje :D Ik ben nu dan ook lekker gewoon officieel 16. Klinkt veel tofferder dan 15..
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mooi gedicht hoor!(y) |
Mooi! (y)
Zie ons, zei zij zachtjes en ze trok me dwingend mee naar ’t golvend vlakke water van de pas gehuilde plas. 't mooist, vooral alliteratie in 1e regel ook fijn ritme! |
Ah. :) Ik vind deze erg mooi. Zo dromerig... je roept zo'n mooi beeld op, Ave, en je gedicht leest heel fijn. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken... Deze wil ik voor altijd bewaren. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |